Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sykt vondt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-06, 09:06   #21
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sykt vondt

:comfort: håper det går bedre i dag, og at du har fått sovet i natt.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 09:28   #22
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trøst og symati oversendes.

Gammel 21-11-06, 09:31   #23
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Er det nå jeg skal komme med:
Nårenden er god er allting godt??

Eller er den veldig malplassert her

Gammel 21-11-06, 09:34   #24
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Huff, det er så vondt!!!!! Slo halebeinet for mange år siden og hadde problemer med å sitte i lang tid. Håper det går fort over for din del og at du har fått sove i natt.

Gammel 21-11-06, 10:23   #25
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for sympati og trøst, jenter!

Natta gikk forholdsvis greit, faktisk - selv om det ikke har vært så interessant å snu seg i segna siden jeg gikk gravid med Lillebror.

Kjenner meg enda passe mørbanket, og det er en opplevelse å skulle bøye seg ned for å ta på støvler når jeg skal ut... Krøkker meg rundt som ei gammel kjerring.

Men, tror det kommer til å gå greit, det hadde sikkert vært mye vondere om det var en brist i halebeinet. Håper jeg...

Gammel 21-11-06, 10:31   #26
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Fint å høre at det går sånn tålig bra med deg da, gamlemor.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 12:02   #27
Krissi
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2006
Krissi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Stakkar, stakkar deg!!!!

Husker jeg gled ved et svoemmebasseng for noen aar siden, og deiset ned og slo ogsaa halebenet slik at jeg saa stjerner. Flaut var det og, alle stirret paa meg, og det kome en polsk dame som begynte aa si >"Fortell meg fargen paa smerten din???????????

Haaper du er bedre i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klem fra Krissi

Krissi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 12:12   #28
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Blunk

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Takk for sympati og trøst, jenter!

Natta gikk forholdsvis greit, faktisk - selv om det ikke har vært så interessant å snu seg i segna siden jeg gikk gravid med Lillebror.

Kjenner meg enda passe mørbanket, og det er en opplevelse å skulle bøye seg ned for å ta på støvler når jeg skal ut... Krøkker meg rundt som ei gammel kjerring.

Men, tror det kommer til å gå greit, det hadde sikkert vært mye vondere om det var en brist i halebeinet. Håper jeg...

Langt skohorn!
Når du setter deg, pass på at du setter deg rett ned på rumpa - selv om det gjør #¤%# vondt - da slipper du kanskje å få vondt i ryggen og hoftene.

Vær snill med deg selv!!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 12:32   #29
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Uff, stakkars deg; det hørtes vondt ut.
Håper det går fort over.

Gammel 21-11-06, 13:14   #30
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Uff det høres ikke noe godt ut, håper at det gir seg snart!

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.