Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Rimelige strømpebukser av god kvalitet

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-08, 23:24   #21
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelige strømpebukser av god kvalitet

Min yngste som er omtrent som din eldste tar av seg sokker så fort han får sjansen. Så her blir det strømpebukse i allefall en sesong til!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 23:25   #22
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Chantelle: Hadde de i de minste størrelsene også?
Ofte opplever jeg at de har strømpebukser i ganske store størrelser, men lite til småtassene. Lillebror bruker str 86 nå.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 23:26   #23
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Cubus og KappAhl hadde strømpebukser til gutt i vinter og de var helt fine. Kjøpte forresten noen dyre på BarnasHus til samme tid og de var håpløse (masse tråder inni og dårlig elastikk).

Sist redigert av Fru Snurp : 14-09-08 kl 00:20. Årsak: morsom feil...
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 23:28   #24
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Cubus og KappAhl hadde strømpbukser til gutt i vinter og de var helt fine.

Takker for tipset!
KappAhl vet jeg hvor jeg finner, så da løper jeg nok dit når jeg er ferdig på H&M

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 23:29   #25
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde noen til Albert i fjor som jeg ble veldig glad i.
De var myke og gode, og satt godt på han.

Skal sjekke om jeg fortsatt har en og om det er synlig på lappen hvor den er fra.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 23:30   #26
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Nei, vær snill og vent til jeg har fått sikret meg de strømpebuksene som mine unger trenger, før du kommer og tar for deg.

Sidan eg bur på ein annan kant av landet trur eg ikkje me kjem til å kjempe om den samme strømpebuksa.

Men med tre unger som skal ha slikt så burde eg vel begynne å sjå etter det og.

Gammel 13-09-08, 23:44   #27
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

De er faktisk fra H&M.

Litt vanskelig å forklare hvilken type det er, da de ikke har noe navn.
De er i alle fall helt enkle, veldig myke og ensfargede.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 00:07   #28
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg rasket med meg en skikkelig billig strømpebukse fra en shockselger på Kiwi til treåringen. 20 kr, 100% bomull, fin passform, fin blåfarge, holdt seg flott etter vask. Mye bedre enn HM, nesten i klasse med de 200-kronersstrømpikene jeg har pleid å kjøpe på babybutikk.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 01:22   #29
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Må eg begynne å tenkje på dette no allerede ? Skal vel ikkje bli kaldt og slikt på lenge enno ?

Tydeligvis for her viser gradestokken i skrivende stund 2 grader! Brrrrrrrr....

Jeg kjøpte strømpebukser (ikke ull) i 2pk fra Reflex i fjor. Kjempegode strømpingser, kan anbefales! De ble ikke sånn kjempemye brukt siden vi helst bruker ull, men som et alternativ var vi veldig fornøyde med disse.

Gammel 14-09-08, 01:32   #30
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Her er det sånn ca 20 grader om dagen.

Men greit nok, i dag tidlig var det nok berre ein 6 grader ute, men då holder me ungane inne ein times tid så tar sola tak og ordner biffen. *løsningsorientert*

Gammel 14-09-08, 01:35   #31
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på barneutstyrsbutikk i dag og der hadde de Reflexstrømpebukser, 3 for 100 kroner. Det er billig. De hadde Reflex ullstrømpebukser til 39 kroner også. Det er mye salg ennå.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 01:38   #32
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg var på barneutstyrsbutikk i dag og der hadde de Reflexstrømpebukser, 3 for 100 kroner. Det er billig. De hadde Reflex ullstrømpebukser til 39 kroner også. Det er mye salg ennå.

Ja det var kanskje 3 for 100,- jeg også kjøpte når jeg tenker meg om.. Dårlig hukommelse og "ammetåke.

Gammel 14-09-08, 01:39   #33
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har strøpebukser av alle merker og mange av dem er arvet fra søskenbarn. Det som slår meg er hvor bra strømpebukser holder nesten uansett merke.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 05:51   #34
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er fornøyd med HM jeg. Kan ikke gutter bare ha hvite strømpebukser forresten? Det finnes jo stort sett uansett.

Gammel 14-09-08, 08:24   #35
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prix Grorud har LaMote strømpebukser til 29,90 nå. Men jeg så ikke mindre enn 98/104, men så lette jeg ikke heller. Røde, svarte, blå og hvite.

Gammel 14-09-08, 09:28   #36
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

På Kløfta har de 30 % på alt tøy på Cubus... i tillegg hadde de en stor kurv med strømpebukser billig på den reflexbutikken (Pinoccio eller hva den nå heter igjen) - nå rett før helgen.

Gammel 14-09-08, 09:29   #37
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Jeg liker Safa ullstrømpebukser fra Sparkjøp og bomullsstrømpebukser fra Reflex.

Gammel 14-09-08, 09:32   #38
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har strømpebukser fra MP tror jeg det merket heter. De og Polarn o. Pyret sine er hittil de beste vi har hatt. Og vi har prøvd strømpebuser både fra supern (laMote) og H&M.

Gammel 14-09-08, 09:33   #39
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Reflex pleier jo å ha grei kvalitet. Tror jeg skal se om de har samme tilbudet her i byen.

Gammel 14-09-08, 09:45   #40
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Her går det også i H&M som reserve til ulltøyet.
Jeg kjøpte sist 2 pk. strømpebukser som hang sammen med jentetøyet.
Ensfarget grå og grå med striper.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.