Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Sengetøy

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Legge på sengtøy av ulik(t) farge/mønster til dobbelsenga
Hæ?? Gjør noen virkelig det?? 30 16,57%
Kunne ikke falle meg inn! 79 43,65%
Tja, finner jeg ikke to like så ... 52 28,73%
Hvorfor ikke? Man skal jo bare sove der. 20 11,05%
Deltakere: 181. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-08, 17:26   #1
5barnsmor
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!

5barnsmor sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
5barnsmor er litt kul5barnsmor er litt kul
Standard

Sv: Sengetøy

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jepp! Mannen er en storfiser av dimesjoner, og jeg nekter å ta feil og bruke hans prompedyne.

Gammel 19-09-08, 18:50   #2
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Jepp! Mannen er en storfiser av dimesjoner, og jeg nekter å ta feil og bruke hans prompedyne.

Kanskje et tips å ta med seg.... Nei- det MÅ være likt, ellers blir det "rotete" og da får jeg ikke sove!

Gammel 19-09-08, 22:26   #3
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 16:59   #4
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Kunne ikke falle meg inn" (uten to utropstegn ). Det har iallefall ikke skjedd i løpet av de 13-14 årene jeg/vi har hatt behov for to dyner i senga.

Gammel 19-09-08, 17:03   #5
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har to av alt så da er det mest naturlig å legge på likt.

Gammel 24-09-08, 20:57   #6
Pippilopp
I tenkeboksen

Pippilopp sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Pippilopp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Vi har to av alt så da er det mest naturlig å legge på likt.

Støtter denne..

Gammel 24-09-08, 21:32   #7
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg prøver å legge på likt når jeg skifter på sengen, men siden min side har en tendens til å bli dekket av gulp og slikt, så ender jeg alltid opp med forskjellige trekk. Det gjør meg ingenting, man skal jo bare sove der.

Gammel 19-09-08, 17:33   #8
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Mannen min har LSK sengesett så vi har forskjellig ja.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 17:36   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dobbeldyne kunne jeg aldri tenkt meg

Jeg glemte å skrive at jeg noen ganger legger på forskjellig selv også. Det er når det er kaldt på vinteren. Jeg liker flanellsengesett når det er kaldt. Det liker ikke mannen og derfor legger jeg på ulikt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 17:36   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja. Mannen har 220-dyne, og jeg har vanlig, og noe så irriterende som å ta feil trekk når man segne(senge)ferdig står og blingser over sengetøyet man hadde glemt tjue minutter over sengetid ...

Så vi har kjøpt sengetøy i samme mønster, men i forskjellig farge.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 18:00   #11
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Kunne ikke falle meg inn....

Gammel 19-09-08, 18:09   #12
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Er du gal!
Nei, her skal det matche

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 18:11   #13
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg gjør det ikke i utgangspunktet, men så flytter en av oss på oss. (pga snorking, eller Mazungen) og da er det plutselig ulike dyner. Vi overlever det greit.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 20:43   #14
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har alltid likt sengetøy, med mindre en av ungene spyr på det ene
Og hvis jeg har hvitt sengetøy med brunt, så har jeg selvfølgelig helt brunt putetrekk på ekstradyna, og brunt laken.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 20:47   #15
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg svarte: Hvorfor ikke? Man skal jo bare sove der.
Men det blir egentlig litt feil...

Jeg har alltid like voksen-sengetøy, men kan godt ha en dyne til barn der med barne-sengetøy.
Ulike voksentrekk er uaktuelt, og pute/dyne må selvsagt alltid også være like.
Ekstraputer får hvite putetrekk.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 09:12   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får ikke sove med to ulike..

Joda, jeg gjør vel det, men det kunne ikke falle meg inn å ta på ulike når vi har like tilgjengelig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 20:31   #17
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Kunne ikke falle meg inn.

Gammel 27-09-08, 20:47   #18
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Likt skal det være....
Og aller helst i hvitt...

Gammel 19-09-08, 18:12   #19
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Ikke så viktig, men jeg tar likt viss vi har.

Gammel 19-09-08, 18:14   #20
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg legger ikke forskjellge sengetøy i samme seng. Det kunne ikke falle meg inn.

Sånn er jeg mht bekledning også, både min og podens. Det kunne feks. ikke falle meg inn å ha på poden sokker som ikke matcher ett eller anne i resten av antrekket hans. Helhet er generelt vikktg for meg.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:03.