|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her?(som også har lyst på støvletter)Skoringen har hatt støvletter før med elastisk skaft. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)Jeg har også tynne ankler og fotballegger, og de jeg har fra Duoboots er ikke vide i ankelen. Hvis du mailer dem så oppgir de mål også rundt ankelen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)Hvis man vil ha litt mindre damete opplegg så har Dr Martens noen finkule støvletter/boots med både glidelås og snøring. Jeg er ganske stor, og har i dag på meg mine altfor dyre Dr Martens.
|
|
|
#4 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)
Der har du meg.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)Jeg fant faktisk noen ganske ok Garbor støvletter i går. Og de skulle komme med flere modeller for tykke legger....... Så jeg får vel følge med på det og. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)Løsningen for meg var å kjøpe støvletter med glidelås og snøring. De kan jeg til og med få smale jeans nedi når jeg vider snøringen maks. Jeg har aldri kunne ha vanlige støvletter.
|
|
|
#7 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)Jeg har aldri kjøpt sko / støvletter på nettet. Og jeg varierer i størrelse på foteni forhold til merke. Hvordan vet man hvilken størrelse man bør ha (foten, ikke leggen), og hva hvis skoen ikke passer i formen? 1500 kroner ut av vinduet, lizzom? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)Jeg fant meg noen fine Gabor støvletter i Gøteborg, så da slapp jeg å kjøpe på nettet. For jeg var litt skeptisk til det jeg og..... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: ut mot havet
![]() |
Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)Dere som har duoboots, har dere bestilt fra den norske siden deres (duoboots.no)?
|
|
|
|
#10 |
|
Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)Her har de faktisk noen støvletter som passer tykke legger. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fullverdig medlem
Hvor: ut mot havet
![]() |
Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)Jeg fant ett par støvletter på økonomisko som jeg fikk på meg med mine gigantlegger som er 48 cm på det breieste. DSå der var flere sorter merket med ekstra vidde, men hadde bare tid å prøve ett par, skal tilbake imorgen og vurdere videre
|
|
|
|
#12 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)Jeg har ikke akkurat tykke legger, men allikevel er det mange jeg ikke kommer oppi av sånne høye støvletter. Helt sykt hvor tynne legger man egentlig skal ha. Jeg har funnet mine støvletter på Skopunkten.
|
|
|
#13 |
|
Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)Jeg er så fornøyd, etter mist et tiår uten skikkelige støveletter så har jeg faktisk TO par! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)Nok en med gigalegger melder seg! Til tross for at jeg nærmer meg normalvektig BMI og bruker 40-42 i bukser, så får jeg ikke på meg annet enn spesialstøvler.
|
|
|
|
#15 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)Jeg har faktisk TRE par støvletter jeg nå.
|
|
|
#16 |
|
Carpe Diem!
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)Jeg fant meg et par på økonomisko faktisk.
|
|
|
|
#17 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)Nå har jeg ikke lest tråden, men kom på at jeg var på Manglerud senter forrioge uke og der var det en klesbutikk som også hadde støvletter for kraftige legger.
|
|
|
|
#18 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)Ja, jeg har legger som ikke er vesentlig tynnere enn lårene mine.
På Grensen skotøymagasini Oslo har de gaborstøvletter med flere ulike vidder. Jeg har et par derifra med skaftevidde XL.
|
|
|
#19 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)
Jeg og gikk opp en str. i forhold til hva jeg pleier å bruke, og det hadde MYE å si på skaftvidden.
Jeg er ganske tynn ved ankelen og nederst på leggen. Problemet mitt er den tykke leggmuskelen som er overdimensjonert til tusen.
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)Dere som har handlet fra duoboots - har dere fått regning på mva og toll da dere skulle hente støvelettene? Bestilte noen rålekre støveletter derfra, og de var i overkant av budsjettet mitt - også kom det en regning på 618 i tillegg for toll og mva??? |
|
![]() |
|
|