|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nektet å takke Obama for debatten (link)
Jeg tror hun sikter til attentat og lignende.
|
|
|
|
#23 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Nektet å takke Obama for debatten (link)Jeg var på et foredrag med Ole Moen i går, og han sa at selv om han ikke var en religiøs mann, ville han be for helsen til McCain hver dag, hvis han ble valgt. Tanken på President Palin var ikke til å holde ut, mente han, og han er ekspert på amerikansk politikk.
|
|
|
|
#24 |
|
Prematurmamma
|
De var jo dumme nok til å la Bush sitte to perioder, så hvorfor skulle de plutselig ha blitt "smrte" på fire år?
|
|
|
|
#25 |
|
saftig
|
Sv: Nektet å takke Obama for debatten (link)Jeg syns det er vanvittig skummelt og er ikke optimistisk. Jeg veksler mellom å ville rive meg i håret over enorme mengder amerikanske idioter og det å være redd.
|
|
|
#26 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat det tenkte jeg også. Det var jo McCain som tok Obama på ryggen først, for så å introdusere damen ved siden av. Men, det er klart denne episoden er viktig for hvordan kandidaten kan styre en verdensmakt. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Peppy!
|
Sv: Nektet å takke Obama for debatten (link)Er jeg den eneste som tror Obama vinner? |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Administrator
|
Palin kan enda bli erstattet, McCain er jo tross alt en "Maverick". |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nektet å takke Obama for debatten (link)De håndhilste da rett etter debatten, slik som (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com) Når det er sagt så ville jeg stemt Obama om jeg skulle stemme. Men det skal jeg ikke, og ikke er jeg amerikaner heller. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Jeg har lenge trodd at McCain skulle vinne. Men de siste ukene virker det som om at han har mistet litt terreng, mye pga Palin. Tror det var et veldig uheldig valg av visepresident. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Sv: Nektet å takke Obama for debatten (link)Selv om Palin fremstår som en temmelig uspiselig levendegjøring av alt vi ikke liker ved USA (missekonkurransedeltager, våpenbærer og ekkelt prektigkristen), virker det da som hun fenger i hjemlandet. Eller? |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Sv: Nektet å takke Obama for debatten (link)Hun har faktisk en veldig fallende popularitetskurve. Bare se her for eksempel: http://www.groupnewsblog.net/2008/10...l-numbers.html (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#35 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nektet å takke Obama for debatten (link)Veksler mellom håp og fatalisme selv basert på siste målinger.
|
|
|
|
#36 |
|
Textrovert
|
Sv: Nektet å takke Obama for debatten (link)Hvordan som egentlig Palin inn i bildet i det hele tatt? Hvis hun er så stokk dum, mener jeg. Til og med republikanerne må da ha nok av smarte og innsiktsfulle folk rundt seg til å velge noen med en viss peil? Hva er hennes bakgrunn sånn rent politisk?
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Vi er iallfall to.Jeg tror Obama vinner,jeg. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nektet å takke Obama for debatten (link)Nå forsvarede McCain faktisk Obama:
|
|
|
#39 |
|
godt brukt
|
Har sett denne tidligere i dag og lar meg fasinere. Innser endelig McCain hvilke velgere han egentlig har? |
|
|
|
|
|
#40 |
|
godt brukt
|
Jeg tror Obama vinner. |
|
|
|
![]() |
|
|