|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksneNøstebarn for voksne (ull/silke) har svært god kvalitet. Jeg har hatt mine i flere år, og brukt dem hyppig. Like fine, og ikke en nupp. Jeg har Devold også. Den er ok, men jeg synes den klør litt.
![]() |
#22 |
Passiv
|
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksneJeg har planer om å kjøpe meg et par Pierre Robert ulltrøyer og -strømpebukser. Fordi de ser deilige ut, og fordi jeg kan kjøpe dem på Meny. |
![]() |
![]() |
#23 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Vis meg ulltøy for voksne
![]() |
#24 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksneSå det FINNES andre ullklær enn Cubus sine?
![]() |
#25 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksneHva er dette er billig, da? Jeg må skaffe meg mer ullundertøy, det er det eneste som duger når man sykler til jobb og blir litt svett og kald på ryggen.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksne
Jeg sykler også for tiden, og superundertøyet til Craft er da en god erstatning for ulltøy. Craft får du bl.a hos G-sport. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Går videre
|
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksneFikk ikke til å sende tekst i samme melding. Jeg har nettopp fått denne. Janus. Jeg har den i lilla og normalt går man IKKE med knappene i front lukket, da er det fin hals på den. Pris 369 tror jeg, men er veldig fornøyd, bruker den ofte som overdel uten noe annet over. Da blir det en deilig kombinert ulltrøye, kosegenser og hverdagsplagg. Sist redigert av Aiza : 18-10-08 kl 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksneJeg har litt ull/silke fra sparkjøp. Helt grei pris på 199kr delen. Nå har jeg kjøpt meg en skjorte fra Safa og den var bare helt fantastisk kvalitet på. Men har ikke funnet de på noen andre steder en fabrikkutsalget til Safa og der var de ekstremt billig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksne
Må bare si at det lilla (plommelilla?) fra Janus er NYYYYDELIG fint. Elsker den fargen, den er, ja, alldeles nydelig! Har "polo"genseren og buksen. Veldig behagelig.
![]() |
#31 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksneHvem av disse er så tykke at man bruke dem som vanlig genser, uten noe under? Mange fine plagg.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|