|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bra (og gjerne rimelige) ullstrømpebukser til barn?Kan jeg snike i tråden for å spørre om dere vasker ullstrømpebukser hver dag? Jeg skifter nemlig sokker på ungene når de kommer hjem, de er ås skitne. Og da er det mye mer praktisk med ullstilongser. De brukes både to og tre dager. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
I mål
|
Sv: Bra (og gjerne rimelige) ullstrømpebukser til barn?
Tja, hos oss tisser stort sett S ut dem de dagene han ikke bader i en dam så problemstillingen er ikke aktuell |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Øyboer
Sv: Bra (og gjerne rimelige) ullstrømpebukser til barn?
Jeg har no en i 3/4 år liggende så det kan ikke være redd. Jeg har jo og selv. Og så større størrelser mener jeg. Men kansje utvalget er dårlig rundt om kring? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Bra (og gjerne rimelige) ullstrømpebukser til barn?Safa sine er gode, ja. Janus sine er også gode, og de selges veø på nettet på den Krabaten vel?
|
|
|
|
#25 |
|
Øyboer
Sv: Bra (og gjerne rimelige) ullstrømpebukser til barn?Janus sine er gode, men de er en annen form på. Smalere og lenger. Til min sønn passer de ikke like godt ihvertfall. Longsene til Safa er samme passform som strømpebuksene |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Bra (og gjerne rimelige) ullstrømpebukser til barn?Fant ut at de har Safa på Bogerud, så dit blir det en tur i morgen tidlig.
|
![]() |
|
|