|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Det er fredagskveld...Tigergutten sovnet akkurat ved puppen, så jeg skal legge han straks. Tigerungen la seg i syvtiden og fikk høre på Hakkebakkeskogen i senga. Har ikke hørt noe fra henne siden, så regner med at hun sovnet. Jeg har (alkoholfri) pærecider, tortillachips, Nidars favoritter og restevaniljekake. Livet er herlig,
|
|
|
#22 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Det er fredagskveld ...Jeg ligger og samler krefter etter omgangsyken. Mannen er ute og tar en øl og storebror sover, så her har mor kvalitetstid med pc og "skal vi danse" i bakgrunnen.
|
|
|
#23 |
|
både her og der
|
Sv: Det er fredagskveld ...Storesøster er på besøk hos ei venninne( og snart på vei hjem), de to minste er i gang med kveldsmaten og jeg skal snart ut i mørket og prøve den nye sykkelen min.
|
|
|
#24 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er fredagskveld ...Jeg har en håndfull seige potetskruer, fem fox fra i fjor, en pakke oreokjeks og vinlotterivin som ikke var skrekkelig god, musikk og barn som later som de sover. Jeg klarer meg. :fornøyd:
|
|
|
#25 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Det er fredagskveld ...
|
|
|
#28 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Det er fredagskveld ...Her er begge barna i seng, de er begge *bank i bordet* lette å legge. Vi har nå fått en rutine der lillebror blir lagt først, så da får jeg kost litt med storebror og lest litt for han. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Egenial
Sv: Det er fredagskveld ...
Nei, men siden du uansett ikke drikker vin, så bekymrer det meg ikke nevneverdig. Jeg kan forresten rette meg selv til syv fox. Nå fem. Og ungene sover sikkert.
|
|
|
#31 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er fredagskveld ...Her har vesla sovnet og katten ligger på fanget og maler så høyt at jeg må skru opp TVen. Leiligheten ser sånn passe rotete ut, men det orker jeg ikke bry meg om akkurat nå. Fikk dessuten ferdig middag i dag og har hatt en hyggelig ettermiddag med eksen på besøk for å være sammen med vesla og spise med oss.
|
|
|
|
#32 |
|
Egenial
Sv: Det er fredagskveld ...Fire fox igjen. :Oppdaterer:
|
|
|
#33 |
|
Smugleser
|
Sv: Det er fredagskveld ...Har det nokså likt som resten av dere som har svart; både Andungen og Knøtto sover etter hyggelig bading og legging. Andungen "dykker" i badekaret med svømmebrillene sine, og så fikk jeg vasket håret på dem begge uten en eneste tåre eller gråt fra en av dem. Det må være rekord.
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er fredagskveld ...Mathias sovnet faktisk uten å gråte etter meg først.
|
|
|
|
#35 |
|
blid
Sv: Det er fredagskveld ...Mannen er bortreist i helga og jeg har min mor på besøk. Tidligere i kveld har storesøster vært i barneselskap, minstemor, min mor og jeg har vært i bursdagsselskap hos svigermor. Når ser mormor og jentene på "Skal vi danse". Leggetid for jentene snart. Da blir det nok litt mer tv og tidlig kvled på mormor og meg. Fantaserer om sjokolade og potetgull, men skapene er sørgelig tomme så det blir visst bare med ønsket i kveld.
|
|
|
#36 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Det er fredagskveld ...Vi har fått et stort barn i hus, og akkurat nå sitter jeg i sofaen iført treningstøy og venter på at hun skal sovne sånn at jeg kan snike meg ut. Har fått hodelykt i gave av mannen, så nå er det ikke lenger en unnskyldning at det er mørkt ute. Akk ja.
|
|
|
#37 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Det er fredagskveld ...Mannen er på familiebesøk hele helgen og storesøster er på overnatting i natt. Jeg har nettopp lagt lillesøster.
|
|
|
#38 |
|
Unik
|
Sv: Det er fredagskveld ...Mine planer endra seg vist litt.
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Det er fredagskveld ...Jeg synes fryktelig, fryktelig synd på meg selv. Jeg var opp halv sju i dag tidlig. Dagvakt i dag. Ettermiddagen har gått i ett, og jeg har ikke fått sovet noe. Om en time skal jeg på nattevakt. Det blir grusomt. Jeg blir nesten desperat bare ved tanken.
|
|
|
#40 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Det er fredagskveld ...Jeg sitter og slapper av mens 6 åringen spiser kveldsmat og sittt og så er det senga for han.
|
![]() |
|
|