Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klær fra Kappahl

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-08, 08:29   #21
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klær fra Kappahl

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Nå skal jeg være helt ærlig.
Hverken min mor eller jeg handler klær på Kappahl. Klærne derfra treffer ikke helt vår klessmak. Jeg syntes de er litt kjerringaktig.

Gammel 26-09-08, 08:37   #22
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Jeg kjøper gjerne sorte jobb-bukser der, de passer meg perfekt.

Gammel 26-09-08, 08:40   #23
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Det hender at jeg finner enkeltplagg jeg liker på Kappahl. Vil derfor ikke generalisere og si at det jevnt over er kjerringklær der.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 08:58   #24
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Her i byen er det tre butikker å velge mellom i store str. Så jeg er handler litt på kapphal, men mer bukser. Er forferdelig mye som er kjerring, men syns Lindex er verre.
Er noen ganger de har et enkelt plagg som er pent.

Ellers handler jeg på Zizzi og nettbutikk.

Gammel 26-09-08, 09:16   #25
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg handlet endel der når jeg vat 25 kg tyngre, da hadde jeg ikke så mange alternativer. Har på meg en strikkejakke derfra i dag som jeg liker godt. Jeg merker at jeg er mye mindre innom der nå for å handle enn før. Jeg handler litt over alt, fremdeles er jeg ikke akkurat syltynn og da kan man ikke alltid handle der man vil.....
Jeg handler ofte når jeg er i utlandet. Der finner jeg ofte mer utvalg når man er større enn str 42 UTEN at det koster en formue.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 09:24   #26
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ramler innom iblant, men kjøper ikke så mye der. Fant veldig mye mer der når jeg var noen str større. Ellers bryr jeg meg fælt lite om hva slags butikk jeg finner klær i hvis jeg liker dem.

(men jeg er ikke spesielt opptatt av merker eller mote heller. -og det synes. )

Gammel 26-09-08, 09:39   #27
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Jeg bryr meg heller ikke så mye om hvor jeg kjøper klær. Ikke er jeg bevisst nok til at jeg har tenkt over om jeg syns det er kjerringaktig eller ikke på KappAhl, heller. Jeg har noen plagg derfra, og er fornøyd med det jeg har. Kjøpte meg blant annet ei ny jakker der i sommer, og den har jeg fått mye skryt for. Jeg er 31 og håper jeg ikke er kjerring.

Gammel 26-09-08, 09:41   #28
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er 28, og det hender at jeg finner noe på Kappahl. Basistopper og enkelte litt penere topper. Favoritten min, som jeg brukte gjennom hele svangerskapet, og som jeg har brukt i barnedåper osv etterpå, er fra Kappahl.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 09:46   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg handler litt på kappahl ettersom de har store nok klær til meg. Noe av det er ganske kjerring, men de har jo en del annet som er fint også til vår alder. Men hvis jeg hadde vært tynn nok til å handle i "vanlige" butikker, så hadde jeg nok foretrukket det.

Gammel 26-09-08, 09:48   #30
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har noen cardigans/strikkejakker fra Kappahl. Sorte jobbukser har jeg også kjøpt der av og til. Har prøv meg på noen av bomullstoppene derfra også, men der synes jeg ikke kvaliteten er mye å skyte av. Forresten - litt undertøy har jeg visst kjøpt der også. Da er jeg kanskje kjerring da

Gammel 26-09-08, 09:52   #31
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kappahl er vel sånn som Ikea var på 70-tallet; innimellom all driten fins det perler i sanden. Eller noe.

Gammel 26-09-08, 09:58   #32
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg handler litt på Kappahl. Det er mye kjerring klær der men det finnes noe fint også. Jeg kjøper noen helt enkle svarte bukser der. Topper kjøper jeg heller sjeldent der.

Gammel 26-09-08, 10:00   #33
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Handlet litt der før, men nå bor jeg litt lengre unna en av de butikkene. Men fant en fin sommerkjole der i fjor!

Gammel 26-09-08, 10:06   #34
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg handler nesten aldri der, men det er mest fordi det ikke er her på Stjørdal. Jeg synes det er mye rare klær der, og finner sjelden noe når jeg først titter innom. Men jeg KAN finne noe, men føler ikke at butikken bugner akkurat.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 10:31   #35
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Både Poden (3, med hjelp av mamma), jeg (32) og moren min (58) handler på KappAhl, men heldigvis ikke de samme plaggene. Jeg synes de har ganske variert utvalg jeg... Nå i sommer hadde de også de fargene jeg elsker; sterke, kalde farger.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 11:31   #36
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Jeg handler ikke på KappAhl (er 30). Jeg finner oftest tøy på H&M, B-Young, Vero Moda, Neste Stopp, Espirit, Match, Vila og Carlings.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 11:38   #37
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Nå skal jeg være helt ærlig.
Hverken min mor eller jeg handler klær på Kappahl. Klærne derfra treffer ikke helt vår klessmak. Jeg syntes de er litt kjerringaktig.

Samme her. Jeg handler ikke til ungene der heller.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 12:18   #38
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Handler svært sjelden på Kappahl ja.
Synes de har endel fint pentøy innimellom, men hverdags klær har jeg vel aldri kjøpt tror jeg.
En vinterjakke har jeg faktisk kjøpt der og noen bher.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 12:23   #39
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er litt fascinerende at så mange har totalt oversikt over utvalget på butikker slik at de kan si hvilke butikker som har kjerringklær og ikke.

Jeg synes utvalget på Kappahl er skiftet ut hver gang jeg er der. Noen ganger ser jeg ikke noe jeg kunne tenkt meg, mens det andre ganger er en del som frister. *kjerring*

Jeg lurer også litt på hva dette "kjerringklær" er for noe?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 12:39   #40
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes det er litt fascinerende at så mange har totalt oversikt over utvalget på butikker slik at de kan si hvilke butikker som har kjerringklær og ikke.

Jeg synes utvalget på Kappahl er skiftet ut hver gang jeg er der. Noen ganger ser jeg ikke noe jeg kunne tenkt meg, mens det andre ganger er en del som frister. *kjerring*

Jeg lurer også litt på hva dette "kjerringklær" er for noe?

Noen ganger har de bare ræl, men sist jeg var innom hadde de en del fine, lilla plagg. Barneavdelingen finner jeg sjelden noe på. Men da snuppa var liten hadde de mye fint en stund.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.