|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor har dere spriten?I et skap i stuen, maks en flaske om gangen som jeg drikker opp etter hvert. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hvor har dere spriten?Vi har konjakk og annen sprit i et skap på stuen. Vin i vinhylla på kjøkkenet (der er det imidlertid alt for varmt ...) og øl, hvitvin, Martini og likør som skal være kald i kjølehjørnet. Vi drikker stort sett bare øl og vin, så annen alkohol har en tendens til å bli stående ... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvor har dere spriten?Arvet et gammelt bokskap av oldemor for mange år siden.
|
|
|
#6 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor har dere spriten?I boden. Og der har den stått urørt i snart 10 år. Tar de imot sånt på loppemarked, tro?
|
|
|
#7 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor har dere spriten?Øl er i kjøleskapet eller i boden. Vinen er i vinhyllene på kjøkkenet.
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor har dere spriten?
Ikke? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Originala
|
Sv: Hvor har dere spriten?Det står i ett av kjøkkenskapene. Jeg har forstått at det er fyfy å oppbevare vin der, så jeg får vel finne et annet sted til det når vi flytter. Men cognac og åpnede vinflasker vil jeg fortsatt ha på kjøkkenet, slik at jeg har det får hånden når jeg lager saus. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor har dere spriten?Det står i et vitrineskap i stua.
|
|
|
#14 |
|
Audacious
|
Sv: Hvor har dere spriten?I et kjøkkenskap på grovkjøkkenet. Lett tilgjengelig til matlaging (som er min primærbruk for sprit og hetvin), men ikke synlig.
|
|
|
#16 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor har dere spriten?Vi har vin- og spritflasker på toppen av kjøleskapet. Øl finnes vel i kjøleskapet, tror jeg, men vi pleier å finne juleøl på sommeren og sommerøl til jul.
|
|
|
#17 |
|
Borte
|
Sv: Hvor har dere spriten?Jeg har en av grønnsaksskuffene i kjøleskapet til vodka, rom, gin, baileys og Smirnoff Ice, mannen har den andre til øl. Bittelitt brunt brennevin i kjelleren, men det drikker vi lite av. Hvitvin i kjøleskapet og rødvinen har jeg på kjøkkenbenken sånn at jeg skal huske å drikke den. *særlig jeg glemmer det liksom*
|
|
|
#19 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hvor har dere spriten?Alt det rare vi har handlet på taxfree i den tro at vi skal begynne å mikse drinker, står i en kasse under trappa.
|
![]() |
|
|