Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den beste sports-BH-en?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-08, 08:09   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste sportsBHen?

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Jeg fikk denne i posten på lørdag, trente mye hopp og sprett med en på idag, og puppene sitter bom fast! Bruker 80 FF, så har litt pupper.

Freya Active 4001 by Freya

Freya Active 4001 by Freya (FYJ3)

£26.00

This new sports bra has super flexible underwiring which has been developed especially for high impact sports. Feedback from our wear testers is that this bra is a fantastic fit and is comfortable to wear.

• Underwired sports bra
  • 3 hook fastening in D-E cups, 4 hooks in F-H
  • Polyester polyamide elastane
  • Sizes awaiting stock are due in mid-September, but you can place your order now

Den så jeg på og.
Er den god?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 09:10   #22
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt denne hos Bravissimo

Sitter som et skudd, jeg kan løpe i den. Det har jeg aldri kunnet med en sportsbh før. Ikke som jeg kan huske, i alle fall. Jeg bruker vanligvis 65 GG (H) og har 70 G i denne.

Gammel 30-09-08, 10:24   #23
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjekt med flere muligheter!

Gammel 30-09-08, 17:02   #24
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste sports-BH-en?

Guniss: Ja, den fra Freya er god. Puppene sitter fast og den gnager ingen steder. Eneste minuset er at den sklir litt ned av skuldrene, men kan jo være at jeg må stramme den litt mer.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 17:14   #25
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har champion... og en fra lindex. Synes i grunnen den fra champion var veldig god, men nå har jeg ikke så mye som må støttes heller

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 01:43   #26
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Finnes det butikker (så man kan prøve før man kjøper) i Norge, på østlandet, som selger de bhene som var linket til i den puppe-hoppe-tråden? Noen som vet?

Gammel 04-10-08, 09:46   #27
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

"Min" bh forretning selger iallefall den Schok bh`n, og det gjør La Luna (?) i Oslo også har jeg skjønt. Så om du har en litt skikkelig bhbutikk i nærheten skal de ha et eller annet.

Gammel 04-10-08, 09:46   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Eneste at den hun i butikken her solgte var typen som bare gikk opp til F, derfor måtte jeg bestille.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.