|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sovevogn til barnehagenDet står på eget ansvar sier barnehagen. Så det må i såfall gå på min forsikring. Men tenker det er best å ha en billig vogn som det ikke er så nøye med. Men Simo er kanskje best å gå for da.
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Sovevogn til barnehagenSimo er i hvert fall solid. Da jeg jobbet i bhg hadde vi et par digre simodrog, og det gikk ikke an å ødelegge dem tror jeg. Vi hadde heller ikke noe skur å låse dem inn i, men dro alle vognene inn i gangen før vi gikk hjem. Og førstemann som kom dro dem ut igjen |
|
|
|
#23 |
|
Quiet, please
|
Sv: Sovevogn til barnehagenVi har en gammel Fischer kombivogn til Hannah, og er veldig fornøyd med den. Den er faktisk veldig god å trille også, de få gangene det trengs. Vi betalte 500,- for den på Finn.
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Sovevogn til barnehagenDet kommer faktisk litt an på hvor lang barnet er det. De kan variere med opptil 25 cm i liggelengde. Det er ganske mye. |
|
|
|
#25 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Sovevogn til barnehagenVi skal bruke en Mistral. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
...
Sv: Sovevogn til barnehagenHva med Brio da? En slik. Har den lang liggelengde og plass til voksi?
------------------------------------------------------------- Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW Sist redigert av Stikka : 16-10-08 kl 01:53. Årsak: Fjernet bilde |
|
|
|
|
|
#27 |
|
...
Sv: Sovevogn til barnehagen
Lillebror er nok nærmere 90cm nå, og vil tror vi trenger sovevogn 2 år til. Så den må ha lang liggelengde.
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
Sv: Sovevogn til barnehagenTror ikke Brio er så lang som Simo sportsvogner, men mer som Simo kombi ser jeg for meg. Mener å huske den er en snau meter lang. 95cm? Ta det med en klype salt. Det kan hende jeg tar feil |
|
|
|
#29 |
|
...
Sv: Sovevogn til barnehagenFår nok ikke ordnet så sittedel kan bli tatt inn heller, desverre. Så må nok belage meg på at vognen må stå ute. Med skinn i bunnen og voksipose oppi, så gjør det vel ikke så mye om vognen er litt rå og kald, håper jeg.
|
![]() |
|
|