|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?
Noe helt usannsynlig harry, faktisk.
|
|
|
#3 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Hva?
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Jeg liker ikke å ha spriten på utstilling nei. Men mannen har to cognac-flasker formet som et skip, visstnok svindyre, som han har fremme i loftsstuen. I og med at jeg bestemmer alt annet av interiør så får han vel heller bare ha dem fremme da.
|
|
|
|
#5 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Hehe,min kjære hadde sånne små, stygge flasker til pynt på hylla si da vi ble sammen som 16 og 18åringer.
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Mannen min liker skotsk whisky og "samler" litt på det. Han har de flaskene (og tilhørende glass etc.) stående i en åpen hylle i stua, der det ellers er cd-er, dvd-er og bøker. Jeg oppfatter ikke det som at flaskene er til pynt, de oppbevares der. Vi har ingen skap i stua. Ser ikke harry ut etter min oppfatning. Som barn av en alkoholiker får jeg litt ubehag av flasker som er "gjemt", så for meg føles det greit å ha det synlig. Jeg vet jo selvfølgelig at flasker i et skap ikke behøver å bety at de er gjemt, men sånn er det for meg. Sist redigert av Filifjonka : 21-09-08 kl 23:49. Årsak: Skrev feil, det var skotsk og ikke irsk. ;) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?
Jeg reagerer mindre på denne typen 'utstilling' av drikkevarer, enn der hvor hele taxfree spritutvalget i huset står opplinet på hedersplass. Det er nok min indre snobb som slår ut.
|
|
|
|
#8 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Vel, man kan se en haug med flasker i et av skapene vi har over tv, men det er ikke et opplyst skap, og det er høyt oppe så jeg tror ikke det er det første man ser akkurat.
|
|
|
#9 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Jeg synes sprit på utstilling er skikkelig harry.
|
|
|
|
#10 |
|
I mål
|
Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Vi har ikke sprit til pynt. Vi har et par vinflasker på hylla i ny og ne, men det er mest av praktiske hensyn. Nå har vi en papp der. Det er iallfall ikke for å pynte |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Som student hadde jeg en hylle på stua der "baren" var. Hadde et brett med glass også. Har hatt "barskap" nederst i et glasskap som voksen også, men ikke akkurat på den mest prominente plassen. Så jeg er ikke uskyldig. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?I den rette settingen kan det være litt stilig. Foreldrene mine har laget bar/pub i kjellerstua, og der har de kasser med miniatyr (type to-tre cm høye) wiskeyflasker på veggene, en hylle langs taket med diverse miniflasker, og selvsagt diverse sprit/likør inne i baren. Og coasters med forskjellige ølmerker, samt noen barhåndkler hist og her.
|
|
|
|
#14 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Da jeg gikk på videregående hadde jeg noen miniatyrflasker stående framme til pynt. Og i tidlig studentdager hadde jeg noen bailysflasker som lysestaker. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Det gjorde vi i våre yngre dager (fjortistida). Men nå i mer voksnere alder går det rett til gjenvinning etter bruk
|
|
|
#16 |
|
Borte
|
Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Tja, jeg vet ikke om jeg helt skjønner når flaskene er til pynt og når de er oppbevart der hvor de synes. Jeg har rødvin i flasker på kjøkkenbenken fordi det er praktisk. De står der aldri lenge om gangen så de blir ikke ødelagt eller noe. Hvorvidt de pynter opp eller ikke er jeg usikker på, men jeg syns ikke de ser harry ut.
|
|
|
#17 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Jeg har vinflaskene mine ganske synlig. I mangel på andre steder å gjøre av dem står de på en hylle/kommode i stua. Men de er så støvete at de omtrent går i ett med bordflaten, så det telles ikke.
|
|
|
#18 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Og de gangene jeg planlegger fyllekallas og lite ladylike oppførsel, kjøper jeg Sambuca som også får plass i kjøleskapet.
|
|
|
#19 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Huff, nå kom jeg på at jeg stilte ut alle spritflaskene (tomme, åff kårs) på rommet mitt da jeg bodde hjemme.
|
|
|
#20 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Jeg blir verken imponert eller sjokkert over hvor andre setter sine sprit- og vinflasiker. Jeg kan egentlig ikke tenke meg noe jeg driter mere i. |
|
|
|
![]() |
|
|