|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenJeg er ufattelig dritt lei av folk som ikke kan se på skilt og plassere seg riktig i filene før de plutselig skjønner at "oi her må jeg over i filen ved siden av" for så i samme sekund sette på blinklyset og hive seg over. Gjerne kombinert med å la være og se i speilet før men foretar manøvren. LES SKILTENE FOLKENS, PILENE ER IKKE DER FOR MORO SKYLD! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenJeg er veldig god på å hisse meg opp i trafikken. Det er veldig bra for blodtrykket mitt at jeg tar buss til og fra jobb, for Oslo i rush-trafikk er for de med solid helse.
|
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenJeg irriterer meg grenseløst over folk som somler når de skal inn på motorveien, så de kommer godt inn i kjørefeltet før de finner det for godt å sette opp farta, slik at jeg må bremse godt ned for ikke å kjøre i rumpa på dem. Aksellerasjonsfeltet er ikke lagd for moro skyld. (Og ja - jeg legger meg over i venstrefila dersom det er mulig, for å slippe folk lettere inn på motoveien.)
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikken:tegner og forklarer:
|
|
|
#6 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenJeg irriterer meg over alle bilister som er nevt over her, men det er en type jeg bare ler godt av og det er de som på død og liv må kjøre forbi hele tiden ( sikksakkkjøring). |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikken
Det har jeg opplevd. En idiot kjørte som en villmann oppover i 80-sona i Trondheimsveien for noen år siden. Han kjørte sikksakk som om han skulle hindre trafikken i å rakne eller noe slikt, blinka med lysa for å få folk til å flytte seg, var heller ignorant overfor dødvinkler etc. Jeg satt med hjertet i halsen og så hvordan han kjørte et langt strekke.
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 09-10-08 kl 00:42. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ferdig!
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenDet må ha vært en deilig følelse. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenJeg irriterer meg virkelig over folk som kjører på rødgult og speeder over krysset når det er kø for å få svinge til venstre. Det er skikkelig drittsekkjøring.
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Oj, jeg har gjort det mange ganger, for jeg tenker "mens du allikevel står der, lizzm". Om en bil kjører, kjører jo sikkert de 10 andre bak der også og da må jo JEG stå og vente.
|
|
|
#11 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenIset!
|
|
|
#12 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenJeg lunter ikke, jeg skynder meg alltid sjempefort.
|
|
|
#13 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Du går rolig og i fast tempo til overgangen, så bilisten kan beregne farten din, møter blikket til sjåføren så du er sikker på at h*n stopper og går raskt over veien.
|
|
|
#14 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenJeg er ikke spesielt glad i syklister i mørket, uten antydning til reflekser hverken på seg selv eller sykkelen, og som plutselig, uten noe form for varsel, finner det for godt å vrenge seg ut foran nesa på bilen min for å svinge til venstre.
|
|
|
#16 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenÅh, dette er tråden for meg.
|
|
|
#17 |
|
Ferdig!
Eller de som sykler helt på den hvite streken i sykkelfeltet slik at man må svinge unna. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenGubber som mener at ingenting noensinne er deres feil.
|
|
|
#19 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenFolk som bare freser på rett igjennom digre vanndammer så vanner kommer kastende over oss som går. En gang var det som om noen hev en stor bøtte vann på barnevognen. Heldigvis er regntrekket en klaff som dekker hele kalesjeåpningen (luftehull øverst) ellers ville vannet ha kommet inn i vognen! |
|
|
|
![]() |
|
|