|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Bukser har jeg ingen problemer med å bruke flere dager om de ikke har fått flekker.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Jeg bruker ikke de samme klærne 3 dager etter hverandre, men jeg kan godt bruke de både 3 og 4 ganger før jeg vasker de. Har ingen regel på det, jeg vasker klærne når de er skitne eller lukter svette. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?
Da er vi flere. Jobbklær brukes nemlig bare akkurat på jobb, og jeg gidder ikke å vaske to skift om dagen bare til meg. Men som regel bruker jeg ikke de samme klærne to dager etterhverandre. Jeg har noen plagg som rullerer for noen dager.
|
|
|
|
#25 |
|
Bedreviter
|
Helt enig. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Så lenge klærne er rene og det ikke er lukt i dem, ser jeg ikke problemet med at noen bruker en genser i flere dager på rad.
|
|
|
#27 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Jeg har hatt på meg samme tunika hele helgen :bekjenner: |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Jeg skifter klær mange ganger i løpet av dagen, noe går tilbake i skapet og noe går til vask. Jeg tror nok mye av klærne mine kan bli brukt flere ganger uten at de blir vasket, men jeg tør påstå at jeg ikke lukter vondt. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Det kommer helt an hva jeg har gjort og hvor jeg har vært. Jeg kan to dager med samme tøy, så lenge det er rent og det ikke har satt seg lukt i det. Å ikke kunne to dager med samme dongeribukse virker litt ekstremt for meg?
|
|
|
|
#30 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Tror ikke jeg skal utbrodere mine vaner her.
|
|
|
#31 |
|
med mange baller i lufta
|
Signerer denne. Har ingen regel på dager, klær vaskes når de er skitne.
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Særlig det siste fascineres jeg av. Legger folk virkelig merke til hvor lenge samme klesplagget er brukt? Jeg lurer på om de samme folkene klarer å skille mellom like plagg? Hvis jeg går med to identiske gensere etterhverandre. Ville de se at det ikke var samme genseren? Ville det bety noe for dem? |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Tja...
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Bruker også samme genser 2-3 ganger før den vaskes, men ikke to dager etter hverandre, vel å merke om den ikke blir skitten da...
|
|
|
|
#34 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#35 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
#37 |
|
Jo flere jo bedre...
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Jeg har en kamerat/kollega som HATER å kjøpe klær. I flere år gikk han bare med en bestemt type HM-olabukse og en bestemt type Army Shop genser + hvite t-skjorter på jobb. Han hadde dog 5 like bukser, og 7 like gensere han bytta på. Han hadde vel blitt skikkelig uglesett på HIs arbeidsplass |
|
|
|
|
|
#38 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Klær som ser rene ut og ikke lukter, går jeg gjerne med igjen. Jeg ser ingen grunn til å bytte kriterier etter denne tråden.
|
|
|
#39 |
|
Fola Blakken
|
Jeg er enig med Maxi, og tilføyer at de fleste klærne mine brukes flere ganger før de vaskes, hvis jeg ikke har flekker på dem. Unntaket er truser og sokker, som skiftes hver dag. BH skiftes ikke hver dag.
|
|
![]() |
|
|