|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?I den rette settingen kan det være litt stilig. Foreldrene mine har laget bar/pub i kjellerstua, og der har de kasser med miniatyr (type to-tre cm høye) wiskeyflasker på veggene, en hylle langs taket med diverse miniflasker, og selvsagt diverse sprit/likør inne i baren. Og coasters med forskjellige ølmerker, samt noen barhåndkler hist og her.
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Jeg syntes det var kjempekult da jeg flyttet hjemmefra som 19-åring.
![]() |
#23 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?
Jeg reagerer mindre på denne typen 'utstilling' av drikkevarer, enn der hvor hele taxfree spritutvalget i huset står opplinet på hedersplass. Det er nok min indre snobb som slår ut.
![]() |
![]() |
#24 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Da jeg gikk på videregående hadde jeg noen miniatyrflasker stående framme til pynt. Og i tidlig studentdager hadde jeg noen bailysflasker som lysestaker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Det gjorde vi i våre yngre dager (fjortistida). Men nå i mer voksnere alder går det rett til gjenvinning etter bruk
![]() |
#26 |
Borte
|
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Tja, jeg vet ikke om jeg helt skjønner når flaskene er til pynt og når de er oppbevart der hvor de synes. Jeg har rødvin i flasker på kjøkkenbenken fordi det er praktisk. De står der aldri lenge om gangen så de blir ikke ødelagt eller noe. Hvorvidt de pynter opp eller ikke er jeg usikker på, men jeg syns ikke de ser harry ut.
![]() |
#27 |
nygift
|
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Jeg har store glass skap i stua, de står i nederste hylle der, ikke på noe hedersplass.
![]() |
#28 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Jeg henger dem på juletreet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Spritflaskene står på nederste hylle i et vitrineskap, inne i en krok og absolutt ikke på hedersplass.
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : 22-09-08 kl 12:10. Årsak: rettelse, ny feil følger |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Jeg har vinflaskene mine ganske synlig. I mangel på andre steder å gjøre av dem står de på en hylle/kommode i stua. Men de er så støvete at de omtrent går i ett med bordflaten, så det telles ikke.
![]() |
#35 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Og de gangene jeg planlegger fyllekallas og lite ladylike oppførsel, kjøper jeg Sambuca som også får plass i kjøleskapet.
![]() |
#36 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Spriten er skjult i et skap med lås, kunne aldri tenkt meg å hatt den synlig. Vi har vinstativ integrert i kjøkkeninnredningen, så de syns, men det ser naturlig ut.
![]() |
#37 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Meget harry spør du meg.
![]() |
#38 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Jeg synes det er sjikkli` harry!
![]() |
#39 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Jeg blir verken imponert eller sjokkert over hvor andre setter sine sprit- og vinflasiker. Jeg kan egentlig ikke tenke meg noe jeg driter mere i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Sprit og likørflasker til pynt er stygt og smakløst. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|