Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-08, 09:36   #21
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?

Vi har fem, fire til TV-utstyret og en til stereoanlegget.

Jeg var temmelig lei av at de lå rundt omkring.
Kjøpte et lite bord som står mellom TV-stolene. Rett under bordplaten er det en hylle med en skuff i. Der ligger alle trygt og fint.

Gammel 07-09-08, 12:58   #22
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg bod med skuff, men nå ligger de i vinduskarmen. Langt vekke fra små fingre. 8-9 tror jeg vi har til normalt. Nå har vi ryddet vekk "alt" og har bare 5 igjen. Siden vi holder på å selge huset.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 13:06   #23
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Vi har universalkntroll: Harmony 885. Den er helt genial og tar alle fjernkontrollene vi hadde, og vi hadde mange vi også.
Vi har laderen rett ved sofaen, så den legges oppi der nesten hver natt, ergo vi har ikke problem med at den er tom for batteri.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 14:22   #24
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

limer dem fast på bordet og innbiller små nyskjerrige barn om at det er farlig å røre de.

*spøker litt*

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 21:13   #25
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker denne:

Den henger på sofaryggen mot veggen og vises ikke i det hele tatt.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 19:05   #26
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har Logitech Harmony-et-eller-annet. Jeg liker den ikke (gubben elsker den). Jeg føler jeg må til med seks tastetrykk for ting som hadde tatt ett tastetrykk på den egentlige fjernkontrollen.

Vanlige samtale mellom meg og gubben:
Meg: Hvorfor får jeg ikke trykket "play" på DVD-spilleren?
Gubben: DVD-spilleren? Nei, da må du først trykke på "Devices", så på "Receiver", så på "Gud-vet-hva", og så på "Jeg-gir-opp", og så på "play".

Gammel 21-09-08, 21:15   #27
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har bare 4 stk, men de ligger i en mørk brun flettet kurv under stuebordet. Når gutta husker å legge dem på plass.

Gammel 21-09-08, 21:15   #28
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi har Logitech Harmony-et-eller-annet. Jeg liker den ikke (gubben elsker den). Jeg føler jeg må til med seks tastetrykk for ting som hadde tatt ett tastetrykk på den egentlige fjernkontrollen.

Gubben: DVD-spilleren? Nei, da må du først trykke på "Devices", så på "Receiver", så på "Gud-vet-hva", og så på "Jeg-gir-opp", og så på "play".

Du vil ikke tro hvor godt det er å høre at det finnes fler som meg !

Gammel 22-09-08, 22:11   #29
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk akkurat nytt bord i bursdagsgave av mann og barn, med to skuffer under, der en blir til fjernkontroller

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 16:57   #30
Cheerilee
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2008
Cheerilee har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Jeg bruker denne:

Den der var kjempesmart! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?

Cheerilee er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 17:47   #31
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cheerilee, her.

Den der var kjempesmart! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?

Ellos.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 21:16   #32
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nettopp!!

Vi har sluttet å bruke vår universal-kontroll.

Litt nysgjerrig på hvordan man får 12 kontroller, da. Vi har to på bordet (tv + dekoder) og 2 i stereohylla (dvd-spiller + forsterker).

Gammel 06-10-08, 00:10   #33
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi har også denne Logitech Harmony 885. Gubben fikk den til jul i fjor og det er et kupp her i huset. Han liker sånne duppeditter og det er ett eller annet han har lastet ned fra nett... husker ikke hva det var, jeg.

Kun en fjernkontroll som ligger på stuebordet nå. Vi legger kontrollen så og si alltid i laderen på kvelden.

Klart jeg er den som roter med å få på TV, playstationen eller DVD men skrur av alt og begynner på nytt.... nødløsningen er å ringe gubben om jeg trenger hjelp før han kommer hjem.

Gammel 06-10-08, 00:24   #34
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Jeg bruker denne:

Finnes i flere versjoner og er helt genial.
Også får du deg en sånn programmerbar fjernkontroll; vi har 5 fjernkontroller som vi har programmert inn i en sånn og det løser problemet.
Selv om 13 var jo voldsomt da...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.