|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Sv: Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkken
Høh, si det. Hvit? Lys antikk? Jeg har kjørt et-par-tre tapetprøver til fargeanalyse, og får alltid tilbake at det er lys antikk. Så jeg tror det er ganske så gjengs. (Og passer meg fint ettersom stuen vår blir malt i lys antikk.) Men om den er kritthvit så har jeg et problem. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkkenAlle veggene? Ok, da utgår den mørkerosa jeg foreslo. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Peppy!
|
Sv: Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkken... og vegger som kommer mot en er nok ikke så bra. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkkenJeg synes denne var fin, men den er jo ikke så fargesprakende akkurat. |
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkkenDenne var kanskje kulere enn fin |
|
|
|
#13 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkkenHar du sjekket Desiners Guild? Jeg tror de har mye på Riis Interiør, også forhandler de det vel på Room. Jeg leter etter tapet til en vegg i stua selv, og det er jammen ikke lett.
|
|
|
#15 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkkenJeg stemmer for Ac sin tapet (den siste)
|
|
|
#16 |
|
Ute på tur
|
Sv: Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkkenDen grønne til aC evt den kinainspirerte til aC.
|
|
|
#18 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkkenHm. Jeg antok at det bare dreide seg om én (fond)vegg jeg, da er det jo greitt. Men hvis det er alle veggene revurderer jeg selv også. Da blir det for møe!
|
|
|
|
#19 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkken
Å ja, samme her. Regnet med at det var snakk om en vegg.
|
![]() |
|
|