Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Må jeg virkelig begynne å kle meg annerledes?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-08, 18:42   #21
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må jeg virkelig begynne å kle meg annerledes?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Men, hvorfor i alle dager? Man kler seg som man liker, og ikke nødvendigvis for å på død og liv alltid skulle fremheve at man er tynn.

Må le av endel av svarene her,ja.

Vet at noen er fryktelig opptatt av egen og andres tynnhet (eller manglende sådan) - men for egen del må jeg si at det er morsommere om folk er opptatt av "kulheten" eller stilen på klærne enn at man skal se tynnest mulig ut... :S

Gammel 14-10-08, 18:43   #22
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Veldig enig med aC her. Den stilen er kjempekul synes jeg. Og hvorfor skal man måtte kle seg i tettsittende klær bare fordi man er tynn? Jeg er også slank, men trives bedre i tunikaer rett og slett fordi jeg synes det er stilig.

Gammel 14-10-08, 18:57   #23
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men, hvorfor i alle dager? Man kler seg som man liker, og ikke nødvendigvis for å på død og liv alltid skulle fremheve at man er tynn.

Alle tror at det er bedre å være anderledes enn man er selv. Inkl meg selv. Tynn er selve drømmen... men husker jo da jeg faktisk var det. Ønsket meg pupper mer enn alt i verden... Teit at man ikke bare kan være fornøyd egentlig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 19:37   #24
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:teskje:
Jeg kler meg ikke for å se tynnest mulig ut, men jeg ser heller ikke poenget med å kle meg på en måte som får meg til å se vesentlig større ut.
Jeg går ikke i joggebukser på fest heller, selv om det er klart mer behagelig enn tynnstrømpis og skjørt.

Gammel 14-10-08, 19:41   #25
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg kler meg ikke for å se tynnest mulig ut, men jeg ser heller ikke poenget med å kle meg på en måte som får meg til å se vesentlig større ut.
Jeg går ikke i joggebukser på fest heller, selv om det er klart mer behagelig enn tynnstrømpis og skjørt.

Men vide klær til veldig slanke personer får de ikke til å se større ut automatisk? Syntes det kan være kjempestilig jeg...

Gammel 14-10-08, 19:47   #26
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Men vide klær til veldig slanke personer får de ikke til å se større ut automatisk? Syntes det kan være kjempestilig jeg...

Jeg syns det får slanke personer til å se større ut. Min mening.

Gammel 14-10-08, 19:49   #27
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes faktisk det kan ha helt motsatt effekt jeg. Kommer an på type klær det er snakk om.

Gammel 14-10-08, 19:50   #28
Joika
Pauset

Standard

Du mener feil. Det er ikke sant.

Gammel 14-10-08, 19:53   #29
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Du mener feil. Det er ikke sant.

Gammel 14-10-08, 19:56   #30
Moria
Aktiv

Moria sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Sv: Må jeg virkelig begynne å kle meg anderledes?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

De: "er du gravid eller?"

Du: "nei, jeg er bare trendy"

Godt svar!
Jeg synes forresten ikke at store skjorter/tunikaer nødvendigvis får folk til å se større ut enn de er. Bruker man det til feks skinnyjeans så synes jeg det er kjempefint. Er man litt kraftig i utgangspunktet så kan det nok virke mot sin hensikt, er man relativt tynn i utgangspunktet så synes jeg man kan komme unna med det meste.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 20:16   #31
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Gå i det du selv føler deg vel i. Det gjør jeg.

Gammel 14-10-08, 20:36   #32
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Må jeg virkelig begynne å kle meg anderledes?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Dersom du er tynn, hvorfor ikke kle deg litt mer tettsittende? Det finnes jo mange tunika som er litt mer innsvinget. Eller hva med belte på tunikaen?

Hm. Hvorfor det?
Må jeg virkelig kle meg i ettersittende klær fordi jeg er slank?
Er det det samme som at de kraftige må kle seg i "slaske-topper"?

Nei, ærlig talt, jeg kler meg da virkelig som jeg vil!
Ettersittende topper ( ja, jeg har det også! ), løstsittende tunikaer, tunikaer som er innsvinget, etc.

