|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Otto Jr.Jeg synes hele fyren er uspiselig og ser derfor ikke. Rollespill eller ikke.
|
|
|
#22 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Otto Jr.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Otto Jr.Torsdagsklubben sliter jeg med, rett og slett. Jeg er egentlig veldig glad i smågale komikere, men O.J. er ikke i den kategorien i mitt hode i allefall. Otto Jr. måtte jeg slå av i går, smakløst og elendig.
|
|
|
#24 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Otto Jr.Jeg liker ikke OJ sr av flere grunner - men hovedsaken min er at han stort sett sparker folk som allerede ligger nede. Jeg syns humoren hans til tider er slem og smakløs.
|
|
|
#25 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Otto Jr.Jeg synes problemet til Otto Jespersen er at han fornyer seg aldri, han slenger dritt i hytt og pine og særlig til folk som ikke kan eller vil forsvare seg. Det er klart at komikere skal tørre å gå nye veier, provosere og si det alle mener men ikke tør å ytre. Jespersen har derimot etter min mening kjørt seg fast i et etter hvert veldig trygt og forutsigbart spor. Det blir det samme hver gang, bare i en (nesten) ny innpakning. Den rake motsetning er jo gutta i Åpen Post som stadig tør å prøve noe nytt og som ikke akkurat kan si å bli mere komersielle etter osm tiden går.
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Otto Jr.OJ har ikke vært morsom siden En utstrakt hånd, og det er snart ti år siden.. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du ekstra urgammel husker du vel Revolvermagasinet som gikk på NRK en gang på sent åtti-tall/ tidlig nitti-tall. Det var morsomt det.
|
|
|
|
#28 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Otto Jr.OJ er en smakløs mann, liker ikke humoren hans.
|
|
|
#29 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Jepp! OJ har strengt tatt ike vært morsom siden dengang.
|
|
|
|
#30 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Otto Jr.Det der var jo bare tragisk og smakløst, og forstår guttungen og de på hans alder i det hele at dette liksom skal være satire og ironi? Eller legitimerer det bare et kvinnesyn som i hvert fall ikke jeg ville latt min 13-åring "fronte". |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Jepp.
|
|
|
|
#33 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Hei jeg er faren til denne gutten og det er helt håpløst av voksne mennesker og ikke se på dette som en fantastisk underholdning. Jeg var selv med på å skrive sang teksten til ung og pist og jeg er veldig stolt over at sønnen min har nådd så høyt opp i PR. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Otto Jr.Er det MULIG!!? Dere skjønner at denne gutten er veldig populær nå? Og dere tenker bare på hva han sier i programmet og hva han gjør i programmet. Tenk dere hvor populær han er på skolen og over alt da!? Er det ikke fint å ha en sønn som er såpass populær? Og alle skjønner at det bare er et program og jeg som er oppi 40 åra og litt barnslig syns at dette er veldig artig! assa noen tror faktisk at han trekker ned den røyken i lungene og at han drikker øl! Er det mulig!?? Han spør som oftest folk som er litt yngere på gata enn det dere er og de skjønner faktisk den humoren! Dere er rett og slett en gjeng gamlinger som ikke skjønner seg på nå dagens humor!! Fy faen jeg bare orker ikke skrive mer! Blir bare irritert av dette temaet! |
|
|
|
|
|
#36 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#38 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Otto Jr.Ler litt av deg jeg også som ikke hadde noenting å si til hva jeg svarte! Utrolig unødvendig å skrive "ler litt av knut arne og vidar" Bare for å skrive noe:S |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Borte
|
Sv: Otto Jr.Dette tror jeg er første gangen jeg har følt behov for å bruke en popcornsmiley.
|
|
|
#40 |
|
Nybegynner
![]() |
Det er ikke du som skal le av meg du må jo forstå at ingen ting stemmer med virkeligheter. |
|
|
|
![]() |
|
|