Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor kjøpe kastanjer?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-08, 22:43   #21
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøpe kastanjer?

Da har vi forsøkt ristede kastanjer, med varierende resultat. Lurer på om de jeg fikk tak i kan ha vært gamle? Det går an? Noen av dem lot seg vanskelig skrelle, mens andre bare falt skallet av på.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-08, 20:35   #22
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Da har vi forsøkt ristede kastanjer, med varierende resultat. Lurer på om de jeg fikk tak i kan ha vært gamle? Det går an? Noen av dem lot seg vanskelig skrelle, mens andre bare falt skallet av på.

Jeg spurte om holdbarheten da jeg var hos Sultan. Jeg ble fortalt at de jeg kjøpte hadde en holdbarhet på 2-3 uker.

Det var noen få av kastanjenøttene som bar litt brune og stygge. De som var fine var også enkele å skrelle.

Men om det er mulig at de du har kjøpt er gamle aner jeg ikke.

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-08, 20:53   #23
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da jeg bodde på majorstua pleide jeg å plukke kastanjer langs gatene på frogner og pynte hjemme med dem. Kjempelekkert i en bolle på kjøkkenbenken!
Kastanjer er et sikkert tegn på høst. Blir helt salig her jeg sitter!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.