|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klær fra Kappahl
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klær fra KappahlJeg kjøper gjerne sorte jobb-bukser der, de passer meg perfekt.
|
|
|
#24 |
|
Opp og ned
|
Sv: Klær fra KappahlHer i byen er det tre butikker å velge mellom i store str. Så jeg er handler litt på kapphal, men mer bukser. Er forferdelig mye som er kjerring, men syns Lindex er verre.
|
|
|
#25 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Klær fra KappahlJeg handlet endel der når jeg vat 25 kg tyngre, da hadde jeg ikke så mange alternativer. Har på meg en strikkejakke derfra i dag som jeg liker godt. Jeg merker at jeg er mye mindre innom der nå for å handle enn før. Jeg handler litt over alt, fremdeles er jeg ikke akkurat syltynn og da kan man ikke alltid handle der man vil..... |
|
|
|
|
|
#26 |
|
ctrl+z
|
Sv: Klær fra KappahlJeg ramler innom iblant, men kjøper ikke så mye der. Fant veldig mye mer der når jeg var noen str større. Ellers bryr jeg meg fælt lite om hva slags butikk jeg finner klær i hvis jeg liker dem.
|
|
|
#27 |
|
sangfugl
|
Sv: Klær fra KappahlJeg bryr meg heller ikke så mye om hvor jeg kjøper klær. Ikke er jeg bevisst nok til at jeg har tenkt over om jeg syns det er kjerringaktig eller ikke på KappAhl, heller. Jeg har noen plagg derfra, og er fornøyd med det jeg har. Kjøpte meg blant annet ei ny jakker der i sommer, og den har jeg fått mye skryt for. Jeg er 31 og håper jeg ikke er kjerring.
|
|
|
#28 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Klær fra KappahlJeg er 28, og det hender at jeg finner noe på Kappahl. Basistopper og enkelte litt penere topper. Favoritten min, som jeg brukte gjennom hele svangerskapet, og som jeg har brukt i barnedåper osv etterpå, er fra Kappahl.
|
|
|
|
#29 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Klær fra KappahlJeg handler litt på kappahl ettersom de har store nok klær til meg. Noe av det er ganske kjerring, men de har jo en del annet som er fint også til vår alder. Men hvis jeg hadde vært tynn nok til å handle i "vanlige" butikker, så hadde jeg nok foretrukket det.
|
|
|
|
#30 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Klær fra KappahlJeg har noen cardigans/strikkejakker fra Kappahl. Sorte jobbukser har jeg også kjøpt der av og til. Har prøv meg på noen av bomullstoppene derfra også, men der synes jeg ikke kvaliteten er mye å skyte av. Forresten - litt undertøy har jeg visst kjøpt der også. Da er jeg kanskje kjerring da
|
|
|
#32 |
|
superbruker
|
Sv: Klær fra KappahlJeg handler litt på Kappahl. Det er mye kjerring klær der men det finnes noe fint også. Jeg kjøper noen helt enkle svarte bukser der. Topper kjøper jeg heller sjeldent der.
|
|
|
#33 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Klær fra KappahlHandlet litt der før, men nå bor jeg litt lengre unna en av de butikkene. Men fant en fin sommerkjole der i fjor!
|
|
|
#34 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Klær fra KappahlJeg handler nesten aldri der, men det er mest fordi det ikke er her på Stjørdal. Jeg synes det er mye rare klær der, og finner sjelden noe når jeg først titter innom. Men jeg KAN finne noe, men føler ikke at butikken bugner akkurat.
|
|
|
#35 |
|
|
Sv: Klær fra KappahlBåde Poden (3, med hjelp av mamma), jeg (32) og moren min (58) handler på KappAhl, men heldigvis ikke de samme plaggene. Jeg synes de har ganske variert utvalg jeg... Nå i sommer hadde de også de fargene jeg elsker; sterke, kalde farger. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klær fra KappahlJeg handler ikke på KappAhl (er 30). Jeg finner oftest tøy på H&M, B-Young, Vero Moda, Neste Stopp, Espirit, Match, Vila og Carlings. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Samme her. Jeg handler ikke til ungene der heller. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ferdig!
Sv: Klær fra KappahlHandler svært sjelden på Kappahl ja. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Sv: Klær fra KappahlJeg synes det er litt fascinerende at så mange har totalt oversikt over utvalget på butikker slik at de kan si hvilke butikker som har kjerringklær og ikke. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Absolute Beginner
|
|
|