|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvilket parti stemte du på, ved siste stortingsvalg? | |||
Venstre |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 12,07% |
Rød Valgallianse |
11 | 4,74% |
Sosialistisk Venstreparti |
59 | 25,43% |
Arbeiderpartiet |
61 | 26,29% |
Høyre |
32 | 13,79% |
Fremskrittspartiet |
19 | 8,19% |
Kristelig Folkeparti |
5 | 2,16% |
Kystpartiet |
0 | 0% |
Senterpartiet |
6 | 2,59% |
Annet |
0 | 0% |
Jeg stemte blankt |
1 | 0,43% |
Jeg stemte ikke |
7 | 3,02% |
Jeg husker ikke/vet ikke |
3 | 1,29% |
Deltakere: 232. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?Jeg skulle stemme SV denne gangen, men fikk ikke stemt for jeg tilbragte hele dagen på legevakten/akuttmottaket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?Jeg stemte hva jeg alltid har stemt ved Stortingsvalg - Arbeiderpartiet,
![]() |
#23 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?
Nei, det er det som er så dumt med uforutsette ting. Hadde man enda visst om dem på forhånd!
![]() |
#26 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?Jeg stemte SV.
![]() |
#27 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?Jeg hadde en spesiell følelse da jeg stemte i år. Jeg var så blodrød da jeg gikk inn i avlukket - og skulle stemme RV - men så ble jeg litt usikker på om jeg burde stemme på AP for at de skulle få mange stemmer...SÅ derfor valgte jeg SV - som jeg kanskje egentlig passer best inn i uansett...
![]() |
#28 |
awesom
|
Er vi tvillinger.
![]() |
#30 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?Jeg pleier å stemme Arbeiderpartiet ved stortingsvalg. Denne gangen stemte jeg SV, for AP var sånn på opp uansett, at jeg ga stemmen min til de som slet litt på meningsmålingen innen det rødgrønne alternativet.
![]() |
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?Jeg har stemt Ap tidligere, men de siste to stortingvalgene har jeg holdt meg til SV. Det er viktig - det er nettopp fordi at SV har hatt såpass stor framgang de senere årene at Ap har lagt sin politikk mer mot venstre igjen. Derfor håper jeg veldig på at SV klarer å komme seg opp igjen slik at de sammen med Ap og Sp utgjør et solid flertall. |
![]() |
![]() |
#34 |
♡
|
![]() Sv: Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?Jeg tok en test på Aftenposten.no før valget og fikk beskjed om at jeg skulle stemme FRP.
![]() |
#36 |
Djevelsk
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?Forrige stortingsvalg valg stemte jeg selvfølgelig på Høyre
![]() |
#37 |
Fola Blakken
|
![]() |
![]() |
#38 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?Jeg stemte senterpartiet ved forrige valg. Regnet med at det kom til å bli rødgrønt, og ville dermed gi min stemme til det partiet jeg mente ville trenge det mest i samarbeidet.
![]() |
#39 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?I stemmer du venstre tråden var det 13 stykker som stemte ja, men i denne er det bare fire som har stemt ja. :savner venstrevelgerne: |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?Jeg har tidligere alltid stemt AP, men ved forrige valg stemte jeg SV. Hva jeg gjør neste gang er jeg usikker på. Må nok lese meg opp litt. Var tidligere medlem av AP, og kunne egentlig tenke meg å aktivisere meg noe politisk. Får bare aldri ut den berømte fingeren.
![]() |
|
|