Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-08, 21:00   #21
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegring

Og ingen har nevnt Liten? Det er jo fantastisk tøy.

Gammel 19-09-08, 21:04   #22
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Jeg kan heldigvis erklære meg selv for totalt uinteressert i merkeklær.

Jeg er heller ikke pr def interessert i merkeklær, men i klær som holder i vask, både i form og farge, klær som er behagelige og varme for barnet. Bodyer som ikke koster 29.90 (HM f.eks) og der man på prisen kan resonnere seg frem til at førsteleddet (de som plukker bomullen) ikke får særlig til lønn. Klær som kan selges videre, fordi de forsatt kan brukes, nettopp fordi det er en viss kvalitet. Så jeg er interessert i kvalitetsklær egentlig.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 21:06   #23
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Liten? Det har jeg aldri hørt om.

Gammel 19-09-08, 21:07   #24
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Jeg er ikke voldsomt inne i dette med merker, men jeg er veldig glad i Ida T, Moonkids, Katvig, Nøstebarn og Plastisock.

Gammel 19-09-08, 21:08   #25
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Og ingen har nevnt Liten? Det er jo fantastisk tøy.

Liten er utrolig deilige og fine!

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 21:08   #26
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg er heller ikke pr def interessert i merkeklær, men i klær som holder i vask, både i form og farge, klær som er behagelige og varme for barnet. Bodyer som ikke koster 29.90 (HM f.eks) og der man på prisen kan resonnere seg frem til at førsteleddet (de som plukker bomullen) ikke får særlig til lønn. Klær som kan selges videre, fordi de forsatt kan brukes, nettopp fordi det er en viss kvalitet. Så jeg er interessert i kvalitetsklær egentlig.

Jeg ser poenget ditt klart og tydelig, men jeg er blant de som har kjøpt og arvet mye brukttøy både fra H&M og andre kjedebutikker uten at de har vært utslitte eller utvasket. Gått videre i arv til lillesøster har de også gjort. Nå er det dessverre ikke noen direkte sammengheng mellom kostbare klær og en brukbar lønn for førsteleddet heller.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 21:27   #27
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

*Småfolk
*Kimera
*Molo
*Timberland (til store gutter)

Er ellers glad i Nøstebarns ulltøy og Skogstads yttertøy - og Reima Tec+ dresser

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 21:46   #28
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Liten? Det har jeg aldri hørt om.

Et utvalg. Tøyet er superdeilig.

Gammel 19-09-08, 21:48   #29
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Så fine klær. Er det svensk merke?

Gammel 19-09-08, 21:50   #30
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

Standard

Ja, det er svensk. Bildene jeg har hentet er fra ei side som har mye.

Gammel 19-09-08, 21:50   #31
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Så fine klær. Er det svensk merke?

Og hvor kjøpes de?

Gammel 19-09-08, 22:01   #32
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Jeg ser poenget ditt klart og tydelig, men jeg er blant de som har kjøpt og arvet mye brukttøy både fra H&M og andre kjedebutikker uten at de har vært utslitte eller utvasket. Gått videre i arv til lillesøster har de også gjort. Nå er det dessverre ikke noen direkte sammengheng mellom kostbare klær og en brukbar lønn for førsteleddet heller.

Til det siste: nei, ikke alltid, dessverre .
Men hvordan dere får hm-tøy i bomull til å holde, nei, det skjønner jeg bare ikke.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 00:47   #33
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Skal vi se..

Liten (Lille har et par dresser derfra, de er fantastiske)
Katvig
IdaT
Ej sikke lej
Molo
Okker gokker
Mexx
Ticet to heaven
Claire dk (man kan jo få tynne langermede bodyer som holder fasongen)
NHL klær
Mini a ture
Shamuklær
Name it
Ubang snakketøy
Me mini
Småfolk

Liker og godt bamseklærne fra lindex.

Kan noen forresten fortelle meg hva Plastisock er?

Gammel 23-09-08, 00:54   #34
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Next
levis
Gap
Exit/Name it

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 01:15   #35
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Next.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 08:35   #36
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Interference:
http://plastisock.com/

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 09:44   #37
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mini A Ture er favoritt. Jeg liker også jeansene fra Diesel, jakker og bukser fra P.oP og dressene til Reima. Jeg har handlet én genser fra Cupcake, og den var så strålende at det er en mulig favoritt fremover.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 09:53   #38
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

MiniATure,Molo,Ticket,Reima,Diesel,Timberland ...kommer ikke på fler akkurat nå

Gammel 23-09-08, 10:59   #39
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er glad i Katvig fordi det er økologisk og behagelig. Også er jeg glad i Miniature på grunn av designet. De har mange kule barneklær ala min smak.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 12:06   #40
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Nå glemte jeg å nevne GAP!! Er veldig glad i klærne derfra, spesielt hettegenserene/jakkene og buksene. Dumt det ikke selges i Norge (og vanskelig å få tak i på nett også)

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.