Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Vet vi hva som er årets julekalender på nrk?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-08, 17:17   #1
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet vi hva som er årets julekalender på nrk?

Jul i Svingen er definitivt mer for hele familien enn det Barnas Superjul er.

Så lenge det ikke blir Jul i Drømmehagen, så er det i grunnen ett fett.

Gammel 24-10-08, 17:26   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Så lenge det ikke blir Jul i Drømmehagen, så er det i grunnen ett fett.

Ja ikke sant

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 16:56   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ja, altså. Det er ikke det at jeg slår Iset med å være julegal egentlig. Det er bare det at jeg skal strikke noe.

Noen som vet hva det er som kommer nå i år i julekalenderen?

Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 17:00   #4
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

nei jeg aner ikke.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 17:00   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Iset bør ha kontroll på dette ja.

Gammel 16-05-10, 17:01   #6
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og, nei. Aner virkelig ikke.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 17:01   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hallo? Det er ikke 17. mai enda!

Gammel 16-05-10, 17:20   #8
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Å ja, det hadde virkelig hjulpet å vite hva som er julekalender i år, så man hadde hatt litt god tid på forberedelsene. Ingen som vet altså?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 22:15   #9
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Å ja, det hadde virkelig hjulpet å vite hva som er julekalender i år, så man hadde hatt litt god tid på forberedelsene. Ingen som vet altså?

Hva slags forberedelser må man gjøre?

Gammel 16-05-10, 22:16   #10
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jul på Månetoppen er årets julekalender.

Gammel 16-05-10, 22:39   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Ah - endelig en med peiling.

Takk skal du ha - da kan jeg strikke klart i sommer.

(Det er ikke julestemningen enda nei - jeg skal bare planlegge strikketøyene fremover.)

Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 23:03   #12
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

oh, er du sikker?

06, 07, og 12.
Gammel 16-05-10, 22:23   #13
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hva slags forberedelser må man gjøre?

Nei nei, ikke , men jeg har lyst til å strikke julegaver og slikt, og sånt tar gjerne litt tid. Da er det godt å vite det i god tid, slik at man kan starte tidlig. Man kan jo ikke like gjerne strikke slike ting så ungene ser det, for det vil jo ødelegge hele overraskelsen.

06, 07, og 12.
Gammel 16-05-10, 17:37   #14
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Hadde definitivt hjulpet med et hint allerede nå ja ... *ønske seg Skomakergata*

Gammel 16-05-10, 17:42   #15
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Hadde definitivt hjulpet med et hint allerede nå ja ... *ønske seg Skomakergata*

Skomakergata har Nrk uttalt at de ikke skal sende noen flere ganger.

Gammel 16-05-10, 17:49   #16
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Skomakergata har Nrk uttalt at de ikke skal sende noen flere ganger.

Jeje ... Men ingen krise, vi har hele julekalenderen på DVD, og spiller evt. heller av den, i allefall dersom de sender Jul i Blåfjell.

Gammel 16-05-10, 18:49   #17
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg håper da er Jul på Månetoppen eller Amalies jul, for dei er da lenge siden dei har sendt. Mine elsker alt som har antydning til rød eller blå nisser. (Og så får mor noko nytt å strikka.....)

Skomakergata er nok utdatert. Fikk serien i fjor, men må innrømme at eg ikkje har tatt plasten av.... Mange foreldre ønsker Skomakergata, men sist gang dei viste den blei den vel ikkje særlig populært mottatt blandt barna.

Gammel 21-05-10, 10:59   #18
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av SiriP, her.

Eg håper da er Jul på Månetoppen eller Amalies jul, for dei er da lenge siden dei har sendt. Mine elsker alt som har antydning til rød eller blå nisser. (Og så får mor noko nytt å strikka.....)

Skomakergata er nok utdatert. Fikk serien i fjor, men må innrømme at eg ikkje har tatt plasten av.... Mange foreldre ønsker Skomakergata, men sist gang dei viste den blei den vel ikkje særlig populært mottatt blandt barna.

Den gikk sist da jeg var 14-15 år, tror jeg. Minstebror var vel da 6-7 år, og jeg hadde overstrømmende fortalt om fiiiiiine Skomakergata. Så jeg bakte boller og greier, og vi satte oss for å se fiiiiiiine Skomakergata.

Etter 10 minutter så minstebror på meg og sa "Si meg, SÅ du virkelig på dette? Jeg går! Det er jo grusomt kjedelig!"

Så det var den Skomakergata.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 11:01   #19
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rødnisseluene som det kom mønster til sammen med Månetoppenserien er veldig gode. De sitter bedre på hodet enn de stive blånisseluene. Jeg lurer på om jeg skal strikke nye rødnisseluer.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 21:08   #20
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir uvel av en slik tråd i mai!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.