Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Rar bruk av punktum?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-08, 21:35   #21
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rar bruk av punktum?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så utrolig kjipt. Så lenge jeg har levd, så har det vært helt greit å starte setningen med Så. Så jeg tror neppe jeg kommer til å forandre på det med det første. Så utrolig kjipt det må være å henge seg opp i slike bagateller som du gjør nå. Så kan du fortsette å overdrive tegnsettingen din og tro at det er helt greit. Så fremt du ikke tenker å slutte med det, da. Så så, jeg bare køddermeddei, så du ikke får hjerteinfarkt eller noe. Så langt går jeg aldri i innleggene mine, så du må ikke tro noe annet. Så du trodde det, altså? Så utrolig umodent og fordømmende gjort av deg. Så ille at jeg nesten håper kloakken flyter over doen din. Så det så!

Skremmern er i slaget i denne tråden.

Gammel 30-09-08, 21:37   #22
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så så, Skremmern.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 22:19   #23
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Men skremmern, det var det med å variere da... UOF*rød ring rundt 3., .4, 5., osv så*

Uheldige ord og formuleringer: Variasjon i språkbruken!

Gammel 01-10-08, 13:47   #24
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så så, jeg bare køddermeddei, så du ikke får hjerteinfarkt eller noe

Gammel 02-10-08, 19:57   #25
Meo
What?!

Meo sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Tønsberg
Meo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Gammel 02-10-08, 20:07   #26
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har sett at mange skriver slik:

Når jeg blir stor. Så skal jeg gå på skolen.

Er det riktig? Jeg synes det ser helt merkelig ut. Jeg ser det skrevet i innlegg av ellers ganske så grammatisk dyktige brukere, det er derfor jeg stusser litt på om det er lov. Jeg så det faktisk her på forumet nå nettopp, og måtte bare sjekke.

Jeg har også sett det, og jeg tror ikke det har med kommausikkerhet å gjøre. Kall det heller et kunstnerisk uttrykk (som riktignok ser rart ut, men dog. Jeg tror det er sånn det henger sammen.)

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.