|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Epikur
|
Sv: Tar du omega3?Jeg tar omega 3 og passer på å få i meg nok kalsium. Resultat: null PMS. :voila:
|
|
|
#22 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Tar du omega3?Ja, jeg tar Omega 3. Har en diger boks fra apoteket som skal være så fin for meg.
|
|
|
#24 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Tar du omega3?
Det heter den jeg tar også ja.
|
|
|
#25 |
|
En som trener
|
Den er sikkert helt bra. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Tar du omega3?Nei, men vi spiser masse fisk og jeg bruker Udos Choice i maten når det passer slik.
|
|
|
#27 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du omega3?Litt opp og ned. Jeg prøver å være flink nå som jeg er gravid, men tran-oppstøt er helt forferdelig...
|
|
|
#28 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du omega3?Tar omega3, ja. Dvs. eg har hatt eit opphold på nokre månader. Mista motivasjonen til sånt når Lillebror kutta puppen :furteguri: Har tatt EyeQ, men har no Artic-eitt-eller-anna. Den smakte fælt. Skal gå tilbake til EyeQ så snart Articen er tom.
|
|
|
#29 |
|
Kjernesnill
|
Holder det å spise for eksempel en laksemiddag og en annen fiskemiddag ukentlig? Eller er det bedre å passe på å spise en brødskive daglig med makrell i tomat?
|
|
|
#30 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du omega3?Vanligvis tar eg Møllers dobbel, men sidan eg er gravid tar eg ein type med folat. Eg toler ikkje fisk, så eg er nøye med tablettane. Tran klarer eg ikkje, går og gulper på det i evigheiter.
|
|
|
#31 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tar du omega3?Jeg tar omega3 av merket Eskimo3, samt en multivitamin.
|
|
|
|
#32 |
|
Har fått viljen sin
|
Null PMS? På årntli? Isåfall tror jeg at jeg må få i meg mer kalsium |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Tar du omega3?Jeg har tatt tran med omega, folat + diverse siden jeg ble gravid med storebror.
|
|
|
|
#34 |
|
Glad
|
Sv: Tar du omega3?Jeg tar to kapsler hver dag - ikke minst fordi babyen i magen har godt av det. Sender med snuppa i matboksen også, og hun knasker de i seg :urk: Bruker Herbalifeline jeg.
|
|
|
#36 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tar du omega3?Jeg tar Triomega. Man bør vel helst opp i min. 1 g om dagen, mener jeg å huske? Uten å få for mye A-vitamin? :rusten:
|
|
|
#37 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Tar du omega3?Jeg tar Omega 3, kjøper på apoteket fra kjente produsenter jeg kan tro har god kvalitet på produktene. Jeg ville aldri kjøpt fra ukjente produsenter eller gud-forby kjøpt omega 3-abonnement på gata. Jeg er redd for at det er for dårlig olje som ikke er opprenset mtp. tungmetaller og miljøgifter. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
En som trener
|
Rottene mine spiste 1,3 g pr dag, så da bør vel mennesker få i seg ihvertfall 100 gram? |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørvestlandet
![]() |
Sv: Tar du omega3?Har brukt litt forskjellige typer, ofte etter hva som er rimeligst. Akkurat nå har jeg Triomega ledd. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du omega3?Jeg tar omega3-6-9 hver dag. Spiser mye fisk også, men ikke daglig. |
|
|
|
![]() |
|
|