Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sover du middag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-08, 22:31   #21
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sover du middag?

Ja,det gjør jeg om jeg føler for det.
Sovner uansett fort om kvelden.Trenger mye søvn.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 22:41   #22
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Nei, tar jeg meg en lur på ettermiddagen får jeg ikke sove til natten igjen.

Men har jeg fri pleier jeg å legge meg litt etter at jeg har sendt gutta på skolen.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 22:43   #23
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Hadde jeg ikke vært alene med jentene så kunne jeg sovet middag.
Tørr ikke tenke på hva de hadde funnet på om jeg hadde lagt meg for å sove en time midt på dagen!

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 22:44   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjorde ofte dette før jeg fikk barn. Nå har jeg en 1- og en 3-åring, og da begrenser det seg selv. Jeg skal være rimelig syk før jeg innvilger meg middagshvil.

Jeg gleder meg til den dagen hvor dette blir en mulighet igjen.

Gammel 21-10-08, 22:47   #25
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Sover du middag?

Aldri gjort, og har absolutt ikke tid eller anledning.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 22:48   #26
Frantzen
Passiv

Standard

Det hender. Ungene mine er så store at det ikk er noe problem å få til, ihvertfall. Om jeg legger meg nedpå sover jeg gjerne 20 min omtrent, hvis jeg sover lenge er det vanskelig å våkne ordentlig igjen. :zombie: Hvis jeg er virkelig trøtt må jeg ha på vekkerklokka for ikke å svime av noen timer.

Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 18:04   #27
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Sambo og eg søv gjerne på skift, ein halvtime-tre kvarter kvar. No når eg er gravid og har ein liten morgonfugl i heiomen, så søv eg og på dagen når han søv. Det påverkar ikkje nattesøvnen min som eg har merka.

Gammel 22-10-08, 18:08   #28
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Jeg sover ofte buss på vei hjem fra jobb og innimellom sover jeg barne-tv.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 18:11   #29
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Det hender jeg tar meg en power-nap på 1-2-3 10 minutter. Sover jeg noe lengre jeg helt i koma resten av kvelden. :S Men en liten blund gjør svært godt hvis man er sliten.

Gammel 22-10-08, 18:12   #30
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Nei. Har så store problemer med å få sove på natten, så dersom jeg sover en halv time midt på dagen, får jeg iallfall ikke sove på natten.

Gammel 22-10-08, 18:23   #31
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, særlig.

Jeg kunne godt ha tenkt meg en strekk på sofaen etter middag, men kunne ikke ha sovet. Har nok problemer med å sovne som det er.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 18:28   #32
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg kan finne på det når jeg ikke har unger, men jeg blir mannevond og renser huset for sjokolade etterpå. Samt at jeg bruker resten av kvelden på å våkne. Ikke verdt det, med andre ord.

Gammel 22-10-08, 19:00   #33
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lider av såkalt barne-TV-narkolepsi, det vil si at jeg ofte sovner under barne-TV. Av og til vekker mannen meg sånn at jeg blir med på leggingen, av og til lar han meg sove. Jeg vet ikke hva som er verst, sove en kort lur eller våkne klokka halv ni med tørre linser i øynene og ikke forstå hva som egentlig har skjedd.

Gammel 22-10-08, 19:08   #34
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg har ikke fylt 70 enda.

Soving på dagtid har jeg aldri tillatt meg egentlig, det er alltid et gulv som skal vaskes eller barn som skal lekes med.

Gammel 22-10-08, 19:09   #35
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg lider av såkalt barne-TV-narkolepsi, det vil si at jeg ofte sovner under barne-TV.

Samme her! Men nå må jeg eventuelt sove når Lillesøster gjør det. Når jeg er gravid, sover jeg gjerne to ganger om dagen...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 21:39   #36
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

zol sa det! Jeg har veldig veldig lyst til å sove - stort sett alltid, når jeg tenker meg om.

Gammel 22-10-08, 21:46   #37
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, det gjør jeg ikke.
De gangene jeg har prøvd går jeg rett inn i nattesøvnen og våkner ikke før neste morgen.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 21:53   #38
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei det har jeg aldri sjans til, med en halvannetåring og (snart) treåring.

Men behov for det har jeg ja. Er alltid vanvittig trøtt etter middag.
Det er best å la være uansett har jeg merket.. Sover jeg en liten lur så fungerer jeg enda mindre etterpå, blir så trøtt og frysen.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 21:55   #39
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Jepp. Helst et par timer etter middag og en liten blund til barneTV. Og er i seng kl 22 som regel og kan godt sove 12 timers netter.
Ja, jeg er gravid.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 21:55   #40
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg/vi gjorde før barn. Og når jeg hadde barn som hvilte midt på dagen, sov jeg gjerne en stund da. Nå er dette et fjernt og lykkelig minne.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.