Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det er mandag - gi meg din helgedrøm!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-08, 18:50   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er mandag - gi meg din helgedrøm!

sjuggerpløm: blir med deg jeg!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 18:54   #22
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min helgedrøm; en ryddig og ren leilighet, fint vær. Kosetur ut med jentene våre lørdag formiddag, middag med gode venner lørdag kveld, skogtur med bål, pølser og kakao søndag formiddag og mannens lapskaus når vi kommer hjem. To fornøyde og trøtte jenter på kvelden og mannens armkrok på sofaen.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 18:59   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ordentlig høstvær, glade barn, at jeg orker å lage ordentlig&god mat, gresskarverksted, musikk, ryddig leilighet og sløving i brødristeren med gode bøker og filmer etter at barna har sovnet. Bør ikke være uoppnåelig.

Åh. Ja. Vi MÅ en tur på en lekeplass. Jeg har gledet meg til det siden forrige helg de var hjemme.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 19:04   #24
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Min helgedrøm blir også todelt: skogstur med ungene, og en koselig hjemmekveld.

Og så: en helg med bare kjæresten:

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 19:04   #25
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Hele dagen på høstfjellet.

Sove til jeg våkner av meg selv.

Ganske store doser av dette.

En god bok.

Og noen gode filmer.

Alt dette kan gjerne nytes helt alene!

Gammel 20-10-08, 19:08   #26
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Storbyshopping med masse vin hadde heller ikke vært av veien, men i stedet venter nok dette:

- dog uten flere kokker.

*B.M. dobbel bursdagsfeiring*

Alle i huset, til og med bikkja har bursdag denne uken, så her er det familiselskap på lørdag og ca. 20 syvåringer på søndag. Lurer på hvor jeg var da jeg planla dette.

Sist redigert av Nina : 20-10-08 kl 19:18.
Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 19:57   #27
Corona
Superaktiv

Corona sin avatar

Corona er litt kulCorona er litt kulCorona er litt kul
Standard

Corona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.