Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor "privat" er du på FP?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-08, 23:12   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Hvor "privat" er du på FP?

Ja, det lurer jeg på? Etter diskusjonen om sykemelding i dag, der jeg skrev HI, har jeg lurt på hvor mye folk egentlig utleverer her inne? Fikk en del pepper fordi jeg skrev ting om arbeidsplassen min. Selvfølgelig hadde jeg forandret på mye! Vil jo ikke utlevere kollegaene mine, og aller minst meg selv, ved å fortelle om spesielle episoder som nettopp har skjedd på jobben.
Når noen reagerte så sterkt, begynte jeg virkelig å lure: Forandrer dere aldri på ting? ( Steder, personer, hendelser, u name it) hvis poenget med innlegget er selve diskusjonen som følger? Det gjør iallfall jeg hele tiden. Særlig hvis jeg vil diskutere noe som har skjedd nylig. Finner jeg ut at det ikke går an å ta opp et tema her inne uten å utlevere noen, lar jeg være. Og for alt dere vet: Det kan jo hende at jeg slett ikke bor i den byen jeg har oppgitt, og at jeg ikke er lærer i det hele tatt. See my point?
This is the internett! Jeg kan være Mia Gundersen for alt dere vet, ikke sant?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:15.