|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du angrer mest på det du aldri gjordeJeg holdt på å skille meg en gang for lenge siden, da vi var unge og dramatiske.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bergen
![]() |
Sv: Du angrer mest på det du aldri gjordeJeg angrer på at jeg ikke tok førerkortet da jeg hadde mulighet. Shoppet vekk pengene i stede og tenkte at det skulle jeg spare til senere..
|
|
|
|
#23 |
|
Javel
|
Sv: Du angrer mest på det du aldri gjordeJeg angrer på at jeg ikke tok et år utenlands etter videregående, samt at jeg ikke fikk meg noen skikkelig utdannelse.
|
|
|
|
#24 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du angrer mest på det du aldri gjorde
Jepp, me too. Det er ikke like lett når man har to barn, hus og alt som koster flesk.
|
|
|
#25 |
|
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du angrer mest på det du aldri gjordeJeg angrer for at jeg ikke tok et friår og reiste jorda rundt mens jeg fremdeles ville ta til takke med å være ryggsekkturist. Angrer også at jeg ikke takket ja til en gratis USA tur for noen år siden....
|
|
|
|
#26 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Du angrer mest på det du aldri gjordeSynge duett med Jan Werner på en lokal konsert. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Nei, jeg har gjort de mennene jeg ønsket meg! |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Du angrer mest på det du aldri gjordeJeg angrer forreste også på at jeg ikke søkte på teaterhøgskolen etter videregående. Jeg hadde usannsynlig lyst, men var redd for å få avslag :nek:, og mente dessuten at siden jeg hadde gode boklige evner BURDE jeg benytte dem. :dobbeltnek:
|
|
|
#29 |
|
|
Sv: Du angrer mest på det du aldri gjordeJeg angrer på at jeg har latt meg selv forfalle! Jeg angrer på at jeg ikke fortsatte med all treningen jeg drev på med tidligere(håndball, friidrett, sprangridning):
|
|
|
#31 |
|
Peppy!
|
Sv: Du angrer mest på det du aldri gjordeDæven, dette var en tråd til å bli inspirert av. Jeg står midt oppi en situasjon og vurderer frem og tilbake om jeg skal benytte meg av sjansen eller ikke. Og det er som ea skriver dumt å sitte på gamlehjemmet og angre på at man ikke turte... |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Du angrer mest på det du aldri gjordeJeg angrer på mangel på utdannelse, men vurderer gjøre noe med det nå. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Du angrer mest på det du aldri gjordeJeg har også noen ugjorte menn jeg angrer på.
|
|
|
#35 |
|
weird
Sv: Du angrer mest på det du aldri gjordeJeg angrer på at jeg ikke tok meg selv i nakken da forfallet startet og vekten begynte å krype oppover. Nå er jobben langt større.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ferdig!
Hvor: Telemark
Sv: Du angrer mest på det du aldri gjordeJeg angrer på at jeg ikke begynte på sykepleien i 1999 da jeg kom inn i Tromsø på deltid. MEN... da hadde jeg jo ikke hatt vesla heller da...
|
|
|
#38 |
|
Hvor: Rogaland
Sv: Du angrer mest på det du aldri gjordeJeg angrer egentlig ikke på noe, for der og da passet det sånn. Det nytter liksom ikke å angre. Men jeg syns det er dumt at jeg ikke ble med klassen min på klassetur til Kina. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her. Jeg hadde planer om å bytte retning allerede etter et år, men droppet det fordi jeg var for feig til å søke.
|
|
|
#40 |
|
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du angrer mest på det du aldri gjordeJeg angrer på at jeg ikke holdt tale i min venninnes bryllup. |
|
|
|
![]() |
|
|