|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Bruker du melk som tørstedrikk?Jeg drikker ikke melk. Innimellom spiser jeg litt frokostblanding og da har jeg jo melk på. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du melk som tørstedrikk?Drikker ikke melk, og blir nærmest uvel av å tenke på å drikke melk som tørstedrikk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du melk som tørstedrikk?Jeg drikker melk bare til lunsj i kantina på jobben. Melk blir sponset av arbeidsgiver, juice må vi betale selv. Vann er tørstedrikk. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du melk som tørstedrikk?Jeg kjenner jeg blir "melkekvalm" bere jeg leser overskrifte... Jeg drikker IKKE melk, hverken som tørstedrikk eller noe annet. Mannen og snuppa er likedan. Her brukes melk kun til matlaging. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Bruker du melk som tørstedrikk?Nei, ingen av oss drikker kumelk. Det hender det blir brukt i maten, men for det meste er det rismelk/havremelk/soyamelk som blir brukt både i mat og det hender ungene drikker et glass.
|
|
|
#8 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Bruker du melk som tørstedrikk?Jeg, mannen og 3 av barna drikker nok litt for mye melk. Både jeg og mannen kan fint drikke en liter om gangen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bruker du melk som tørstedrikk?Her i huset drikkes det mye melk.
|
|
|
#13 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du melk som tørstedrikk?Me drikk mjølk til kveldsmat, og når me et speilegg. Vatn til tørstedrikk, kakao anytime.
|
|
|
#14 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Bruker du melk som tørstedrikk?Jeg drikker lite melk, men prøver å få i meg et glass pr. dag slik at jeg får i meg kalsium. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du melk som tørstedrikk?Jeg drikker kun melk i kaffe latte. Sønnen er veldig glad i melk, og drikker det til de fleste brødmåltid. Det hender han tørstedrikker ett glass også. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Bruker du melk som tørstedrikk?Jeg drikker melk til sjokoladekake og eplepai. Ungne drikker det til kvelds og til lunsj på skole/barnehage.
|
|
|
|
#17 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Bruker du melk som tørstedrikk?Vi drikker ikke melk noen av oss, bruker bare helmelk (og fløte) i matlaging.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du melk som tørstedrikk?Da jeg var liten måtte jeg alltid ha iskald melk når jeg var tørst etter å ha vært ute og lekt. I dag drikker jeg vann eller saft når jeg er tørst. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Fornøyd
|
Sv: Bruker du melk som tørstedrikk?Begge mine gutter er veldig glade i melk, men vi bruker kun vann som tørstedrikk. Til brødmåltider får de melk og så får de vann til middag.
|
|
|
#20 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du melk som tørstedrikk?Er ikke noe glad i melk, så det drikker jeg nesten aldri. Eldstemann er lik meg, og drikker helst vann. De to yngste er glad i melk, og drikker det gjerne som tørstedrikk. |
|
|
|
![]() |
|
|