Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nektet å takke Obama for debatten (link)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-08, 09:54   #21
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nektet å takke Obama for debatten (link)

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Hvis nå Obama vinner tror jeg han ikke kommer til å være president så veldig lenge.

Hvorfor ikke? Tror du han ikke kommer til å sitte fire år?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 10:16   #22
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Hvorfor ikke? Tror du han ikke kommer til å sitte fire år?

Jeg tror hun sikter til attentat og lignende.

Gammel 09-10-08, 11:01   #23
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på et foredrag med Ole Moen i går, og han sa at selv om han ikke var en religiøs mann, ville han be for helsen til McCain hver dag, hvis han ble valgt. Tanken på President Palin var ikke til å holde ut, mente han, og han er ekspert på amerikansk politikk.

Gammel 09-10-08, 11:13   #24
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg tror de er dumme nok til å stemme på mannen. Amerikanere stort sett er veldig patriotiske, og McCain har jo flydd, blitt skutt ned og torturert for landet sitt. One hell of an model American.

De var jo dumme nok til å la Bush sitte to perioder, så hvorfor skulle de plutselig ha blitt "smrte" på fire år?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 11:28   #25
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er vanvittig skummelt og er ikke optimistisk. Jeg veksler mellom å ville rive meg i håret over enorme mengder amerikanske idioter og det å være redd.

Gammel 09-10-08, 11:32   #26
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Når det er sagt, syntes jeg ikke antihilsevideoen var så voldsom. Det virket mer som fomling og hva nå. Som med ikke-klemmen til Stoltenberg og Giske.

Akkurat det tenkte jeg også. Det var jo McCain som tok Obama på ryggen først, for så å introdusere damen ved siden av. Men, det er klart denne episoden er viktig for hvordan kandidaten kan styre en verdensmakt.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 11:50   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

De valgte jo Bush.

Bare sånn delvis. Det var jo ikke han som fikk flest stemmer, sånn egentlig.

Gammel 09-10-08, 12:57   #28
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Bare sånn delvis. Det var jo ikke han som fikk flest stemmer, sånn egentlig.

Det var vel bare ved første runde?

Gammel 09-10-08, 13:02   #29
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er jeg den eneste som tror Obama vinner? Jeg får meg bare ikke til å tro at McCain vinner med Palin i passasjersetet. Jeg så mer dystert på det før han valgte visepresidentkandidat. Nå har jo hele mannen blitt en farse. Sant ja? Ja?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 13:04   #30
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Er jeg den eneste som tror Obama vinner? Jeg får meg bare ikke til å tro at McCain vinner med Palin i passasjersetet. Jeg så mer dystert på det før han valgte visepresidentkandidat. Nå har jo hele mannen blitt en farse. Sant ja? Ja?

Palin kan enda bli erstattet, McCain er jo tross alt en "Maverick".

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 13:08   #31
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De håndhilste da rett etter debatten, slik som

(Kilde: youtube.com)
videoen viser.

ville McCain at Obama også skulle hilse på kona til McCain. For øvrig synes jeg nesten det hadde vært rart om de ikke hadde noe som helst anstrengte følelser for hverandre.

Når det er sagt så ville jeg stemt Obama om jeg skulle stemme. Men det skal jeg ikke, og ikke er jeg amerikaner heller.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 13:10   #32
indie

indie sin avatar

indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har lenge trodd at McCain skulle vinne. Men de siste ukene virker det som om at han har mistet litt terreng, mye pga Palin. Tror det var et veldig uheldig valg av visepresident.

Gammel 09-10-08, 23:47   #33
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Selv om Palin fremstår som en temmelig uspiselig levendegjøring av alt vi ikke liker ved USA (missekonkurransedeltager, våpenbærer og ekkelt prektigkristen), virker det da som hun fenger i hjemlandet. Eller?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 00:04   #34
indie

indie sin avatar

Standard

Hun har faktisk en veldig fallende popularitetskurve. Bare se her for eksempel: http://www.groupnewsblog.net/2008/10...l-numbers.html

Tror mange i USA synes hun har for lite erfaring (som særlig er alvorlig når man ser på McCains alder), at hun ikke har noe fornuftig å si osv. Dessuten har McCains kampanje vært mye mer styrt, i forhold til at intervjuer har blitt avlyst, forkortet, styrt fra kampanjen sin side. Mange mener at Palin virker styrt også, at hun bare får beskjed om hva hun skal si, og ikke sier noe annet.

Dessuten er parodien fra

blitt en stor suksess, og jeg tror faktisk den har hatt bittelitt å si for hennes lave popularitet også. Sånn i tillegg til alt det andre.

Gammel 10-10-08, 09:36   #35
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Veksler mellom håp og fatalisme selv basert på siste målinger.

Virker som det er mange som vil be for McCains helse skulle han bli valgt...

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 11:01   #36
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan som egentlig Palin inn i bildet i det hele tatt? Hvis hun er så stokk dum, mener jeg. Til og med republikanerne må da ha nok av smarte og innsiktsfulle folk rundt seg til å velge noen med en viss peil? Hva er hennes bakgrunn sånn rent politisk?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 20:43   #37
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi er iallfall to.Jeg tror Obama vinner,jeg.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 23:17   #38
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Nå forsvarede McCain faktisk Obama:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/...08/7665238.stm

Gammel 11-10-08, 23:24   #39
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Nå forsvarede McCain faktisk Obama:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/...08/7665238.stm

Har sett denne tidligere i dag og lar meg fasinere. Innser endelig McCain hvilke velgere han egentlig har?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 23:25   #40
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror Obama vinner.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.