|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor mange dager/ganger bruker du en bh før den går i vaska | |||
Bare 1 dag - selvsagt! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 4,22% |
2-3 dager |
84 | 50,60% |
de blir så fort slitte... bruker dem sikkert opptil 5-6 ganger |
41 | 24,70% |
vaske? blondebh-ene mine får seg sjelden en vask. opptil 10 ganger kanskje? |
34 | 20,48% |
Deltakere: 166. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)Treningsbh'er går stort sett i vask etter hver gang, men ikke alltid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)Hvis jeg har svettet byttes de hver dag, ellers teller jeg ikke så nøye, max 4-5 dager vil jeg tro.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)Har en bh som er favoritt. Bruker nesten bare den. Så bruker den noen dager i strekk. Men er den svett så går den til vask med en gang.
![]() |
#25 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)
Samme her.
![]() |
#26 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)Jeg vasker de få jeg har når jeg kommer på det. Synd og skam. Men nå er det genseren/blusen som er i kontakt med armhulen min, ikke bhen.
![]() |
#27 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)2-3 dager, men det varierer nok mer enn som så tror jeg.
![]() |
#28 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)Jeg bytter hver annen dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
nygift
|
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)Trenings bh vaskes etter hver gang, men den andre vaskes sånn, ja når den trenger det.
![]() |
#30 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)Sjelden.
![]() |
#33 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)Jeg bytter BH hver gang jeg dusjer, det er ca hver 2. dag.
![]() |
#35 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)
Nå har ikke jeg svart i den andre tråden, men jeg synes det er ekkelt å bruke en topp eller genser mer enn en dag siden den blir så myk, og det blir lukt i den.
![]() |
#37 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)Jeg skifter sjelden, det kunne virkelig ikke falle meg inn å skifte hver dag. To ganger i uka, kanskje. Har egen BH når jeg trener som naturligvis vaskes etter hver gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Erfaren nok
|
Jeg skifter ikke to ganger i uka en gang.
![]() |
#39 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)2-3 dager hvis jeg ikke har vært i fysisk aktivitet
![]() |
|
|