|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Unik
|
Sv: Maximum tillatt tid med pressveer(rier)?Kan legge til at dei ikkje hadde noko overvåking på gutten, utenom dei forbaskade greien rundt magen. Ikkje noko elektroder på han. Det heile endte med klipping, vakuum og ørtem leger. Gutten satt fast, han hadde aldri kommen ut på eiga hand.
Nobody is perfect. My name is Nobody. Sist redigert av Hjertensfryd : 17-09-08 kl 17:48. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Sv: Maximum tillatt tid med pressveer(rier)?
Ja, de klippet meg første gangen. Andre gangen modererte hun seg fra at jeg nok ikke ville revne, til at hun skulle passe på så jeg ikke revnet så mye når han kom ned til åpningen ...
|
|
|
#3 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Maximum tillatt tid med pressveer(rier)?
Med mine 45 minutter revnet jeg grad 3(heldigvis ble ikke lukke musklen skadd), så jeg tror ikke alltid at tiden har så mye å si. Hva slags hud man har spiller nok også en stor rolle her. Ikke var han spesielt stor i hodeomkrets heller(36 cm).
|
|
|
#4 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Maximum tillatt tid med pressveer(rier)?Jeg aner ikke, men kan informere om at premien for hurtighet i denne sportsgrenen er gratis keisersnitt ved de neste fødslene.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Maksimum tillatt tid med pressveer (-rier)?Jeg presset i 1 time og 45 minutter. Hadde null kraft i pressriene etter at jeg hadde hatt 2 timer med nonstop åpningsrier, og fikk drypp for å stimulere. Vesla hadde elektrode på hodet, og da hun bæsjet i fostervannet mot slutten og de ikke fikk tak i lege for å bruke vakum, kom hun til verden ved hjelp av utvendig spenntak. Ei lita, myndig barnepleier snurpet sammen skjorta mi, la knærne mot magen min og presset med alt hun hadde gjennom to pressrier mens jeg brukte de kreftene jeg (ikke) hadde igjen.
Sist redigert av Arran : 18-09-08 kl 00:03. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Maksimum tillatt tid med pressveer (-rier)?Jeg hadde pressveer i to timer med storesøster. Hun ble til slutt tatt med vakuum.
|
|
|
#7 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Maksimum tillatt tid med pressveer (-rier)?Nesten tre timer her også, det var overvåking på baby, de måtte bruke vakuum til slutt. Dette var også Ullevål. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| pressrier, trykketrang |
|
|