Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvor har du lappen?
Rett i lommeboka med en gang 6 6,19%
Betaler med kort med en gang :effektiv: 32 32,99%
I munnen, selvfølgelig! 24 24,74%
Eh, i hånden vel? 11 11,34%
Lappen? Parkeringshus? Bil? 7 7,22%
aC, slutt å fundere på teite ting og sett i gang med jobb / dustepoll 17 17,53%
Deltakere: 97. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-08, 12:31   #21
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg putter den i baklomma på buksa jeg har på meg. Putter jeg den i ei annen lomme eller veska så finner jeg den aldri igjen når jeg trenger den. Men stort sett glemmer jeg å betale og kommer på det når jeg kommer til bommen og skal ut. Da er det heldigvis bare å stikke inn billetten og så kortet etterpå.

Åh! Kan man? På Oslo S også? Hvorfor har ingen sagt noe om det til meg før?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 12:32   #22
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Putter den i munnen, legger den i fanget eller roter den bort i bilen. Alt etter dagsform.

Gammel 03-10-08, 12:32   #23
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemte at du må jobbe AC. :beklager: Men ingen av de andre passet. Jeg legger lappen foran rattet mens jeg parkerer og så legger jeg den i en lomme på vesken slik at jeg skal finne den igjen når jeg skal betale. Jeg tror aldri at det har falt meg inn å ta den i munnen, men lommeboken har jeg ikke tilgjengelig. Hadde jeg hatt det så ville jeg ha betalt med kort og ikke tatt lapp.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 12:36   #24
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Betaler med kredittkort, og stapper kortet tilbake i lommeboken mens bommen går opp. :liker ikke papirlapper:

Gammel 03-10-08, 12:38   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg stemte at du må jobbe AC. :beklager: Men ingen av de andre passet. Jeg legger lappen foran rattet mens jeg parkerer og så legger jeg den i en lomme på vesken slik at jeg skal finne den igjen når jeg skal betale. Jeg tror aldri at det har falt meg inn å ta den i munnen, men lommeboken har jeg ikke tilgjengelig. Hadde jeg hatt det så ville jeg ha betalt med kort og ikke tatt lapp.

Jeg multitasker.

Gammel 03-10-08, 13:05   #26
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I munnen.

Gammel 03-10-08, 13:41   #27
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Bruker alltid kort - og forsøker å huske å be om kvittering når jeg kjører ut igjen slik at regnskapfolka blir fornøyd.

Praksisen medførte selvsagt en god del roting i lommeboka på jakt etter det kortet jeg brukte, men nå har jeg lært meg til at et kort er til jobbrelatert parkering, og et annet til privat.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 13:46   #28
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Papirkortet blir nok stappet i munnen her også. Betaler jeg med kort blir det også stappet i munnen mens jeg kjører rundt og leter etter en parkeringsplass.

Gammel 03-10-08, 13:48   #29
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det store kjøpesenteret har 3h gratis parkering og det pleier* å holde. Dermed skal billetten bare tilbake der den kom fra uten noe mer dill, og den mellomlagres derfor oppunder solskjermen i taket.

*jævlig kjedelig å oppdage at man har tilbrakt 3h03minutter på nevnte kjøpesenter, selvsagt ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 14:00   #30
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Må nok stille meg blandt de som kjører rundt i parkeringshus med en lapp i kjeften ja...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 14:45   #31
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Du hadde ikke et alternativ som passet meg. I munnen ønsker jeg ikke ha noe slikt nei. usj.
Legger det i setet ved siden av meg og legger det i lommeboken når jeg har parkert.

Gammel 03-10-08, 14:47   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

safran: Hah! Det VAR ingen og/å-feil!

Gammel 03-10-08, 15:08   #33
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Bruker kort som det ikke er gebyr på.

Gammel 03-10-08, 15:31   #34
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I munnen. Aberet er bare det at lappen har en lei tendens til å bli sittende fast i overleppa. :ritsj:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 16:30   #35
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I munnen så klart!

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 16:59   #36
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

I munnen, ja.

Gammel 03-10-08, 18:11   #37
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Parkeringshus? Parkeringsavgifter?

Nok en fordel med å bo på landet, skjønner jeg

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 19:13   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Papir i munnen? Det er det aller, aller verste!

Bensinkortet, seff.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 19:17   #39
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Siden jeg ikke syns det var så viktig med jobbing kunne jeg ikke stemme siden ingen av alternativene passet. Jeg legger den i pasasjersetet eller på dashbordet.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 19:38   #40
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Mangler ett alternativ som funker for meg.
Jeg slenger lappen (eller evnt visakortet) i setet ved siden av meg, eller gir det til sidemannen dersom jeg har noen med meg.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.