Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Åndenes makt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-08, 22:11   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åndenes makt?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Pfft. Man har da NumLock, selv på fangtopper.

Så kom med oppskriften da, eplekjekken.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 22:10   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller en Mac™, hvor det holder å trykke Option+2.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 22:29   #3
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Eller en Mac™, hvor det holder å trykke Option+2.

Option? Hvor?

Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 22:31   #4
Kneazle
Passiv

Standard

Ah! Fant det! Enda det ikke står Option på min knapp.
Også Forløst™.

Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 22:58   #5
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Ah! Fant det! Enda det ikke står Option på min knapp.
Også Forløst™.

Hvor fant du det? Jeg har ikke noe Option-knapp på min Mac, heller.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 23:03   #6
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Hvor fant du det? Jeg har ikke noe Option-knapp på min Mac, heller.

Mellom ctrl og cmd. Står alt øverst på den, og et rart tegn nederst. :tegnerogforklarer:

Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 22:10   #7
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

... jeg lot seff aC komme først. Noe annet skulle jo tatt seg ut.

Gammel 12-10-08, 22:13   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

... jeg lot seff aC komme først. Noe annet skulle jo tatt seg ut.

En riktig gentleman er du. Såh, koden? Alt + Shift + et eller annet?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 22:12   #9
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til oss som har hp og ikke Mac.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 22:15   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Til oss som har hp og ikke Mac.

Jepp- jeg ser ingen nu.lock på min. (hp) Selv om jeg ikke kommer til å skrive TM hverken på den ene eller andre måten , er det kjekt å lære noe nytt!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 22:14   #11
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

a. Sjekk om det står tall oppe i høyre hjørne på noen av tastene dine, f eks uiojklm.
b. Finn numlock, f eks FN+F11.
c. Sett på numlock.
d. Trykk og hold alt, tast inn +0153, slipp alt.

Presto!

... og ta bort numlock igjen hvis du skal skrive mer.

Gammel 12-10-08, 22:18   #12
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

a. Sjekk om det står tall oppe i høyre hjørne på noen av tastene dine, f eks uiojklm.
b. Finn numlock, f eks FN+F11.
c. Sett på numlock.
d. Trykk og hold alt, tast inn +0153, slipp alt.

Presto!

... og ta bort numlock igjen hvis du skal skrive mer.

.... finner ingen taster med tall oppe i høyre hjørne, el med tall i det hele tatt...(Bortsett fra tall-tastene.)

Gammel 12-10-08, 22:17   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah. Forløst™

Gammel 12-10-08, 22:18   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

HP Laptop: Fn + scroll (ved siden av F12 )

Gammel 12-10-08, 22:22   #15
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

HP Laptop: Fn + scroll (ved siden av F12 )

På den ene siden av F12 har jeg F11 og på den andre "delete" :i ferd med å gi opp:

Gammel 12-10-08, 22:22   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Har du numerisk tastatur, da?

Gammel 12-10-08, 22:26   #17
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Har du numerisk tastatur, da?

Come again?? Nei, seriøst aC, du skal få slippe. Er usedvanlig treig på dette området :innrømmer: Jeg spør heller ITkons. på skolen i morgen.. Men takk for at du prøvde..

Og hvor ble det av "åndetråden" min...

Gammel 12-10-08, 22:28   #18
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Og hvor ble det av "åndetråden" min...

Hva sa jeg lenger oppe? :klarsynt:

Gammel 12-10-08, 22:30   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Hva sa jeg lenger oppe? :klarsynt:

Pffft. Jeg har jo ikke engang fått knegget ordentlig, det var rine som avsporte helt på egenhånd.

Gammel 12-10-08, 22:32   #20
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror at det finnes mer mellom himmel og jord enn de fleste andre steder.

Vel, for å være ærlig. Jeg har opplevd en del selv, så jeg tror at det finnes en del som man ikke alltid kan forklare.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.