|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Vaklende
|
![]() Sv: Soveskinn for voksne? (Altså ekstra langt)Elinblu, det var veldig fne bilder. Ihvertfall for meg som gikk glipp av det mest ullne bildet. Tempur var det selvsagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Soveskinn for voksne? (Altså ekstra langt)Min mormor har både ullaken, lammeskinnslaken og lammeskinnsdyne (de to sistnevnte er uten skinnet under, bare sau all the way liksom). Jeg må høre hvor hun har det fra, for det aner jeg ikke.
![]() |
#25 |
Vaklende
|
![]() Sv: Re: Sv: Soveskinn for voksne? (Altså ekstra langt)
Veldig fint om du kan sjekke, Aminta. Jeg har jo funnet ullaken takket være Fru Snurp, men det høres interessant ut med lammeskinnslaken hvis mormoren din synes at dette er bra? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Soveskinn for voksne? (Altså ekstra langt)Jeg har et sånn der teddy-laken, eller hva pokker det heter. Det holder en jo god og varm, og kommer som metervare om jeg ikke tar feil.
![]() |
#27 |
Vaklende
|
![]() Sv: Soveskinn for voksne? (Altså ekstra langt)
Takk for tipset, Lille Ru. Jeg vet ikke helt hva du mener, og finner ikke noe på google. Jeg kan sjekke på stoffbutikk, men si fra om du kommer på hva det egentlig heter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Vaklende
|
![]() Sv: Soveskinn for voksne? (Altså ekstra langt)Aha, jeg fant et firma i New Zealand som selger både store soveskinn og det som antakelig er lammeullslakenene Aminta nevner. De sender internasjonalt og ser proffe ut, hvis de produserer på en etisk og økologisk ok måte er de også relativt billige, selv om det ev skulle komme toll/mva på. Jeg legger inn lenke i tilfelle Bille eller flere er interessert: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|