Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvorfor trener du?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Hvorfor trener du?
Jeg slanker meg/ må holde vekta 42 34,71%
Jeg trener for å få overskudd i hverdagen 33 27,27%
Jeg trener for å få store muskler 1 0,83%
Jeg trener fordi det er gøy 4 3,31%
Jeg trener fordi det er sosialt 0 0%
Jeg trener fordi det er så mange lekre damer/menn på treninga 0 0%
Annen årsak (beskriv) 20 16,53%
Jeg trener ikke/vil se svar/dustepåll mm. 21 17,36%
Deltakere: 121. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-08, 13:56   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor trener du?

Dette burde vært en flervalgspoll.

Jeg trenger for å gå ned i vekt (eller i hvert fall ikke gå opp). Videre for å få overskudd i hverdagen, og faktisk fordi jeg synes det er gøy.

Jeg liker å kjenne at kroppen er sliten og at jeg har gjort noe fornuftig. Når jeg går på dansetrening så smiler jeg hele tiden fordi jeg synes det er så morsomt å bevege meg til musikk. At jeg i tillegg kan kalle det trening er bare en ekstra bonus.

Gammel 04-09-08, 13:59   #22
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg trener for å holde meg i form slik at jeg skal være sunn og frisk og leve lenge og godt. Pussig nok passet ingen av alternativene, for det handler egentlig ikke om å få mer oversudd.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 14:17   #23
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg skulle det helst vært en flervalgspoll.. jeg trener fordi det er gøy, fordi det gir meg overskudd, fordi jeg må pga rygg/nakke og fordi jeg skal holde (gå ned) vekta.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 14:30   #24
Heklestudent

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Stavanger
Cron har et hav av muligheter foran seg
Standard

Akkurat nå så er jeg dessverre skadet(minisken røk i barnebasenget i sommer) så jeg trener ikke så aktivt som jeg ellers ville gjøre...meeen når alt er 10 på topp ja da trener jeg for å få store muskler..hehe...jeg er en aldri så liten skapbygger...men bare på skapnivå enda da. Men forguuuder tung vekt trening, og så har det så ufattelig mange andre deilig bieffekter på kroppen som mer energi,bedre humør,god helse og ikke minst en strammere kropp...selv om jeg har mil igjen av den biten før jeg kan si meg fornøyd da.

Cron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 14:48   #25
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg trener for å få mer overskudd i hverdagan, forhindre ryggplager, og for å holde vekten.

Gammel 04-09-08, 14:53   #26
Crispers
Nybegynner

Crispers sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Crispers har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg trener for å kunne spise det jeg har lyst på .

Crispers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 14:56   #27
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg danser Jazz en gang i uka fordi det er gøy. Ellers sykler jeg til og fra jobb fordi det ikke tar lengre tid enn å reise kollektivt og fordi jeg nå kan merke at jeg har fått bedre kondis.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 15:00   #28
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes det skulle vært flervalgspoll.

Jeg trener av ulike grunner. Begynte å trene for å gå ned i vekt, oppdaget raskt at bekkenet mitt ble friskmeldt av å trene. Nå trener jeg for å holde vekta, holde bekkenet i sjakk, fordi det er gøy og fordi det gir meg overskudd.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 15:15   #29
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1) For å gå ned i vekt.
2) For å holde vekten/For å kunne spise mye god mat.
3) Fordi det er sunt.

I den rekkefølgen.

Gammel 04-09-08, 15:21   #30
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

For å få kred hos kollegaene mine.

Gammel 04-09-08, 15:22   #31
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Ja, det også.

Gammel 04-09-08, 15:23   #32
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kollegene mine gir nok beng. Men "for å kunne skryte om det i bloggen min" kommer nok et godt stykke opp på listen.

Gammel 04-09-08, 15:29   #33
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Kollegene mine gir nok beng. Men "for å kunne skryte om det i bloggen min" kommer nok et godt stykke opp på listen.

Det kommer jo an på hvordan kollegene dine er. Mine lot seg imponere av at jeg har problemer med å sitte på en myk stol i dag etter at jeg syklet litt for lenge i går.

Gammel 04-09-08, 15:29   #34
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det kommer jo an på hvordan kollegene dine er. Mine lot seg imponere av at jeg har problemer med å sitte på en myk stol i dag etter at jeg syklet litt for lenge i går.

:holder klokelig kjeft:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 15:30   #35
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

:fniser aldeles ikke:

Gammel 04-09-08, 15:31   #36
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

:fniser aldeles ikke:

:visste hva jeg la opp til:

Gammel 04-09-08, 16:25   #37
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Fordi det er sunt (for kropp og sjel)" mangler. Det er mye ved helse som ikke handler om vekt!

Gammel 04-09-08, 16:27   #38
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Men denne hadde også kommet høyt opp på listen.

Gammel 04-09-08, 16:27   #39
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En kombinasjon av de to første.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 16:37   #40
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For å holde kronisk bekkenløsning i sjakk, dvs. rehabiliteringstrening.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.