Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Skjer a? Noe liv? Hehe

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-08, 10:54   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skjer a? Noe liv? Hehe

Kanskje han var litt nervøs. Vi går for ordens skyld ut fra at det er en mann, ikke sant?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 15:45   #2
Gammel bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Det kommer aldri noen "he-he" fra min kant, i alle fall. Virker noe nervøst, spør du meg.

Det samme mener jeg. Hehe.

Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 16:37   #3
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Min niese på 19 klarer å lure inn en "hehe" i hver setning hun skriver på mobilen. For ikke å snakke om de irriterende "..." som tydeligvis har erstattet vanlig punktum.
Så har vi den dødelige killer-komboen "hehe.."

Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 16:59   #4
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skriver hehe hele tiden *ung?*

Gammel 23-09-08, 19:58   #5
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg he-he'r i sms'er rett som det er, jeg. Ha-ha'er og hi-hi'er også.
Oversatt til FP-smiletryner blir forskjellen omtrent sånn:
Hehe =
Hihi =
Haha =

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 20:05   #6
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Hehe =
Hihi =
Haha =

Hmm...når jeg leser "hehe" får jeg to bilder opp i hodet mitt: det ene er av en ekstremt kvisete og usikker fjortis, det andre er Beavis & Butthead.

Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 09:55   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes dere er veldig dømmende her.

Gammel 24-09-08, 10:29   #8
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes dere er veldig dømmende her.

Du er jo fjortis i forhold til en del av oss.

Gammel 24-09-08, 10:32   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heller ungt lammekjøtt enn gamle røyer.

Gammel 24-09-08, 15:54   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min bror skrev konsekvent "hehe" på msn før, helt til han fikk av meg, og endelig kunne illustrere hva han mente visuelt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 16:12   #11
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker "he he" mye. Så det så.

Gammel 24-09-08, 16:23   #12
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er fæl på "hehe"-en.

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Hehe =
Hihi =
Haha =

Gammel 24-09-08, 17:37   #13
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det spørs jo selvsagt hvem jeg tekster med, men jeg kan godt skrive "hehe" i SMS'er. "Skjer a?" hadde jeg ikke blunket over en gang om noen hadde skrevet til meg.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 09:04   #14
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg savner på mobilen. :foretrekker illustrerende smileys fremfor tekstlig forklaring av humør: :hehe: :spammer:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 09:33   #15
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skriver også hehe i både sms og msn. Hvor gamle er dere som mener det er teit, egentlig?

Gammel 25-09-08, 13:42   #16
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg skriver også hehe i både sms og msn. Hvor gamle er dere som mener det er teit, egentlig?

Vi husker den gang hullkort var noe som hadde med datalagring å gjøre.

Gammel 25-09-08, 14:07   #17
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Vi husker den gang hullkort var noe som hadde med datalagring å gjøre.

Uff, jeg blir eldre og eldre mens denne tråden utvikler seg, kjenner jeg.

Forøvrig tror jeg min ukjente Hehe-venn har blitt lurt av Camilla, ettersom han purret på svar i går, og jeg nå fant det for godt å informere ham om at det nok ikke var så mye liv, og at han nok sendte sms til feil nr. Stakkars tass svarte "Hvorfor det er ikke du camilla?"

Jeg var allerede sur (gammel røy), så jeg svarte at "Det vet vel ikke jeg, siden dette ikke er Camillas nr.", hvoretter jeg fikk et informativt "hmmmmmm" tilbake. Skal tro om han noensinne finner sin Camilla?

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 09:39   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg savner på mobilen. :foretrekker illustrerende smileys fremfor tekstlig forklaring av humør: :hehe: :spammer:

Jeg skriver av og til "knegg". Men folk som ikke er forumvandte stusser jo litt da.

Gammel 25-09-08, 14:12   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Gammel 26-09-08, 12:26   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen må lære seg å bruke telefonkatalogen.no.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:31.