Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ok, jeg innrømmer det!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-08, 08:36   #21
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ok, jeg innrømmer det!

Jeg har kjøpt Se og Hør (eller var det Her og NÅ?) i ens ærend for å lese noe en tidligere klassevenninne hadde skrevet. Det kom meg for øre at hun var "journalist" i et av disse bladene, og det stemte jo. Med andre ord: Man trenger ikke så høy iq for å bli journalist i sladrebladene. :kaster på håret:

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 08:44   #22
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Leser av og til når jeg er hjemme hos min mor.
Min mormor og bestefar kjøper både Se & Hør og Her & Nå. De leser disse istedenfor å ta sovemedisiner.
Er vel litt der også, men syns bladene er så dårlige at jeg ikke greier å bruke penger på de selv. Hjemme leser jeg kun på sengen når jeg legger meg før mannen, da blir det Foreldre & barn og Det Nye. Bøker funker dårlig til sengelesing for meg fordi jeg ikke greier å legge boken fra meg (ett kapittel til, bare ett kapittel til).

Gammel 27-09-08, 08:45   #23
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper det uhyrere sjelden, men det skjer ofte til jul og påske. TV-bilaget er største grunnen.

Det hendte imidlertid at mannen kjøpte det! Men det er vel år siden nå.
Men han er litt tabloid. Han er den eneste som regelmessig ser på HC også.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 08:46   #24
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Stort sett synes jeg se og hør er skuffende. Forsiden ser spennende ut men det står "mer" der enn artikkelen inne i bladet.

Jeg kjøper så og si aldri slike blader. Leser VG og Dagbladet på nett.

Blader som Se og Hør, og Her og Nå leser jeg kun på besøk hos min mor på sykehjemmet. Likeledes papirutgaver av tabloidene. Ja også leser jeg dem når jeg er hos legen.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 08:52   #25
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smarties, her.

Leser dere virkelig ikke Se og Hør? Ever liksom?

Nei, i grunnen ikke. Nå tror jeg ikke bestemoren min kjøper bladene lenger en gang. Jeg har ikke sett ett på evighet. Det hendte jeg bladde i dem der tidligere og jeg kom som regel til samme konklusjon som Liven, kie m.fl. da.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 08:53   #26
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Jeg har kjøpt Se og Hør (eller var det Her og NÅ?) i ens ærend for å lese noe en tidligere klassevenninne hadde skrevet. Det kom meg for øre at hun var "journalist" i et av disse bladene, og det stemte jo. Med andre ord: Man trenger ikke så høy iq for å bli journalist i sladrebladene. :kaster på håret:

En som gikk i samme klasse som meg på videregående ble journalist og begynte sporenstreks i Se&Hør. Tror han var lusekofte-ansvarlig en stund.
Han var den som på lokalradioen hadde så mye integritet at før han anmeldte en plate og ga den terningkast måtte han sjekke VG og Dagbladet hva de ga først, for han ville jo ikke skille seg ut.
Så det sier jo noe om integriteten til de som jobber der.
edit: han jobber nå i TV2.

Sist redigert av Bada-Bing : 27-09-08 kl 10:41.
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 08:59   #27
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ser på forsiden når jeg står i kø på butikken, og da har jeg fått med meg det meste som står inni. Kjøpte det en gang i blant for mange år siden, men man er da blitt voksen.
Ellers leser jeg VG og Dagbladet på nett, de er alltid tidlig ute med nyheter. Selvsagt i alle varianter, men jeg leser jo det som fenger meg.

Bryr meg fint lite om andre kjøper det.

Gammel 27-09-08, 09:44   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg har gjort noen spede (understreker spede) forsøk på å finne alternativer til tv-programmet, men uten særlig hell. Og jeg liker å ha tv-programmet tilgjengelig på bordet.

PVR-boks.

Sist redigert av Dixie Diner : 27-09-08 kl 09:49.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 09:46   #29
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper ikke Se og Hør, det kan jeg heller ikke huske å ha gjort. Kjøper derimot VG iblant.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 10:13   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg leser virkelig aldri Se & Hør. For det første interesserer stargazing meg midt der solen aldri skinner, for det andre har jeg ikke hørt om halvparten av menneskene som smøres ut over forsiden. Hva skulle tabloidene gjort uten reality-show, antar jeg?

Og jeg dumpet faktisk frisøren min fordi han hentet S&H til meg. MEG, liksom?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 10:13   #31
Skvetten
Passiv

Standard

Blar gjennom det om jeg ser det på legekontorer eller hos venner. Kjøper det aldri.

Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 10:22   #32
Gammel bruker
Passiv

Standard

Jeg kjøper ikke S&H, men blir gjerne fristet til å bla litt i det om det plutselig ligger forran meg. Det er tross alt litt interessant å se hvor trøtt i trynet en del Holywood-babes er på fritiden - selv om jeg tar avstand fra de journalistiske metodene som ligger til grunn for slike reportasjer.

Selv kjøper jeg gjerne Dagbladet når jeg skal slå i hjel litt tid, f.eks. på flyplassen. Men kjøper det også på en og annen lørdag, primært pga Magasinet. Jeg synes Magasinet er mye bedre enn noe kvinneblad jeg har lest, og for meg er det en litt sånn "nå skal jeg kose meg og gi hodet fri"-greie. Enkelt og greit, og innimellom et godt intervju.

Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 10:37   #33
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smarties, her.

Leser dere virkelig ikke Se og Hør? Ever liksom?

Nei, det gjør jeg ikke – men det hender jeg kjøper Dagbladet på lørdag, så hvem er jeg til å dømme.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Og jeg dumpet faktisk frisøren min fordi han hentet S&H til meg. MEG, liksom?

En assistent hos frisøren min presterte å gi meg Vi over 60 og Allers. Jeg har ikke vært der siden, nei.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 10:42   #34
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg verken leser eller kjøper det, da synet av forsida er nok til å sende meg inn i panneklaskende irritasjonsspasmer.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 10:43   #35
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kjøper både Se og hør og Nå eller hva det heter. Men ikke fast. Gubben "liker" det og da kikker jeg i det. Og vi kjøper både VG og Dagbladet. Så der har dere oss. (Og vi drar på charterturer, Harryturere til Sverige, spiser noen ganger sikkelig junk food, ja i det hele tatt.....)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 10:51   #36
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nei. Og jeg dømmer.

Jeg også

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 10:52   #37
Manga

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

kie: Jeg er akkurat som deg

Gammel 27-09-08, 11:11   #38
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er litt rart du har et behov for å innrømme at du leser S&H .

Gammel 27-09-08, 11:14   #39
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg synes det er litt rart du har et behov for å innrømme at du leser S&H .

Jeg hadde nok ikke laget en egen tråd om det, men jeg synes det er enda rarere at folk gidder å bruke energi på å dømme folk som leser det. Dere vet ikke noe om meg selv om jeg "nedverdiger" meg til å lese litt mindre kultivert lektyre..... Jeg går i operaene og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 11:15   #40
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg kjøper det ofte, men leser det sjelden. Ja, det stemmer, og dere kan tro hva dere vil. Jeg kjøper det fordi jeg liker tv-bilaget, men leser sjelden selve bladet. Jeg har gjort noen spede (understreker spede) forsøk på å finne alternativer til tv-programmet, men uten særlig hell. Og jeg liker å ha tv-programmet tilgjengelig på bordet.

Prøvd bladet "På TV" til 12 kroner da?

Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.