|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om dette?Jeg er også sær nok til å synes den døde fuglen var morsom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Hva synes dere om dette?
Jeg klarer ikke helt å bestemme meg enda jeg.
![]() |
#3 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Figgjo
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om dette?Det må vel være mulig å få trykket noe på fliser også (de klarer jo gensere og alt mulig fint)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva synes dere om dette?Det er for øvrig plettlett å få din egen helt unike glassvegg, hvis man ikke vil ha mønster. Vi har en i knall oransje, da kom vi med malingboksen selv til en vanlig glassmester som målte, laget og monterte.
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva synes dere om dette?Jeg synes dere burde tørre ha litt FARGE jeg da. Med et ellers såpass "nakent" og enkelt kjøkken.
![]() |
#10 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om dette?Det v ar mye fint, likte den med den døde fuglen jeg da.
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva synes dere om dette?Tøft! Men det ligger en død fugl nederst i hjørnet. Hadde nok ikke valgt den, nei. |
![]() |
![]() |
#13 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Hva synes dere om dette?Kanskje ikke så morsomt med død fugl
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva synes dere om dette?Dette har jeg siklet på selv og irriterer meg grønn for at jeg ikke fjernet de gamle flisene da jeg pusset opp kjøkkenet mitt. Jeg hadde lyst til å ha noe annet enn fliser, men fant ingenting da jeg dreiv på. Bestemte meg derfor for å legge nye fliser over de gamle. Har ennå ikke funnet noen nye fliser som jeg vil ha - og så ramlet jeg over denne varianten. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|