|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor mange forum er du med i? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
29 | 19,21% |
2 |
31 | 20,53% |
3 |
34 | 22,52% |
4 |
22 | 14,57% |
5 |
9 | 5,96% |
6 |
11 | 7,28% |
7 |
1 | 0,66% |
8 |
4 | 2,65% |
9 |
0 | 0% |
10 eller fler |
7 | 4,64% |
Dustepoll |
3 | 1,99% |
Deltakere: 151. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() Sv: Hvor mange forum er du med i?5 tror jeg, NM (ikke aktiv) Nettpraten,babyprat, tilknytningsomsorg og her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvor mange forum er du med i?Uhyggelig mange. City-Data, Aardvark Travel, SMO og en rekke utenlandske forum relatert til barnløshet. Dette er ikke forum jeg besøker jevnlig, mer på prosjektbasis. Det er kun FP jeg er innom daglig, og Ønskebarn ukentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange forum er du med i?Jeg er medlem på en hel drøss, men er aktiv i større og mindre grad: FP, Minneriket, Scrapscandistyle(datascrapping) og et stort amerikansk datascrappinsforum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange forum er du med i?Jeg stemte to, for jeg er bare aktiv her og på et tvillingforum. Men jeg er sikkert medlem flere steder.
![]() |
#8 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange forum er du med i?Er registrert på NM, men har ikke vært der siden jeg kom hit.
![]() |
#10 |
Stiv
|
![]() Sv: Hvor mange forum er du med i?For det meste er jeg på FP. Stikker dessuten av og til innom barselgruppen til 4-åringen på NM. Februar 04 var en super gjeng, og noen av dem er der fortsatt (heldigvis finnes noen av dem her også
![]() |
![]() |
#12 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor mange forum er du med i?Flere. Hvert til sitt bruk.
![]() |
#13 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor mange forum er du med i?Jeg er vel medlem på fire eller noe sånt, men det er bare her jeg er daglig og ukentlig. De andre titter jeg innom en gang eller to i måneden kanskje.
![]() |
#14 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvor mange forum er du med i?Jeg er registrert i flere, har akkurat fått nok av NM
![]() |
#15 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvor mange forum er du med i?Jeg er registrert på flere, men er mest aktiv på FP. Jeg er innom NM og BP kanskje en gang i uken/mnd.
![]() |
#17 |
Javel
|
![]() Sv: Hvor mange forum er du med i?Sånn ca 5 er det vel, jeg er her og så har vi eget for "barselgruppa" fra NM, så er jeg på ett for barn med spesielle behov, et strikkeforum oget syforum. Er registrert på både SM og NM fremdeles men har ikke vært innom der på evigheter.
![]() |
#18 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvor mange forum er du med i?Jeg svarte ett, men jeg er jo registrert på NM fremdeles, uten at jeg kan huske sist jeg var innom.
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Hvor mange forum er du med i?Jeg er registrert på 8 ulike fora, men er langt fra aktiv på dem alle. På SG/SM/NM leser jeg bare for det meste, og det er mer av jordmorfaglig enn personlig interesse nå. I tillegg er jeg registrert på tvillingforumet Dobbel Glede, Babyporten, Foreldrehjelpen (et forum for barn med spesielle behov) samt et engelskspråklig forum for jordmorstudenter. Ja, og her da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|