|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Klarer du å skifte pære på bilen?
Ja, der jeg har vært har de skifta. Har kanskje hatt flaks. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klarer du å skifte pære på bilen?På golfen min må du ut med batteriet. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Klarer du å skifte pære på bilen?Har ikke prøvd på forhøsteren men på Galanten var det ikke noe problem. tar bare noen timer på ene siden. må ut med batteriet. Første gang brukte jeg 2 timer. mann brukte 3 gangen etter der. og så vips hadde vi ny batteriholder
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Klarer du å skifte pære på bilen?Fnatten: "Hvor har dere kondensvæske?" |
|
|
|
|
|
#7 |
|
By the Sea
|
Sv: Klarer du å skifte pære på bilen?Kunne ikke falle meg inn å tenke på å prøve å lære det en gang.
|
|
|
#8 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Klarer du å skifte pære på bilen?Hvorfor skal jeg kunne det?
|
|
|
#9 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Klarer du å skifte pære på bilen?Tja, jeg hadde sikkert funnet ut av det om jeg måtte, men her i gården skifter vi bil såpass ofte at det hittil aldri har vært noe problem. Tror faktisk ikke vi har hatt bil hvor pærer har blitt skiftet i det hele tatt... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Klarer du å skifte pære på bilen?Jeg innrømmer glatt at jeg har ikke peiling på om jeg greier det.
|
|
|
#11 |
|
Hertuginne
|
Sv: Klarer du å skifte pære på bilen?Hvorfor skal man bytte selv når de på Ford-verkstedet gjør det gratis for oss?
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Klarer du å skifte pære på bilen?Jeg hadde foretrukket å greie det selv. Det blir da så mye styr når man må ha andre til å gjøre det. Alt som enkelt og greit kan fikses selv i det øyeblikket man oppdager at det må gjøres er å foretrekke for min del. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klarer du å skifte pære på bilen?
Men da må man innom verkstedet, noe som for en del ikke trenger å ligge "rett ned i gata" i en ellers travel hverdag. Vet min forhandler også skifter pærene gratis så lenge man kjøper dem hos dem. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Klarer du å skifte pære på bilen?De gangene lyspærene har gått hos oss har det gjerne vært kveld/helg og da er det ikke bare å kjøre til forhandler. Godtar politiet er "skal gjøre det hos forhandler på mandag"-forklaring? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Sv: Klarer du å skifte pære på bilen?I dag er det mange som har Xenon, og da er det ikke bare å stikke innom en bensinstasjon nødvendigvis. Ikke bare er det trolig langt værre å finne pærer, men det er normalt også vanskeligere å skifte. Heldigvis koster Xenon-pærer bare en brøkdel av hva de kostet for noen år tilbake, der sikkert en del ikke ville ha råd til å skifte pære med en gang... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Klarer du å skifte pære på bilen?Ikke på Opelen vi hadde, men der måtte faktisk de på Opel nesten gi opp også. Noe som vi regnet med skulle ta 2 minutter, tok 1 time, og da rant det blod nedover handa til den stakkars opel-mannen.
|
|
|
#17 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Klarer du å skifte pære på bilen?Kjøper lyspærer hos min BMW forhandler,og de skifter.
|
![]() |
|
|