Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg har fått meg arbeidsrom!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-08, 16:54   #21
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har fått meg arbeidsrom!

Det ble kjempefint!

Jeg tror jeg skal lage meg en arbeidskrok i kjellerstua hvor jeg kan sitte og jobbe med skole og studier. Jeg har noen ideer, må bare få tid først.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 17:08   #22
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Det så ut som en deilig "furte-bu". Heldiggris

Gammel 01-10-08, 18:19   #23
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skikkelig fint! Så herlig med et sånnt sted.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 18:21   #24
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Det var kjempefint Zeppelin.

Gammel 01-10-08, 18:36   #25
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Lekkert. Heldiggris.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 21:38   #26
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjempefint!

Gammel 01-10-08, 21:59   #27
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skikkelig lekkert!!
Hvor finner man slike menn? Er han til låns?

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 22:03   #28
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Flott rom! Har sånne lys på soverommet som du har ved peisen. Stilig!

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 22:03   #29
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempefint!

Gammel 01-10-08, 22:11   #30
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Urettferdig...
Jeg også vil ha eget rom. Mannen har eget rom, ungene har egne rom, og hva har jeg? Ingenting! Mannen sier jeg kan få pult under trappa.

Neida, Zeppelin, jeg klarer faktisk (til nød )å glede meg på dine vegne! Supert rom og super mann!

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 22:25   #31
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Mannen sier jeg kan få pult under trappa.

Du må passe deg, for hva mener han egentlig med det?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 22:40   #32
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Du må passe deg, for hva mener han egentlig med det?

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 22:42   #33
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Wow! Det var virkelig et flott arbeidsrom!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 23:01   #34
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Urettferdig...
Jeg også vil ha eget rom. Mannen har eget rom, ungene har egne rom, og hva har jeg? Ingenting! Mannen sier jeg kan få pult under trappa.

Neida, Zeppelin, jeg klarer faktisk (til nød )å glede meg på dine vegne! Supert rom og super mann!

Takk! Nytt rom hjelper faktisk VELDIG på nå når jeg likevel sliter sånn med å komme inni læreryrket. Da kan jeg fokusere litt bedre..

Og for å si det sånn; vi har ikke noe trapp å pule under

Gammel 01-10-08, 23:02   #35
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Skikkelig lekkert!!
Hvor finner man slike menn? Er han til låns?

Tja....

Nei

Gammel 01-10-08, 23:07   #36
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heldiggris!

:ønsker seg handyman til jul:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 23:14   #37
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Tja....

Nei

Urettferdig! Du har både mann og elektrikker, også låner du han ikke bort til totalt fremmede på nettet som sitter her fullstendig tomhendt. Får vel aldri hjelp til å lage slike fine rom jeg. Nei vel!!

:ensomt-sutreputre-pmsmonster:

Ride si sapis ...
Gammel 01-10-08, 23:15   #38
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Urettferdig! Du har både mann og elektrikker, også låner du han ikke bort til totalt fremmede på nettet som sitter her fullstendig tomhendt.

nei jeg er nok ganske gnien der...

Men svigermor kan du gjerne låne

Gammel 01-10-08, 23:29   #39
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

nei jeg er nok ganske gnien der...

Men svigermor kan du gjerne låne

Nei, ellers takk.
De posetive sidene som er ved singeltilværelsen må nytes mens man kan .

Ride si sapis ...
Gammel 03-10-08, 11:00   #40
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

takk alle sammen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.