Det er jo det jeg syns er spesielt, at folk automatisk tror jeg er gravid fordi jeg kler meg slik.
Det rare er, at det har jeg gjort siden jeg begynte jobbe der for 13 mnd siden. Laaaaangt svangerskap gitt.
Det jeg syns er enda mer spesielt er at jeg under diverse samtaler/diskusjoner har gjort det veldig klart at jeg er ferdig med babylaging og veldig fornøyd med mine 4 barn.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 20:46   #33
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kle deg som du vil og det du føler deg mest vel i.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 20:50   #34
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kle deg som du vil du.

Gammel 14-10-08, 20:52   #35
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Wow, her var det mange... morsomme svar ...

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Hvis du konsekvent svarer "Nei, dessverre, jeg er nok bare feit", så slutter de å spørre. Garantert!

Takk, det skal jeg gjøre.
Ser Inagh har prøvd det ut. Med hell!

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Kle deg slik du trivs, drit i alle andre.
Og du får heller svare frekt tilbake, f.eks: ser jeg så feit ut? eller noe som gjør at de kanskje tenker seg om litt mer neste gang.

Ja, eller: Du, så rart, tenkte akkurat på å spørre deg om det samme!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Skal MYE til før jeg spør om noen er gravide.. det er så teit å plumpe ut med sånt?!

De: "er du gravid eller?"

Du: "nei, jeg er bare trendy"

Trendy ja. Takk.

Teite mennesker. Skal man ikke ha lov til å gå med løse klær bare fordi man er tynn? Pffft. Nonsens.

Dulter litt på aC.

Men sånn oppriktig....hvorfor kler tynne mennesker seg større på den måten? Jeg er selv tynn og får virkelig ikke til å gå i store tunikaer som jeg kunne brukt sent i en graviditet.

Sånn helt oppriktig, hvorfor ikke? Og at du ikke får det til behøver ikke bety at ikke jeg får det til.

Fordi det er behagelig! Og kult. Og fordi man har hull på unevnelige steder i buksa som det kan være lurt å dekke over.

Dulter enda mer på aC.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Baggy stil er ikke noe for meg, jeg er mer på Snipehakket, og skjønner ikke hvorfor lekre smekre snupper som deg skal telte og kle seg fire str. større. Du må jo gjerne bruke tunikaer, men kanskje ikke den helt vide sorten? Litt mindre størrelse? Litt smalere modell? Belte?

Jeg telter meg og kler meg ikke i fire str. større. Mindre str. enn jeg bruker finnes ikke, hvis man ikke vil handle klær i barnebutikk da.
Dette er snakk om vanlige topper, i vanlige størrelser, fra vanlige butikker, men som ikke sitter etter kroppen.

Sånn til info kan jeg like godt gå med en tettsittende topp og kort shorts.
Men det er kun på sommeren.

Jeg kler meg ikke slik for å se større ut. Da hadde jeg ikke tatt på meg jeans/tights under. Det får meg ikke akkurat til å se stor ut ...
Jeg kler meg slik fordi jeg liker det. Enkelt og greit.

Jeg har NULL komplekser og har min egen stil.

Går forresten ikke i joggebukse på fest jeg heller.
Forstår virkelig ikke hva det har med dette å gjøre?

Hadde jeg gått i joggebukse på fest, så hadde i hvert fall folk trodd jeg var gravid.

Gammel 14-10-08, 21:16   #36
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tynne folk ser tynne ut uansett hva de kler på seg.

Gammel 14-10-08, 21:47   #37
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fremdeles på Snipehakket.

Men hvis du liker å kle deg slik, og ikke vil endre stil, så får du vel heller bare akseptere at noen tror du er gravid? :ikke frekk, altså: (Min mormor trodde jeg var gravid i månedsvis før jeg faktisk ble det pga høyt-liv-moten, som for henne kun minnet om "omstendighetstøy" fra tidligere tider) For du kan jo heller ikke bestemme hva andre skal spørre om eller mene, bortsett fra at de er i overkant pågående og frekke.

Gammel 14-10-08, 21:51   #38
Nå også i farger

Standard

Jeg kler meg forresten ikke i store topper når jeg er gravid jeg...
Da har jeg på meg ettersittende topper/kjoler.

Helt motsatt av flertallet her skjønner jeg.

Gammel 14-10-08, 21:52   #39
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekker schmekker gravid!

Gammel 14-10-08, 21:57   #40
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Lekker schmekker gravid!

Ja fy fader.. ikke alle som blir elefant nei... :misunnelig:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:16.