Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mange dager/ganger bruker du en bh før den går i vaska
Bare 1 dag - selvsagt! 7 4,22%
2-3 dager 84 50,60%
de blir så fort slitte... bruker dem sikkert opptil 5-6 ganger 41 24,70%
vaske? blondebh-ene mine får seg sjelden en vask. opptil 10 ganger kanskje? 34 20,48%
Deltakere: 166. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-08, 23:03   #21
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)

Treningsbh'er går stort sett i vask etter hver gang, men ikke alltid.
Jeg gjør som Safran, bytter fra stilige spilebh'er til komfortable bomulls/ull bh'er uten spiler og som ikke strammer med en gang jeg kommer hjem og skreller av meg pyntete jobbklær.
Bh'er brukt på jobb brukes vel en 4-5 dager før de vaskes mens hjemme-subbe-bh'ene vaskes når jeg husker det eller det passer med en vask jetg skal kjøre.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 23:17   #22
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Hver dag.

Ja, jeg har noen å velge i ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 23:24   #23
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Hvis jeg har svettet byttes de hver dag, ellers teller jeg ikke så nøye, max 4-5 dager vil jeg tro.
Truser og sokker skiftes selvfølgelig hver dag. Jeg komme nok aldri til å skjønne dem som klarer å gå med samme truse flere dager på rad.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 01:39   #24
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Har en bh som er favoritt. Bruker nesten bare den. Så bruker den noen dager i strekk. Men er den svett så går den til vask med en gang.

Men da blir den raskt vasket å få igjen

Bør ut å finne meg noen nye men det er det å prøve bher er det verste jeg vett for jeg har noen helvettes teite pupper, :mumler:

Gammel 22-09-08, 05:15   #25
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

2-3 dager om det ikke er fysisk aktivitet å snakke om. Blir jeg svett må jeg ha ren selvsagt.

Samme her.

Bhen brukes ikke om natta btw.

Gammel 22-09-08, 09:49   #26
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vasker de få jeg har når jeg kommer på det. Synd og skam. Men nå er det genseren/blusen som er i kontakt med armhulen min, ikke bhen.

Når jeg blir rik og har maaaaange bher, da skal jeg bli mindre sjuske. :full av tiltro til meg selv:

Gammel 22-09-08, 09:49   #27
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

2-3 dager, men det varierer nok mer enn som så tror jeg.
Det kommer selvsagt litt an på, men når man en gang har en favorittbh eller to ...

Gammel 22-09-08, 09:50   #28
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Jeg bytter hver annen dag.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 10:10   #29
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trenings bh vaskes etter hver gang, men den andre vaskes sånn, ja når den trenger det.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 11:12   #30
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjelden.
Jeg skifter jo bh og sånn når jeg trener. Så den hverdagsammebh`n min bruker jeg flere daaaaaaaaaaaaaaaaager i strekk.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 11:13   #31
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

2-3 dager

Gammel 22-09-08, 11:58   #32
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg skifter nok for sjelden.

Sikkert jeg og....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 12:09   #33
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bytter BH hver gang jeg dusjer, det er ca hver 2. dag.

Gammel 22-09-08, 13:39   #34
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:sjuske: her og.

Gammel 22-09-08, 13:47   #35
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Egentlig er det interessant at ingen har sagt de bytter bh daglig når det er så mange i den andre tråden som synes det er ekkelt å bruke en genser flere ganger på rad

Nå har ikke jeg svart i den andre tråden, men jeg synes det er ekkelt å bruke en topp eller genser mer enn en dag siden den blir så myk, og det blir lukt i den.
Bhene bruker jeg kanskje to, kaaaanskje tre dager. Unntatt de jeg trener i..

Gammel 22-09-08, 13:48   #36
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg skifter nok for sjelden.

som feks, aldri?

Gammel 22-09-08, 13:51   #37
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skifter sjelden, det kunne virkelig ikke falle meg inn å skifte hver dag. To ganger i uka, kanskje. Har egen BH når jeg trener som naturligvis vaskes etter hver gang.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 13:55   #38
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg skifter sjelden, det kunne virkelig ikke falle meg inn å skifte hver dag. To ganger i uka, kanskje. Har egen BH når jeg trener som naturligvis vaskes etter hver gang.

Jeg skifter ikke to ganger i uka en gang.

Gammel 22-09-08, 14:57   #39
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Men jeg bruker ikke samme BH to dager på rad.
(Jeg har lest et sted at man ikke skal bruke samme BH to dager på rad, men at de kan brukes flere dager med en "lufting" i mellom, uten at jeg er helt sikkert på hvorfor.)

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 17:22   #40
Siwa

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

2-3 dager hvis jeg ikke har vært i fysisk aktivitet

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.