Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Elskerinner

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-08, 08:43   #21
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elskerinner

Nå går det uendelig tregt her; ikke kommet til mer enn 68% nå når den egentlig skulle være ferdig. Hvis ikke jeg får den ferdig før jeg reiser på fjellet, så laster jeg ned resten på søndag. Da går den i posten må mandag.

Men det er da vel sikkert noen som kan recorde den episoden til gunnis???

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 08:45   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Nå går det uendelig tregt her; ikke kommet til mer enn 68% nå når den egentlig skulle være ferdig. Hvis ikke jeg får den ferdig før jeg reiser på fjellet, så laster jeg ned resten på søndag. Da går den i posten må mandag.

Men det er da vel sikkert noen som kan recorde den episoden til gunnis???

Har fått napp!!
Så da slipper du tenke på det.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 23:26   #23
fargeglad82
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2008
fargeglad82 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hei!
Er hele serien dvs med alle 6 episoder tilgjengelig noe sted??
synd NRK har begrensede rettigheter,da!:/
Jeg har gått glipp av annenhver episode,og får sannsynligvis ikke sett morgendagens heller En litt annerledes serie dette her...

fargeglad82 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.