|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Det blir fireårsdagen.
|
|
|
#22 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Første bursdag med barn fra barnehagen har vært 4 års dagen. Alle tre har hatt barneselskap fra de var 2 år, men da kun med en 4-5 venner med foreldre.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?3 årsdagen var den første bursdagen vi inviterte Oda sin eigne vener og ikkje våre vener med barn (eller vi gjorde det også, ein annan dag). Hanna blir 3 i januar og snakker stadig om alle som skal kome i bursdagen hennar, så det vert nok til 3 årsdagen for henne også.
|
|
|
#24 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Bare så det er sagt. Ungene våre får jo bursdagsfeiring. Det er bare at vi har så mye unger i slekta at det har vært nok frem til de blir 3 (eller 4 for snuppas del, men det var et "uhell").
|
|
|
|
#26 |
|
sangfugl
|
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Her har vi hatt "resteselskap" etter familieselskapet for venners barn de første årene. Første gang de har invitert "egne venner" har vært ved 3 år.
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Storesøster var 3, TurboTrollet har ikke hatt barnebursdag ennå. Han er 4. |
|
|
|
#28 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Første barnebursdag med venner fra barnehagen hadde de da de ble fem.
|
|
|
|
#29 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Vi har hatt barnebursdag til begge våre fra 1 års dagen.
|
|
|
#30 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Er jeg rar som gruer meg til barnebursdager?
|
|
|
#31 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Jeg tror det blir til neste år, da blir han 4. "Problemet" er jo at han har bursdag på sommeren så spørsmålet blir jo hvor mange som er hjemme når han har bursdag.(og om vi selv er hjemme) Vi har jo feiret han hvert år, med mine venner og de som har barn har hatt disse med seg. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?
Overhode ikke. Jeg gruer meg til hver eneste en. Det holder meg våken i mange dager før. Spesielt når storesøster skulle ha barn fra barnehagen. Var redd for at vi ikke klarte å leve opp til forventningene, det er mye å ordne, og mange å forholde seg til. Heldigvis har mamma og svigermor tatt hver sin 'tørn' i forhold til å få ting vel i havn. Jeg er så utrolig glad når hver gang det er over. En enorm lettelse. Føler det er sånn press på meg de dagene. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
flisespikker
|
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Fireårsdagen var den første. Da inviterte vi hele barnehagen, og hadde festen i barnehagens lokaler. Stor stas.
|
|
|
#34 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Hva kvalifiserer til å være "barnebursdag"? Litt usikker på fortolkningen. Vi hadde våre venners barn på barnebursdag på hennes ettårsdag, selvfølgelig med foreldrene. De fleste av de små vennene hennes er under 3 år.
|
|
|
#35 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?når de fylte tre år. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Jeg likte ikke å feire bursdagen min selv - var så livredd for at ingen ville komme. Pussig følelse, for jeg var vel jevnt over svært godt likt på skolen. Nå er frykten at ingen vil komme til storebror. *skrullemamma*
|
|
|
#37 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?
Ja man blir redd for at de skal bli skuffet når de gleder seg sånn. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Storebror: 3 år. Det var den første bursdagsfesten til alle som kom, så det var veldig stas. |
|
|
|
![]() |
|
|