Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lilla sofa - hot or not?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-08, 22:08   #21
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Sv: Lilla sofa - hot or not?

Me er veldig fornøgd med vår lilla sofa! Eg har ikkje blitt lei fargen, den bør skiftast fordi den er godt brukt.

Gammel 10-09-08, 22:34   #22
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Definitivt hot.

Jeg er kjempeglad i lilla og kunne virkelig tenkt meg en slik sofa selv.

Gammel 10-09-08, 22:39   #23
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Det er plommefarget jeg har lyst på. Husker du hvor dere kjøpte den? Og kan jeg spørre om pris?

Vi kjøpte den på A-møbler. Tror den heter Chicago eller noe slikt, og man kan sette sammen sofaen selv, utfra et utvalg av stoff, ben, armlener, og moduler. Vår er en hjørnesofa med åpen ende. Vi kjøpte den på tilbud til 8000 ca.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 22:45   #24
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hot eller not vet ikke jeg, men vi har denne:

Og er ikke lei enda.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 22:50   #25
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Hot eller not vet ikke jeg, men vi har denne:

Og er ikke lei enda.

Denne er fin den - og den sjeselongen er jo bare lekker

Lilla er nydelig, og jeg kunne nok hatt en del lilla rundt meg uten å bli lei. Yndlingsfarge nummer en.

Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 08:52   #26
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er fint! Og man blir vel ikke noe mer lei lilla enn andre rolige farger? Jeg syns i alle fall det er en veldig behagelig farge.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 08:57   #27
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg ville elsket å bo med en lilla sofa. De har et fantastisk ulltrekk i aubergine hos Bolia. Vi vurderte den da vi kjøpte sofa, men ettersom vi er sofaspisere måtte vi gå for skinn, som altså ikke kom i aubergine. Go for it!

Jeg har lett på siden til Bolia, men da fant jeg ingen. Har du eventuelt en link?

Skinn, ja - det skulle nok vi også hatt. Men pytt, pytt - da har man mulighet til å kjøpe ny sofa senere.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 08:59   #28
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Det er fint! Og man blir vel ikke noe mer lei lilla enn andre rolige farger? Jeg syns i alle fall det er en veldig behagelig farge.

Det synes jeg også, den er litt dus, på en måte.
Sånne puter på bilder over her har jeg sikla på i flere år - men aldri tatt meg råd til å kjøpe. Jeg blir så fryktelig fort lei av sofaputer (sånne pynteputer).

Gammel 11-09-08, 09:23   #29
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Synes lilla er kjempefint, jeg. Og det er vel egentlig en tidløs farge, som i seg sev er litt nøytral? Den er jo ikke skrikende på noe vis. Jeg fikk også lyst på lilla sofa...

Emm: for en fin sofa!

Gammel 11-09-08, 10:55   #30
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Jeg har lett på siden til Bolia, men da fant jeg ingen. Har du eventuelt en link?

Her har du et bilde. Det yter dog sofaen null rettferdighet, på bildet ser den jo nærmere brun ut. Men den er aubergine da, ikke lilla, så den er mørkere enn det eksempelet du la ut i HI.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 11:03   #31
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Hot!

Synes det kan være ganske så lekkert med lilla sofa. Et vennepar av oss har en sofa som ligner veldig på den du har på bildet Musemus, og den er rålekker!

Tror faktisk det er andre farger jeg fortere hadde gått lei av enn akkurat lilla.

Gammel 11-09-08, 11:05   #32
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Not!
Hva som er hot eller ikke bryr jeg meg lite om, men lilla sofa synes jeg rett og slett ikke er pent i det hele tatt...Jeg har sett noen som har det, men nei...

Gammel 11-09-08, 11:21   #33
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Jeg liker lilla. Personlig har jeg ikke tenkt tanken på at man kan kjøpe lilla sofa ( :enkel: ), men syns absolutt det ser veldig fint ut. Kunne godt ha gjort noe sånt selv.

Sist redigert av Grey : 11-09-08 kl 11:47.
Grey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 11:35   #34
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hot!

Vi har hatt denne rosa sofaen i 4 år, og er ikke lei. Selv om jeg nok ikke ville kjøpt den i rosa en gang til. Hadde kanskje blitt orange.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 11:45   #35
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lilla sofa er kjempefint! Vi diskuterte utskifting av sofaen vår her en kveld og da foreslo faktisk mannen lilla sofa. Eneste motargumentet mitt er at jeg er veldig glad i rødt og det er kanskje litt vanskelig å kombinere med rødt.

Gammel 11-09-08, 15:35   #36
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Lilla og rødt er kjempefint sammen, dog det hadde kanskje blitt vel julete.

Gammel 11-09-08, 15:41   #37
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Hot! Jeg har lyst på lilla sofa selv. Enten en mørk, mot aubergine, eller en lys pudderlilla/tåkelilla eller hva det nå heter.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 11:51   #38
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Jeg finner ikke lilla sofa noe sted. (Ikke IKEA. )

Har sendt mail til SofaSoGood, men fikk bare beskjed at jeg måtte komme dit å se. Greit nok det, men da jeg sa jeg bodde lant unna og ville hvertfall vite hva slags typer de hadde i lilla, fikk jeg ikke engang svar tilbake.
Så tro`kke det blir bestilling derifra, nei.
Men finner da ingen andre! Har sett gjennom på Bolia-siden, men finner ikke lilla stoff der heller.

Også orker jeg ikke kjøre mangemange mil til Oslo bare for å kikke når vi har ei snuppe på 6-7 måneder som ikke liker å kjøre bil...

Gammel 14-09-08, 12:21   #39
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Jeg synes lilla er nydelig farge jeg. Om det passer hjemme hos dere synes jeg det er bare å go for it! Vi har brunsort skinnsofa og jeg er lei av den
Men veldig praktisk når man har barn da.

Gammel 14-09-08, 17:54   #40
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hot - absolutt! Skulle gjerne hatt lilla sofa, men mannen er dessverre for "konservativ". Blir nok brun her i huset.

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.