Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Soveskinn for voksne? (Altså ekstra langt)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-08, 23:07   #21
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Soveskinn for voksne? (Altså ekstra langt)

Jeg så det første du la ut og får sikkert ikke sove i natt

(Og da skylder jeg på deg, ikke lillesøster)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 23:09   #22
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beklager spamming, jeg skal legge meg nå.

Gammel 22-10-08, 23:23   #23
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Elinblu, det var veldig fne bilder. Ihvertfall for meg som gikk glipp av det mest ullne bildet.

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Kanskje laken i ull kan lures på den fine overmadrassen? (Tempur?) Bartek f.eks. Er vel et typisk ulltur-produkt (homeparties etc.)?

Tempur var det selvsagt. Ullaken var genialt, jeg må bestille det. Må bare selge Lærlingen først. (Ull er sinnsykt dyrt til å være en fornybar ressurs? Den ulven til Elinblu må være rik.)

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 00:22   #24
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Soveskinn for voksne? (Altså ekstra langt)

Min mormor har både ullaken, lammeskinnslaken og lammeskinnsdyne (de to sistnevnte er uten skinnet under, bare sau all the way liksom). Jeg må høre hvor hun har det fra, for det aner jeg ikke.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 10:12   #25
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Soveskinn for voksne? (Altså ekstra langt)

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Min mormor har både ullaken, lammeskinnslaken og lammeskinnsdyne (de to sistnevnte er uten skinnet under, bare sau all the way liksom). Jeg må høre hvor hun har det fra, for det aner jeg ikke.

Veldig fint om du kan sjekke, Aminta. Jeg har jo funnet ullaken takket være Fru Snurp, men det høres interessant ut med lammeskinnslaken hvis mormoren din synes at dette er bra?

Gammel 23-10-08, 10:17   #26
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et sånn der teddy-laken, eller hva pokker det heter. Det holder en jo god og varm, og kommer som metervare om jeg ikke tar feil.

Gammel 23-10-08, 10:21   #27
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg har et sånn der teddy-laken, eller hva pokker det heter. Det holder en jo god og varm, og kommer som metervare om jeg ikke tar feil.

Takk for tipset, Lille Ru. Jeg vet ikke helt hva du mener, og finner ikke noe på google. Jeg kan sjekke på stoffbutikk, men si fra om du kommer på hva det egentlig heter.

Gammel 23-10-08, 10:21   #28
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Denne tråden må jeg abonnere på! :fryser:

Gammel 23-10-08, 10:31   #29
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Aha, jeg fant et firma i New Zealand som selger både store soveskinn og det som antakelig er lammeullslakenene Aminta nevner. De sender internasjonalt og ser proffe ut, hvis de produserer på en etisk og økologisk ok måte er de også relativt billige, selv om det ev skulle komme toll/mva på. Jeg legger inn lenke i tilfelle Bille eller flere er interessert:
http://www.nznature.co.nz/product/wo...lay-super-king

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.