|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegring
Jeg er heller ikke pr def interessert i merkeklær, men i klær som holder i vask, både i form og farge, klær som er behagelige og varme for barnet. Bodyer som ikke koster 29.90 (HM f.eks) og der man på prisen kan resonnere seg frem til at førsteleddet (de som plukker bomullen) ikke får særlig til lønn. Klær som kan selges videre, fordi de forsatt kan brukes, nettopp fordi det er en viss kvalitet. Så jeg er interessert i kvalitetsklær egentlig |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringLiten? Det har jeg aldri hørt om.
|
|
|
#24 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringJeg er ikke voldsomt inne i dette med merker, men jeg er veldig glad i Ida T, Moonkids, Katvig, Nøstebarn og Plastisock.
|
|
|
#26 |
|
seru
|
Jeg ser poenget ditt klart og tydelig, men jeg er blant de som har kjøpt og arvet mye brukttøy både fra H&M og andre kjedebutikker uten at de har vært utslitte eller utvasket. Gått videre i arv til lillesøster har de også gjort. Nå er det dessverre ikke noen direkte sammengheng mellom kostbare klær og en brukbar lønn for førsteleddet heller. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegring*Småfolk
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringSå fine klær. Er det svensk merke?
|
|
|
#31 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Og hvor kjøpes de?
|
|
|
#32 |
|
audio, video, disco
Til det siste: nei, ikke alltid, dessverre |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Metallica!!
|
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringSkal vi se..
|
|
|
#36 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringInterference: |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Peppy!
|
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringMini A Ture er favoritt. Jeg liker også jeansene fra Diesel, jakker og bukser fra P.oP og dressene til Reima. Jeg har handlet én genser fra Cupcake, og den var så strålende at det er en mulig favoritt fremover. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringJeg er glad i Katvig fordi det er økologisk og behagelig. Også er jeg glad i Miniature på grunn av designet. De har mange kule barneklær ala min smak. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Enda en som trener
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringNå glemte jeg å nevne GAP!! Er veldig glad i klærne derfra, spesielt hettegenserene/jakkene og buksene. Dumt det ikke selges i Norge (og vanskelig å få tak i på nett også) |
|
|
|
![]() |
|
|