Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Otto Jr.

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-08, 01:14   #21
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Otto Jr.

Jeg synes hele fyren er uspiselig og ser derfor ikke. Rollespill eller ikke.

Gammel 17-10-08, 11:16   #22
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Torsdagsklubben kunne kanskje vært bittelitt morsomt hvis proglamlederen hadde klart å ha et snev av variasjon i måten hun stilte spørsmålene sine på - og muligens løftet seg bittelitt ut fra manus.

Den er jeg helt med på!! Tror jeg kunne gjort det bedre sjøl...
Silje Stang og Elin Tvedt konkurrerer- etter mitt syn- om plassen som tidenes dårligste programleder.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-08, 13:09   #23
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Torsdagsklubben sliter jeg med, rett og slett. Jeg er egentlig veldig glad i smågale komikere, men O.J. er ikke i den kategorien i mitt hode i allefall. Otto Jr. måtte jeg slå av i går, smakløst og elendig.
Takke med til Espen Eckbo, Atle Antonsen og tilogmed Christopher Schau. Sikker mange som synes sistnevne er langt over grensa,men han er i allefall voksen.

Gammel 17-10-08, 13:31   #24
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke OJ sr av flere grunner - men hovedsaken min er at han stort sett sparker folk som allerede ligger nede. Jeg syns humoren hans til tider er slem og smakløs.

OJ jr har jeg ikke sett, da jeg ikke ser Torsdagsklubben, men jeg er generelt skeptisk til at unge mennesker skal utnyttes på det viset som det høres ut som denne gutten blir. Det er mulig han er med på dette helt frivillig, og garantert med foreldrenes velsignelse, men nei - det høres feil ut i mine ører. :men har ikke sett det altså:

Gammel 17-10-08, 13:41   #25
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Jeg synes problemet til Otto Jespersen er at han fornyer seg aldri, han slenger dritt i hytt og pine og særlig til folk som ikke kan eller vil forsvare seg. Det er klart at komikere skal tørre å gå nye veier, provosere og si det alle mener men ikke tør å ytre. Jespersen har derimot etter min mening kjørt seg fast i et etter hvert veldig trygt og forutsigbart spor. Det blir det samme hver gang, bare i en (nesten) ny innpakning. Den rake motsetning er jo gutta i Åpen Post som stadig tør å prøve noe nytt og som ikke akkurat kan si å bli mere komersielle etter osm tiden går.

Gammel 17-10-08, 13:49   #26
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

OJ har ikke vært morsom siden En utstrakt hånd, og det er snart ti år siden..

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-08, 13:52   #27
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av indie, her.

OJ har ikke vært morsom siden En utstrakt hånd, og det er snart ti år siden..

Er du ekstra urgammel husker du vel Revolvermagasinet som gikk på NRK en gang på sent åtti-tall/ tidlig nitti-tall. Det var morsomt det.

Gammel 17-10-08, 14:21   #28
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

OJ er en smakløs mann, liker ikke humoren hans.

Gammel 17-10-08, 14:35   #29
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bada-Bing, her.

Er du ekstra urgammel husker du vel Revolvermagasinet som gikk på NRK en gang på sent åtti-tall/ tidlig nitti-tall. Det var morsomt det.

Jepp! OJ har strengt tatt ike vært morsom siden dengang.

Gammel 17-10-08, 14:36   #30
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det der var jo bare tragisk og smakløst, og forstår guttungen og de på hans alder i det hele at dette liksom skal være satire og ironi? Eller legitimerer det bare et kvinnesyn som i hvert fall ikke jeg ville latt min 13-åring "fronte".

Otto Sr. er jo en ting, men hvilke foreldre lar barnet sitt fremstå på TV med slike holdninger og slikt språk? Det lurer jeg på. Jeg er vel mer forundret over at det finnes slike foreldre.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-08, 14:37   #31
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Det jeg lurer på er hvordan guttungen oppfører seg blant venner når han får positiv respons fra voksne på det han gjør. Slike innslag er vel med på å gjøre frekkheter kult og lovlig vil jeg tro?

