|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kjøkkenet mitt trenger friskes opp!
Å.. Ja, det blir en helvetes jobb. Du får ta veggene, så vi får se. Male nå, male..!
![]() |
#23 |
Vaklende
|
![]() Sv: Kjøkkenet mitt trenger friskes opp!Jeg følger spent med, Joika, uten de store rådene Jeg har samme type kjøkken og orker ikke tenke på å male det. Hos meg tror jeg nytt gulvbelegg hadde reddet mye, det er grenser for hvor fint det blir med rosarutete linoleum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkenet mitt trenger friskes opp!Jeg tror også at lys farge på veggene vil gjøre underverker, og å fjerne persiennene. Tror inntrykket blir mer rolig med en gang. Lyse fliser og møbler, så kan du heller ha litt mere farger rundt omkring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Pauset
|
Glemte jeg nevne gulvet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Pauset
|
![]() Sv: Kjøkkenet mitt trenger friskes opp!Tror ikke det er noe fint under.. var mamma som la gulvet for 14 år siden og jeg tror ikke hun hadde lagt plast om det var noe annet. Men fliser kan jeg bare legge oppå, så det er jo greit nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Kjøkkenet mitt trenger friskes opp!Gulvene våre er slik som de over. De var alle uten unntak dekket av grusom linoleum eller teppe :skrekk: |
![]() |
![]() |
#31 |
Pauset
|
Dette høres litt too much ut for meg.... Har liksom prøvd å gjøre "mye" for sprite opp, og det ble bare for mye. Det er så "kompliserte" skapløsninger der, at en fondvegg i tillegg (det er bare vindusveggen som ikke er dekt med skap) bare gjør ting rotete. Å ha så moderne stoler tror jeg heller ikke blir bra, men bordet har jeg sett på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Kjøkkenet mitt trenger friskes opp!Vi hadde sånne farger på skapdørene, og de ble skrudd ned, levert til en som vanligvis lakkerer biler, og spraymalt hvite. Superenkelt og kjøkkenet ble utrolig mye lysere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkenet mitt trenger friskes opp!Ny taklampe over kjøkkenbordet, kanskje?
![]() |
#35 |
Pauset
|
Ja men gidder som sagt ikke investere så mye i det som sitter fast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkenet mitt trenger friskes opp!Blir spennende å se det ferdige resultatet.
Vi driver med det nå, og det er litt av en jobb. Hver dør må males i 6 omganger siden det er et strøk heftegrunn og to strøk maling på hver side. Men det blir veldig fint da. Vi har byttet benkplate og knotter, så blir eikekjøkkenet vårt like finst som nytt synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Pauset
|
![]() Sv: Kjøkkenet mitt trenger friskes opp!Da er jeg i gang!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|