Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tannbleking?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-09, 14:30   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Tannbleking?

Jeg har sett fra tannlegen. Da jeg spurte tannlegen (ta høyde for at han hadde et produkt å selge) så fikk jeg forklart at det middelet du får på nett er ikke så effektivt til å bleke med som det tannlegen selger, likevel er det hardere på emaljen og tannkjøttet. Dessuten er det vanskelig å få formene tilstrekkelig nøyaktige, dermed risikerer man å legge guffe på tannkjøttet og det vil man visst ikke.

Jeg ble såpass overbevist at jeg kjøpte hos tannlegen isteden. Kostet 4k for skinne oppe og nede samt geléen. Men skinnene har man jo da for alltid og skal man senere ha mer gelé så koster ikke det stort.

Ble veldig fornøyd.

Mitt system ligger man forrsten med om natta, men man kan dagbleke med det også, da får man en annen gelé.

Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 14:31   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Du kan komme hit så skal jeg bleike de til deg på ordentlig vis for 300 kr
Vi har nettopp fått inn bleikeskinne maskinen og jeg hinger etter å lære meg dette. De andre vet hva de gjør altså
Vi selger løs gele for 300 kr.
vet ikke helt hva vi tar for skinenne med at vi ikke har begynnt å lage de selv men spesial pris for deg min venn

Gammel 17-02-09, 14:38   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ei venninne som sverger til en type fra ebay. Jeg skal prøve meg på den etter at jeg er ferdig med årets tannlegerunde.

(Merket hun bruker er crest, og er typen som skal brukes over en 14-dagersrunde og ikke den som skal brukes i en uke, den er ifg henne for sterk)

Gammel 17-02-09, 16:36   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har ei venninne som sverger til en type fra ebay. Jeg skal prøve meg på den etter at jeg er ferdig med årets tannlegerunde.

(Merket hun bruker er crest, og er typen som skal brukes over en 14-dagersrunde og ikke den som skal brukes i en uke, den er ifg henne for sterk)

Å?
Si ifra om du kjøper da, så får jeg se hva du får tak i.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 15:55   #5
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Jeg bleket tennene hos tannlegen i fjor. Betalte rundt kr. 3000,- for behandlingen. Jeg klarte ikke å gjennomføre behandlingen. Ga opp etter halvparten av tiden. Det var kjempevondt. Det iste og lynte i tennene hele tiden. Måtte hjem for å ta smertestillende etterpå. Har i ettertid hørt at det lønner seg å skylle med fluor en stund før du skal bleke.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 00:01   #6
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Jeg bleket tennene hos tannlegen i fjor. Betalte rundt kr. 3000,- for behandlingen. Jeg klarte ikke å gjennomføre behandlingen. Ga opp etter halvparten av tiden. Det var kjempevondt. Det iste og lynte i tennene hele tiden. Måtte hjem for å ta smertestillende etterpå. Har i ettertid hørt at det lønner seg å skylle med fluor en stund før du skal bleke.

Jeg var også hos tannlegen og fikk skinner og bleikemiddel, det gikk fint, fikk mye hvitere tenner, kjekt å få bort nikotin gule tenner ja ettersom jeg ikke har røykt på flere år.
Har nå en pakke med Dentway i kjøleskapet, og det ser ut som det er samme virkestoff som det jeg fikk hos tannlegen. Har ikke brukt det opp enda, ble litt lei av å sove med skinner om natta da.

Men om det iser i tennene, så kjøp Sensodyn tannkrem, og legg litt av de i skinnene, ha det på i 5 minutt eller noe. Det lindrer isingen mye vertfall.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 00:53   #7
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Du kan komme hit så skal jeg bleike de til deg på ordentlig vis for 300 kr
Vi har nettopp fått inn bleikeskinne maskinen og jeg hinger etter å lære meg dette. De andre vet hva de gjør altså
Vi selger løs gele for 300 kr.
vet ikke helt hva vi tar for skinenne med at vi ikke har begynnt å lage de selv men spesial pris for deg min venn

Jeg skulle gjerne ha kommet jeg også( ), men tror nok at jeg bor litt langt unna...