Jepp.
Det blir litt som den guttungen på AFV som uprovosert og med et diabolsk glis om munnen gikk til angrep på en fyr i maskotdrakt som underholdt i et barneselskap, slo ham hardt mellom bena - og familien vant 10 000 dollar på videoen.

Gammel 17-10-08, 14:59   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er definitivt ikke min humor, så derfor velger jeg å ikke se på.

Gammel 03-02-09, 11:51   #33
knut arne. (40 år)
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2009
knut arne. (40 år) er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg snublet over Torsdagsklubben nå nettopp, og fikk den blandede glede å få med meg innslaget med "Otto Jr.". En rappkjefta trettenåring, som står på gata og røyker, spør folk om de kan kjøpe alkohol til han, ber med seg jenter på hotellrom for å ha trekant, og en hel del annet tøv, mens alt filmes av skjult kamera.
Mye mulig jeg er uhyre kjedelig og humørløs (igjen....), men jeg sliter virkelig med å se humoren i det her. På meg blir det bare smakløst å få en unge til å komme med slike uttalelser til fremmede mennesker, for at voksne folk skal sitte og glede seg over det.

Er dette et fast innslag? Er han i så fall like "frigjort" hver gang? Hva slags foreldre er det som lar ungen sin delta på denne typen stunt? Og er jeg helt fjern som ikke storflirer av det her?

Hei jeg er faren til denne gutten og det er helt håpløst av voksne mennesker og ikke se på dette som en fantastisk underholdning. Jeg var selv med på å skrive sang teksten til ung og pist og jeg er veldig stolt over at sønnen min har nådd så høyt opp i PR.
Han har blidt fryktelig populær på skolen og det gleder et fars hjærte.
jeg må rett og slett fortelle deg at du er ganske enkel i tanke gangen din.

Og som han sier på slutten av sangen: og bli hetset og og fornermet har aldri noen død av!!! så tenk deg litt om før du går til angrep på min sønn på 14 år han er ikke 12 eller 13 år!!

knut arne. (40 år) er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 11:52   #34
vidar 45
Nybegynner

vidar 45 er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Er det MULIG!!? Dere skjønner at denne gutten er veldig populær nå? Og dere tenker bare på hva han sier i programmet og hva han gjør i programmet. Tenk dere hvor populær han er på skolen og over alt da!? Er det ikke fint å ha en sønn som er såpass populær? Og alle skjønner at det bare er et program og jeg som er oppi 40 åra og litt barnslig syns at dette er veldig artig! assa noen tror faktisk at han trekker ned den røyken i lungene og at han drikker øl! Er det mulig!?? Han spør som oftest folk som er litt yngere på gata enn det dere er og de skjønner faktisk den humoren! Dere er rett og slett en gjeng gamlinger som ikke skjønner seg på nå dagens humor!! Fy faen jeg bare orker ikke skrive mer! Blir bare irritert av dette temaet!

vidar 45 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 11:54   #35
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ler litt av Knut Arne og Vidar.

Gammel 03-02-09, 11:56   #36
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Gammel 03-02-09, 11:58   #37
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Håper de introduserer seg og blir.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 11:58   #38
vidar 45
Nybegynner

vidar 45 er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Ler litt av deg jeg også som ikke hadde noenting å si til hva jeg svarte! Utrolig unødvendig å skrive "ler litt av knut arne og vidar" Bare for å skrive noe:S

vidar 45 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 11:58   #39
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette tror jeg er første gangen jeg har følt behov for å bruke en popcornsmiley.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 11:59   #40
knut arne. (40 år)
Nybegynner

knut arne. (40 år) er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det er ikke du som skal le av meg du må jo forstå at ingen ting stemmer med virkeligheter.
Men dette er humor!! sønnen min har et talent ved å få folk til å le det har han gjort siden han fylte 3 år gammel.

knut arne. (40 år) er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.