Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er Norge et lite land?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-08, 17:57   #21
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Norge et lite land?

Ikke opplevd det på Facebook, men Norge ER jo et lite land.

Gammel 16-10-08, 19:32   #22
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Eller som de sa i fordums Mandagsklubben (eller var det etter at de hadde blitt Torsdagsklubben ):
Alle kjenner noen som kjenner noen som har ligget med Rune Rudberg.
Det stemmer faktisk i mitt tilfelle.

Huff da, jeg håper virkelig ikke det stemmer. OM det gjør det håper jeg at jeg slipper å få vite det.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 23:37   #23
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Ja jeg har opplevd flere ganger at Norge er lite. Føler til tider at det er linker i alle retninger når det gjelder venner.
Visste ikke at du var på Facebook. :løpe for å stalke Koma på Facebook:

Hehe :løperogsjekkerfacebook:, kanskje vi har flere felles bekjente

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-08, 08:13   #24
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

På Facebook er det ikke bare Norge som er lite....

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 10:17   #25
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Alle er to håndtrykk unna kongen, sies det.

Joda, men så går da også jobben til kongen primært ut på å futte rundt og hilse på folk. Og det samme gjelder for mange av dem han hilser på.

Selv om man er litt strengere og holder seg til faktiske bekjentskaper (hvor folk som møtes igjen vil huske navnene på hverandre og ha et eller annet å snakke om, ikke bare "håndhilste under en diplomatisk funksjon for ti år siden") finner jeg ut at jeg kjenner minst to forskjellige personer som kjenner de siste to-tre statsministrene vi har hatt.

Sitat:

Jeg er to håndtrykk unna Joey i Friends.

Jeg er maks fire reelle bekjentskaper unna Osama bin Laden. (Men jeg vet ikke akkurat hvor han er hen nå, altså.)

Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.