Gammel 18-02-09, 09:48   #8
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Jeg skulle gjerne ha kommet jeg også( ), men tror nok at jeg bor litt langt unna...

Blir kanskje litt vel dyrt å komme hit for å bleike tenner

Gammel 18-02-09, 21:49   #9
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøpte skinne og blekemiddel hos tannlegen, men klarte ikke bruke det lenge nok til å få noen særlig effekt - det gjorde rett og slett for vondt i tennene mine. Og sånn som det iste etterpå da gitt...

Er det slik at man får samme resultat om man gjør en sånn hurtigvariant hos tannlegen? At det bare iser og gjør vondt?

Gammel 17-02-09, 16:49   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk tilpasset et sett hos tannlegen. Problemet er at det gjorde skikkelig vondt, og jeg måtte bare slutte med det. Tennene ble såre og verket veldig. Det skulle brukes i et par uker tror jeg, om natten.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 16:55   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg fikk tilpasset et sett hos tannlegen. Problemet er at det gjorde skikkelig vondt, og jeg måtte bare slutte med det. Tennene ble såre og verket veldig. Det skulle brukes i et par uker tror jeg, om natten.

Du får prøve selge det her.

Gammel 17-02-09, 16:57   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Du får prøve selge det her.

Hihi, nå har det ligget i skapet på det varme badet vårt i over fire år, så jeg tror ikke det. Jeg prøvde meg på det før jeg ble gravid.
Men jeg tror jeg skal sjekke med tannlegen min om det finnes noe mildere jeg kan bruke, vil gjerne prøve igjen. Men det var ikke verdt å ha så vondt, altså.

Gammel 18-02-09, 22:48   #13
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har tenkt å prøve denne løsningen en eller annen gang: http://www.hvitesmil.com/1157.html

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 23:52   #14
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg har tenkt å prøve denne løsningen en eller annen gang: http://www.hvitesmil.com/1157.html

Det frister, men relativt stive priser... Har du hørt om noen som har foretatt en slik tannbleking hos dem?

Gammel 18-02-09, 22:53   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har, som Glitter, en liten halvtube igjen fra før februar 04. Egentlig tenkte jeg at jeg skulle prøve igjen, hvor kjøper man the good stuff hvis man har skinner? Tannlegen? Og hva skal jeg gjøre med selve skinnene som har ligget på, nettopp, et varmt bad siden 2004?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 23:08   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Og hva skal jeg gjøre med selve skinnene som har ligget på, nettopp, et varmt bad siden 2004?

Tror du ikke skinnene er ok etter en grundig vask?

Gammel 19-02-09, 14:19   #17
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har, som Glitter, en liten halvtube igjen fra før februar 04. Egentlig tenkte jeg at jeg skulle prøve igjen, hvor kjøper man the good stuff hvis man har skinner? Tannlegen? Og hva skal jeg gjøre med selve skinnene som har ligget på, nettopp, et varmt bad siden 2004?

Hiv den i litt sprit
det skal VELDIG høye tempraturer til før skinnen forandrer seg.
Bare sjekk at det ikke er dato stempling som har gått ut på bleikemidlet.

grunnen til at det iser er at dette påvirker jo tennene litt. og det funker bedre om man skyller med fluor før behandlig og fortsetter med fluor skyll dager etterpå.det kanskje hjelpe på ising

Gammel 30-04-10, 14:12   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Hm, jeg drar opp denne igjen?
Noen som har erfaringer de vil dele?
Ift andre muligheter enn hos tannlegen, eller er det den eneste trygge måten?
:vurderer:

Gammel 30-04-10, 15:25   #19
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg bleker nå fremdeles med tannlegesettet mitt jeg. Og er fremdeles kjempefornøyd. Det trengs ikke så ofte, og når det trengs så holder det lenge å bleke bare én natt.

Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 15:30   #20
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men det er litt "forsiktig" er det ikkje? Skrekken er å få altfor kvite tenner!

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:43.