Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det er fredagskveld ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-08, 20:55   #21
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er fredagskveld...

Tigergutten sovnet akkurat ved puppen, så jeg skal legge han straks. Tigerungen la seg i syvtiden og fikk høre på Hakkebakkeskogen i senga. Har ikke hørt noe fra henne siden, så regner med at hun sovnet. Jeg har (alkoholfri) pærecider, tortillachips, Nidars favoritter og restevaniljekake. Livet er herlig,

Gammel 26-09-08, 20:58   #22
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det er fredagskveld ...

Jeg ligger og samler krefter etter omgangsyken. Mannen er ute og tar en øl og storebror sover, så her har mor kvalitetstid med pc og "skal vi danse" i bakgrunnen.

Gammel 26-09-08, 21:11   #23
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Storesøster er på besøk hos ei venninne( og snart på vei hjem), de to minste er i gang med kveldsmaten og jeg skal snart ut i mørket og prøve den nye sykkelen min.

Gammel 26-09-08, 21:11   #24
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg har en håndfull seige potetskruer, fem fox fra i fjor, en pakke oreokjeks og vinlotterivin som ikke var skrekkelig god, musikk og barn som later som de sover. Jeg klarer meg. :fornøyd:

Gammel 26-09-08, 21:13   #25
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg har en håndfull seige potetskruer, fem fox fra i fjor, en pakke oreokjeks og vinlotterivin som ikke var skrekkelig god, musikk og barn som later som de sover. Jeg klarer meg. :fornøyd:

Gammel 26-09-08, 21:15   #26
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Du er bare misunnelig på at jeg har hell i spill.

Gammel 26-09-08, 21:16   #27
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Her har mannen og eldstemann reist på fjellet på jakt. Dei to minste søv, eg et Nachos og ser på Skal vi danse.

Gammel 26-09-08, 21:16   #28
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Her er begge barna i seng, de er begge *bank i bordet* lette å legge. Vi har nå fått en rutine der lillebror blir lagt først, så da får jeg kost litt med storebror og lest litt for han.

Nå sitter mannen med noe bilgreier, jeg sitter her og har på skal vi danse i bakgrunnen og har en plan om å bare slappe av resten av kvelden.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 21:20   #29
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Du er bare misunnelig på at jeg har hell i spill.

Ja, jeg er ihvertfall ikke misunnelig på (den dårlige) vinen din.

Gammel 26-09-08, 21:22   #30
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Ja, jeg er ihvertfall ikke misunnelig på (den dårlige) vinen din.

Nei, men siden du uansett ikke drikker vin, så bekymrer det meg ikke nevneverdig. Jeg kan forresten rette meg selv til syv fox. Nå fem. Og ungene sover sikkert.

Og så kjeder jeg meg i grunn bittelitt.

Gammel 26-09-08, 21:24   #31
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her har vesla sovnet og katten ligger på fanget og maler så høyt at jeg må skru opp TVen. Leiligheten ser sånn passe rotete ut, men det orker jeg ikke bry meg om akkurat nå. Fikk dessuten ferdig middag i dag og har hatt en hyggelig ettermiddag med eksen på besøk for å være sammen med vesla og spise med oss.

Gammel 26-09-08, 21:24   #32
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Standard

Fire fox igjen. :Oppdaterer:

Gammel 26-09-08, 21:28   #33
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Har det nokså likt som resten av dere som har svart; både Andungen og Knøtto sover etter hyggelig bading og legging. Andungen "dykker" i badekaret med svømmebrillene sine, og så fikk jeg vasket håret på dem begge uten en eneste tåre eller gråt fra en av dem. Det må være rekord.

Mannen er på jobb, jeg har skrudd på TV'en og PC'en, samt funnet frem Amagasinet. Dessverre er jeg på slankern, så det blir hverken vin eller snop på meg i kveld.

Palmen; bare nysgjerrig; men hvordan har du fått deg en hard treningsøkt og fått et 2006-barn i pysjen om partner er på reise? Barnepass på treningssenter? :har-ikke-fått-trent-i-dag-og-orker-ikke-innesykkel-nå:

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 21:28   #34
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Mathias sovnet faktisk uten å gråte etter meg først. Så spørs det hvor lenge han sover. Han blir mer og mer oppfinnsom. I natt kl 01.30 gråt han: - Snue! Må ha papir! Tørke! Kl 02.30 var det vann han måtte ha.

Gammel 26-09-08, 21:48   #35
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mannen er bortreist i helga og jeg har min mor på besøk. Tidligere i kveld har storesøster vært i barneselskap, minstemor, min mor og jeg har vært i bursdagsselskap hos svigermor. Når ser mormor og jentene på "Skal vi danse". Leggetid for jentene snart. Da blir det nok litt mer tv og tidlig kvled på mormor og meg. Fantaserer om sjokolade og potetgull, men skapene er sørgelig tomme så det blir visst bare med ønsket i kveld.

Gammel 26-09-08, 21:52   #36
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Vi har fått et stort barn i hus, og akkurat nå sitter jeg i sofaen iført treningstøy og venter på at hun skal sovne sånn at jeg kan snike meg ut. Har fått hodelykt i gave av mannen, så nå er det ikke lenger en unnskyldning at det er mørkt ute. Akk ja.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 21:57   #37
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Mannen er på familiebesøk hele helgen og storesøster er på overnatting i natt. Jeg har nettopp lagt lillesøster.
Nå har jeg planer om å se film på den nye 42 tommeren vi kjøpte i dag. I tillegg skal jeg spise snop og drikke cola. Har tent masse stearinlys, og skal virkelig kose meg i ensomheten.

Gammel 26-09-08, 22:07   #38
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Mine planer endra seg vist litt.

Minstemor sov, dei to andre tulla. To stykker vekte minstemor. Minstemor er våken og har bikka over for lengst. To unger sover.

Med andre ord får me ikkje noko voksenkveld i dag. Ho gjer seg ikkje no før eg går å legger meg

*det var den fredagskvelden*

Gammel 26-09-08, 22:11   #39
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes fryktelig, fryktelig synd på meg selv. Jeg var opp halv sju i dag tidlig. Dagvakt i dag. Ettermiddagen har gått i ett, og jeg har ikke fått sovet noe. Om en time skal jeg på nattevakt. Det blir grusomt. Jeg blir nesten desperat bare ved tanken.

Gammel 26-09-08, 22:14   #40
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sitter og slapper av mens 6 åringen spiser kveldsmat og sittt og så er det senga for han.
Mellomste sitter på romet sitt og ser på tv og eldste er nede på rommet sitt og driver med pc'n.
Så jeg skal slappe helt av en stund før det er sengetid ganske tidlig i dag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.