|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Javel
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Ungene sitt ligger i en trådkurv på badet. Mitt ligger på gulvet eller henger over klesstativet utenfor soverommet. (litt vanskelig å forklare med vi har en mer åpne klesløsning under skråtaket mellom kontoret og soverommet vårt. Døren hit er godt lukket).
![]() |
#22 |
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Egen hylle i klesskapet. Faktisk.
![]() |
#23 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Knagg bak døra.
![]() |
#24 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)I prinsippet henges det på knagger på baderomsdøra, i praksis litt her og der. En periode la jeg det på/i bittelilles seng, men nå har jo den ungen begynt å sove der så da er det slutt på det |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Jeg henger det på stellebordetplata til snoopy.
![]() |
#26 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)
Samme her.
![]() |
#27 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Alle i familien har kvar si knaggrekke på kvar sitt soverom, der vi heng slikt. Eller mannen og eg har felles soverom, og kvar si knaggrekke der. Det funkar nesten like bra i praksis som i teorien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Knaggrekker på soverommet for oss voksne. Og hyller på badet til ungene.
![]() |
#29 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Henger det på henger fritt på badet eller (helst) soverommet, så det får luft.
![]() |
#30 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)I en haug på gulvet på badet, der min kjære allerede har en enorm dynge til en hver tid.
![]() |
#33 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)The Elinblu-way.
![]() |
#34 |
Lett rørt
|
![]() |
#35 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Som oftest så havner det på gulvet ved sengen. Barneklær på stellebordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Knagger på badet, stol på soverommet. Nå har jeg akkurat ryddet i klesskapet og er midlertidig flink til å henge ting som kan brukes flere ganger på plass igjen der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Glad
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Gulvet på soverommet. Benken på badet. Gulvet på badet.
![]() |
#38 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Sånn litt overalt.
![]() |
#39 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#40 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
Akkurat som jeg skulle skrevet dette selv
![]() |
|
|