|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?
|
|
|
#2 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Jeg synes en dag inneholder så mye aktivitet at jeg er nødt til å bytte når dagen er omme. Unntaket er cardigans, tykkegensere o.l. Bukser kan jeg bruke i to dager, kanskje tre uten problemer, men den må passere lukttesten.
|
|
|
#3 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Alt som er innerst på huden skifter jeg hver dag. Så som undertøy, sokker og genser/t-skjorte. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Ekkelt er det da ikke. Den vurderingen for folk gjøre selv, men det er hyggelig om det ikke lukter svette da. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Jeg har ingen regel for antall dager jeg bruker klær, bortsett fra undertøy. Jeg lukter så godt som aldri svette, selv uten deodorant, og kunne fint gått med samme genser i tre dager uten at verken jeg selv eller andre hadde vært plaget av det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
I mål
|
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Jeg bytter genser og underbukse og sokker hver dag. Dongeri kan jeg gjerne bruke noen dager, bukser vurderes generelt etter om de er skitne. Bh-ene bruker jeg lenge. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Rare mennesker. Man bytter da klærne når de er skitne, ikke etter en eller annen tidsgrense??
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Helt enig med deg. Undertøy bytter jeg hver dag men resten etter om de er skitne eller ei. |
|
|
|
#9 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk.
|
|
|
#10 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Jeg bytter klær når de er skitne, bryr meg ikke om jeg går i samme genser 3 dager på rad heller.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Jeg bruker sjelden klær to dager på rad, men jeg vasker ikke rene og luktfrie klær fordi de har vært på noen timer. Jeg bruker ofte klær flere ganger men sjelden på rad. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?For alt du vet har hun skylt opp genseren på ettermiddagen og tatt den på igjen dagen etter?
|
|
|
#14 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
For alt vi vet kan hun ha vasket den i maskinen hver dag!
|
|
|
#16 |
|
nygift
|
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Altså jeg bruker de så lenge de lukter rent, ikke har flekker og har fasongen i behold, bukser vaskes oftere pga de mister fasongen fort.
|
|
|
|
#17 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Jeg kan godt bruke en genser i 3 dager. Ikke i strekk, men før den blir vasket. Så lenge den ser ren ut og ikke lukter, så har jeg ingen problemer med det.
|
|
|
#18 |
|
intro
|
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Det kommer veldig an på. En t-skjorte/genser inn mot kroppen bruker jeg som regel i to dager med mindre jeg av en eller annen grunn har blitt svett. (Men sjelden to dager etter hverandre, da jeg liker å variere.) Utenpågensere/cardigans etc. kan jeg bruke i mange dager, og det kan bli en del dagers bruk på bukser og (ikke minst) skjørt også. Underbukse er det eneste jeg konsekvent skifter hver dag.
|
|
|
|
#19 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Sokker og truser skifter jeg hver dag. Bukser, gensere og cardigans bruker jeg så lenge jeg føler meg komfortabel med klærne. Dvs at de ikke lukter og har flekker. Den jobben jeg har, gjør at jeg skifter når jeg kommer hjem. Kan godt bruke de samme klærne 2 dager på rad, men så skifter jeg som oftest genser. Dongeri kan jeg sikkert bruke i 4-5 dager før jeg vasker den. Vasker kroppen på morgenen, så det er begrenset for hvor ille det kan bli etter noen få dager.
|
|
|
#20 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Som om jeg skulle sagt det selv. |
|
|
|
![]() |
|
|