|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?Vi har fem, fire til TV-utstyret og en til stereoanlegget.
![]() |
#22 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?Jeg ønsker meg bod med skuff, men nå ligger de i vinduskarmen. Langt vekke fra små fingre. 8-9 tror jeg vi har til normalt. Nå har vi ryddet vekk "alt" og har bare 5 igjen. Siden vi holder på å selge huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?Vi har universalkntroll: Harmony 885. Den er helt genial og tar alle fjernkontrollene vi hadde, og vi hadde mange vi også.
![]() |
#24 |
nygift
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?limer dem fast på bordet og innbiller små nyskjerrige barn om at det er farlig å røre de.
![]() |
#25 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?Jeg bruker denne: |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?Vi har Logitech Harmony-et-eller-annet. Jeg liker den ikke (gubben elsker den). Jeg føler jeg må til med seks tastetrykk for ting som hadde tatt ett tastetrykk på den egentlige fjernkontrollen.
![]() |
![]() |
#27 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?Vi har bare 4 stk, men de ligger i en mørk brun flettet kurv under stuebordet. Når gutta husker å legge dem på plass.
![]() |
#28 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?
![]() |
#29 |
nygift
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?Jeg fikk akkurat nytt bord i bursdagsgave av mann og barn, med to skuffer under, der en blir til fjernkontroller
![]() |
#30 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
Den der var kjempesmart! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Nettopp!!
![]() |
#33 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?Vi har også denne Logitech Harmony 885. Gubben fikk den til jul i fjor og det er et kupp her i huset. Han liker sånne duppeditter og det er ett eller annet han har lastet ned fra nett... husker ikke hva det var, jeg.
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|