|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Einsam
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Jeg har kjøpt Se og Hør (eller var det Her og NÅ?) i ens ærend for å lese noe en tidligere klassevenninne hadde skrevet. Det kom meg for øre at hun var "journalist" i et av disse bladene, og det stemte jo. Med andre ord: Man trenger ikke så høy iq for å bli journalist i sladrebladene. :kaster på håret: |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Tankefull
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Leser av og til når jeg er hjemme hos min mor.
|
|
|
#23 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Jeg kjøper det uhyrere sjelden, men det skjer ofte til jul og påske. TV-bilaget er største grunnen.
|
|
|
#24 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Stort sett synes jeg se og hør er skuffende. Forsiden ser spennende ut men det står "mer" der enn artikkelen inne i bladet. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!
Nei, i grunnen ikke. Nå tror jeg ikke bestemoren min kjøper bladene lenger en gang. Jeg har ikke sett ett på evighet. Det hendte jeg bladde i dem der tidligere og jeg kom som regel til samme konklusjon som Liven, kie m.fl. da.
|
|
|
#26 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
En som gikk i samme klasse som meg på videregående ble journalist og begynte sporenstreks i Se&Hør. Tror han var lusekofte-ansvarlig en stund.
Sist redigert av Bada-Bing : 27-09-08 kl 10:41. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Jeg ser på forsiden når jeg står i kø på butikken, og da har jeg fått med meg det meste som står inni. Kjøpte det en gang i blant for mange år siden, men man er da blitt voksen.
|
|
|
#28 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
PVR-boks.
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 27-09-08 kl 09:49. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Nei, jeg leser virkelig aldri Se & Hør. For det første interesserer stargazing meg midt der solen aldri skinner, for det andre har jeg ikke hørt om halvparten av menneskene som smøres ut over forsiden. Hva skulle tabloidene gjort uten reality-show, antar jeg?
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Blar gjennom det om jeg ser det på legekontorer eller hos venner. Kjøper det aldri. |
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Jeg kjøper ikke S&H, men blir gjerne fristet til å bla litt i det om det plutselig ligger forran meg. Det er tross alt litt interessant å se hvor trøtt i trynet en del Holywood-babes er på fritiden - selv om jeg tar avstand fra de journalistiske metodene som ligger til grunn for slike reportasjer. |
|
|
|
#33 |
|
Bedreviter
|
Nei, det gjør jeg ikke – men det hender jeg kjøper Dagbladet på lørdag, så hvem er jeg til å dømme.
En assistent hos frisøren min presterte å gi meg Vi over 60 og Allers. Jeg har ikke vært der siden, nei. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
kamerat
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Jeg verken leser eller kjøper det, da synet av forsida er nok til å sende meg inn i panneklaskende irritasjonsspasmer.
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Vi kjøper både Se og hør og Nå eller hva det heter. Men ikke fast. Gubben "liker" det og da kikker jeg i det. Og vi kjøper både VG og Dagbladet. Så der har dere oss. (Og vi drar på charterturer, Harryturere til Sverige, spiser noen ganger sikkelig junk food, ja i det hele tatt.....) |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Jeg også
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ok, jeg innrømmer det!kie: Jeg er akkurat som deg
|
|
|
#39 |
|
Jeg hadde nok ikke laget en egen tråd om det, men jeg synes det er enda rarere at folk gidder å bruke energi på å dømme folk som leser det. Dere vet ikke noe om meg selv om jeg "nedverdiger" meg til å lese litt mindre kultivert lektyre..... Jeg går i operaene og. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
rakkarpus
|
Prøvd bladet "På TV" til 12 kroner da? |
|