|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)På badet på knagger og oppå en kommode, på en stol på soverommet, rundt om kring... :sjuske:
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)I prinsippet henges det på knagger på baderomsdøra, i praksis litt her og der. En periode la jeg det på/i bittelilles seng, men nå har jo den ungen begynt å sove der så da er det slutt på det |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Jeg henger det på stellebordetplata til snoopy.
|
|
|
|
#4 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Alle i familien har kvar si knaggrekke på kvar sitt soverom, der vi heng slikt. Eller mannen og eg har felles soverom, og kvar si knaggrekke der. Det funkar nesten like bra i praksis som i teorien. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Knaggrekker på soverommet for oss voksne. Og hyller på badet til ungene.
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Henger det på henger fritt på badet eller (helst) soverommet, så det får luft.
|
|
|
#8 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Knagger på badet, stol på soverommet. Nå har jeg akkurat ryddet i klesskapet og er midlertidig flink til å henge ting som kan brukes flere ganger på plass igjen der. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Har knagger hengende på dørene på soverommet. Men klærne havner vel ofte på gulvet allikevel. Noe av den rene klesvasken havner der også, sammen med endel av den skitne. Så å kle på seg er ikke bare-bare, nei.
|
|
|
#11 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Hmm... noen kan gjøre seg rike på den geniale løsning for oppbevaring av de halvrene klærne :tenke tenke:.
|
|
|
#12 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Mitt tøy: |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)På håndtakene til tredemølla |
|
|
|
![]() |
|
|