|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
| Se resultatene: Hvem har den beste ullpysjen? | |||
| Nøstebarn |
|
16 | 34,04% |
| Janus |
|
15 | 31,91% |
| Bånnsull |
|
3 | 6,38% |
| Troll |
|
5 | 10,64% |
| Ullbarn |
|
0 | 0% |
| Joha |
|
2 | 4,26% |
| Andre |
|
1 | 2,13% |
| Ull er tull |
|
5 | 10,64% |
| Deltakere: 47. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Epikur
|
Sv: Den beste ulla?Til pysj er det ingen over eller på siden av Nøstebarnpysjene. Samme når det gjelder det meste av tøy til spedbarn og undertrøyer til større barn. Min seksåring går alltid med undertrøye i silkeull fra Nøstebarn, den vaskes sjelden, bare luftes om natten.
|
|
|
#22 |
|
Kykkeliky !
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Sv: Den beste ulla?Vanskelig å svare... men vi har hovedsaklig vintergardeboen til storesøster fra Nøstebarn. Men i fjor reagerte hun på bodyene og det som satt inntil huden, så da gikk vi over til Joha og Troll. I år tåler hun NB igjen, og da er stort sett alt kjøpt derfra i år. Trøyer, bukser, gensere osv.. men vi har Troll pysj, for jeg liker ikke NB sin pysjamas. Og vi har krinkelull jakker fra Janus, for jeg syns de er tynne og finere enn NB sine jakker. Prinsesseull har vi også fra Janus.. så litt hipp som happ.. men hovedsaklig Troll, Joha, Janus og NB her i gården. Til veslejenta går det i mye av det samme. Men vi har oppdaga et nytt ullmerke nettopp. Supermyke og fine i formen, men kommer ikke på i farten hva det heter. Fantes i mange fine farger og størrelser
|
|
|
|
#24 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
Sv: Den beste ulla?Er veldig glad i Janusproduktene vi. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: På toppen av en ås
![]() |
Sv: Den beste ulla?Nå ligger gutten min i en nyinnkjøpt ullpysj fra Janus. Den virket litt tynn men den var myk og virket go å ha på. Nesten så jeg skulle ønske at den fantes i min størrelse. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Den beste ulla?Jeg må foresten si at jeg fant denne siden http://www.lillelam.com |
|
|
|
|
|
#27 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste ulla?Svarte NB, men har fra alle (ikke Ullbarn) pluss noen til... |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Live and let live
|
Sv: Den beste ulla?
Hvordan reagerte?
|
|
|
#29 |
|
Live and let live
|
Sv: Den beste ulla?Jeg har vært veldig fornøyd med både bånnsull og nøstebarn sine pyjamaser. Vi har brukt begge til lillebror. Til storebror brukte vi ullfrotte fra Janus, og var veldig fornøyd da, men nå synes jeg ikke de kan sammenlignes med nøstebarn.
|
|
|
#31 |
|
Kykkeliky !
![]() |
Å sorry, så ikke denne før nå.
|
|
|
|
#32 |
|
tittel -en, titler
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste ulla?Vi har en del fra minimundus og jeg har aldri vært borti mykere og mer holdbar ull, jeg har vasket de masse(og tromlet ved et par annledninger) og de er som nye enda, virkelig verdt pengene!
|
|
|
#34 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Den beste ulla?Storebror har atopisk eksem. Jeg trodde ikke han kunne bruke ullklær i det hele tatt, men med ull/silke-blanding fungerte det bra. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har prøvd det også (bruker vel nesten bare det), men de blir veldig tørre likevel. Dermed brukes ull litt med omhu her, dessverre. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Kykkeliky !
![]() |
samme var med oss i fjor. Ull/silke gav knusktørr hud og utslett. Hun har tendenser av det innimellom nå også, men svært svært lite i forhold til hva hun hadde.
|
|
![]() |
|
|